Hainrusto-Inkivääri-Nokkosvalmiste

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hahah tuskimpa

osta nokkosta kaupasta joku 3 eur /kilo
inkivääriä saa eurolla aika kimpaleen

tee noista mehua ja koita

varmasti halvempaa

kronosis sanoi:
hahah tuskimpa

osta nokkosta kaupasta joku 3 eur /kilo
inkivääriä saa eurolla aika kimpaleen

tee noista mehua ja koita

varmasti halvempaa

Unohdit sen hainruston, oisko niitä korkeasaaressa?

jusuplus sanoi:
kyselin lähinnä kokemuksia enkä mitään pelleilyä ja omia keittoja

Olen pahoillani jos pahoitin mielesi :)

Mä olen vaan tottunut siihen että vaivoihin auttaa urheilulääkäri, eikä nämä postimyyntiluontaistuotteet joita kari salmelainen ja muut menneen maailman julkkiset mainostavat.

ei täsä nyt kukaan oo mieltään pahottanu, mut turhaa vaan täytellä näitä ketjuja jonninjoutavalla höpötyksellä.

Inkivääri tosissaan auttaa niveliin. Mutta riittää halvempikin inkivääriuute. Itse olen käyttänyt usean vuoden.

Karateharrastuksissa polvet menivät huonolle hapelle, eräs sensei tätä ehdotti ja apu on kyllä selvä. Osta kokeeksi pirkka-inkivääriuutetta ja kokeile, älä odota välitöntä vaikutusta mutta kuukaudessa parissa varmasti huomaat eroa.

Ei ole ihan omakohtaista kokemusta. Eräs henkilö kertoi että koiraan se ainakin tehosi, vanha koira liikkui kuin nuori pentu saadessaan hainrustoa.

niinkun sanoin ...

tuoretta inkivääriä ja tuoretta(pakastettua) nokkosta vaan huuleen :D
tee keitto ja imaile

varmasti sama teho..varmasti vahingossa kaikenlaisia mineraaleja ja hivenaineita lisänä ..mm. rauta

Viimeksi muokattu:
Itellä oli olkapää kipeä melkeen vuoden. Lekuri ei osannu asialle mitään eikä venyttelyt, salikielto tai jutsulakko auttaneet. Kokeilin sitten kaikkia muita poppaskonsteja, mukaanlukien inkiväärin. (Ois sen hainrustonkin voinut tyypata, harmittaa kun en kokeillut) Kaikki nivelet alkoivat parissa viikossa tuntua paremmilta, mutta olkapää vihoitteli vieläkin. Lopulta selvisi, että liika hiirenkäyttö huonossa asennossa oli syypää. (istuin koneella päättötyön äärellä 14h/vrk) Eli tämä oli kokemukseni inkivääristä, toivottavasti tämä pieni tiedonsirpale täyttää kokonaisuutta edes jonkin verran. Ja kommenttia vielä inkivääristä valmisteena: Jos puristeen vaikuttava aine on inkivääri, on ihan yks lysti missä muodossa sitä vetää, kunhan se imeytyy ja määrä riittää. Toivottavasti joku osaa kommentoida hainrustonkin ja tietää millä sen voisi korvata.

Mulla on kokemusta sekä glukosamiinista, että hainrusto+vihersimpukka kapseleista. Isotretinoin lääke kuivatti niveleitä tosi pahasti, niin glukosamiinilla huomasi selkeää hyötyä siihen. Myös hainrusto+vihersimpukka auttoi ehkä jonkin verran, mutta itse ostaisin glukosamiinia ennemmin. Sitä ei saa apteekista, mutta luontaistuotekaupoista pitäisi löytyä.

Mulla on noin viikon inkivääri"kuurin" jälkeen alkanut polven nivelet tuntumaan vähemmän kipeiltä,en edes tiennyt mitä hyötyä niistä oli ku sain ne ja meinasin jo lopettaa niiden oton ku tuli sen verran pahaa närästystä.Mutta ku vetää kunnon ruuan samalla niin siitä selviää.Pitääpä popsia paketti loppuun..

Juuri tuosta mömmöstä ei ole kokemusta, mutta jos siitä aikoo jotain hyötyä, niin annokset saavat olla reilun puoleisia. Sen verran vähän mitään siinä on. Toimii, jos uskoo.

Glukosamiinia olen vedellyt itsekin, reseptillä apteekista, ilman reseptiä muualta [PAKKIS!] - ja halvemmalla. On se kai sitten tehonnut, tutkimusten mukaan pitäisi tehota jotakuinkin jokaiseen,vaarista käärmeeseen, ei ainakaan haitannut mitään. Hai pitäköön siis rustonsa.

Nokkoset kerään itse, hyvää kevätruokaa. Saa joistain kaupoista pakasteena.

Inkivääri on hyvää eikä kohtuuttoman kallista. Mutta onko suosikkini, Rajahin inkivääritahna, aivan sama asia kuin tuore. Kuivatussa kuulema on aivan eri tehoaineet, ja sitähän on joskus myytykin ihan nivelten hoitoa varten (pirullista nieltävää :lol2: ).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom