STRONGMAN Hafþór Júlíus Björnsson

Joo kyllä nyt on Thor hirmuisessa kunnossa. Puku päällä kyllä varmasti tulisi 500 normi tangolla. 500 menee rikki Arnoldissa Elephan Barilla. Tosin neljäs laji vasta että ei ihan tuoreena pääse vetämään.
Jossain videossa mun mielestä sanoi, että tuskin yrittää vielä Arnoldissa vetää viittäsataa, mutta tänä vuonna kuitenkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Thor jutteli että raakavoimanoston totalin ME on asia mikä on kyllä myös mielessä, mutta siihen ei pysty panostaa täysillä samalla kun treenaa voimamieskisoihin.

2018 teki 440 - 250 - 410 = 1100 kg.

Aika 100 varma homma että pystyy tekee >1150 jos panostaa.

No juu. Vaihtaa pystysuuntaset punnerrukset penkkiin ja opettelee peukalolukon (jota tuskin tosin tapahtuu), niin varmaan tulee tulosta.

Jossain videossa mun mielestä sanoi, että tuskin yrittää vielä Arnoldissa vetää viittäsataa, mutta tänä vuonna kuitenkin.
Sanoo tuossa uudella vetovideolla, että aikoo koittaa 501 jos johtaa kokonaiskilpailua selvästi (veto vasta neljäs eventti) ja päivän kunto tuntuu riittävältä, koska prioriteettina on kuitenkin kisan voittaminen. Openeria ei paljastanu, mutta sanoi että toinen veto on 475kg jolla uskoo voittavansa eventin (itse epäilen että joku 460kg riittää voittoon).

Mun mielestä toi 480kg veto näytti helpommalta kun ennen viimevuoden arnoldia tehty 474kg, ja uskoisin että jos veto olis eka eventti niin 501kg tulis. Nyt on siis toisen päivän ensimmäisenä eventtinä mutta ekana päivänä on kolme eventtiä, joten voipi olla tuo 501kg aika vaikea. Ei varmaan kuitenkaan enää mitään epäilystä, etteikö puku päällä tulis 501kg..

Rikkois nyt sen Eddien ennätyksen. Alkaa jo vähän ärsyttää se 500kg deadlift jauhaminen, vaikka uskomaton suoritus olikin.
Ja ne höpötykset " I had to go in a reeeally daaark place in my mind, you know. Trying to lift kids off my car"

Silti ois siistiä jos nostais enemmän kun kilon, mutta minkäs teet. Kaikki lasketaan ja sillein.
Siittä täytyy Eddietä kunnioittaa, että nosti ennätystä reilusti. ilman eddie:n 500kg mavee ennätystä nosteltaisiin muutaman kilon joka vuosi ja nyt mentäis jossain 470kg..

Siittä täytyy Eddietä kunnioittaa, että nosti ennätystä reilusti. ilman eddie:n 500kg mavee ennätystä nosteltaisiin muutaman kilon joka vuosi ja nyt mentäis jossain 470kg..

Kyllä se oli uskomaton suoritus mitä pidettiin about mahdottomana vielä +15v sitten. Sitten Bolton veti sen 1000 paunaa (455 kg) ja Benedikt paranti 460 kiloon. Eddie itse 463 ja siitä suoraan 500 kg.

Rikkois nyt sen Eddien ennätyksen. Alkaa jo vähän ärsyttää se 500kg deadlift jauhaminen, vaikka uskomaton suoritus olikin.
Ja ne höpötykset " I had to go in a reeeally daaark place in my mind, you know. Trying to lift kids off my car"
Sitä selittelyä jaksaa vielä vähemmän, miksi hänen suorituksensa on edelleen parempi. Kun hän veti jäykällä tangolla laskuveden aikaan ja oli vielä se nestevajauskin.

No jos sillä jotain väliä on niin onhan Thor myös jotain 40kg isompi kuin Eddie ja ei aio siis nostaa maailmanennätystä esim. 20-50kg vaan 1kg...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom