Etenkin kun tuolla voimamies puolella ei tunnu olevan mitään sääntöjä koskien maastavetoa (En ole lukenut sääntökirjaa, mutta siltä se ainakin näyttää).
Säännöt on nämä; nousee tai ei nouse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Etenkin kun tuolla voimamies puolella ei tunnu olevan mitään sääntöjä koskien maastavetoa (En ole lukenut sääntökirjaa, mutta siltä se ainakin näyttää).
Tämä on musta aika selvä asia, kun kyse on kuitenkin nostosta missä ei ole mitään "virallista" tahoa valvomassa.Tukissa yritetään edelleen rikkoa 228 vaikka Biby otti treeneissä 233,5.
Sama on raw puolellakin ja siksi liittojen ennätykset ei kiinnosta ketään, vain nuo liitosta riippumattomat all time ennätykset.Pro varuste voimanostossa oli jossain kohtaa hitosti liittoja ja kaikki kutsuivat omien liittojensa ennätyksiä maailmanennätyksiksi.
Juu, homma oli aika pitkälle räätälöity Eddien nostolle ja sijaintikin parin tunnin etäisyydellä kotoa.Eddietäkin varten kuitenkin tietääkseni roudattiin hänen treeneissä käyttämä platform (ja tanko?) jotta saisi mahdollisimman optimoidut olosuhteet.
Salitulokset on aina salituloksia.EI jatkoon.Tässä on nyt se vaara että Tämmösiä salikisoja ruvetaan järjestämään harvase viikko jossain päin maailmaa.Ja yritetään jonkun nostomuodon NS.Maailmanennätystä.Juu, homma oli aika pitkälle räätälöity Eddien nostolle ja sijaintikin parin tunnin etäisyydellä kotoa.
Tässä korona-ajassa, henkilökohtaisesti liputan täysilla 501:n puolesta uutena tulevana ennätyksenä.
Nyt myös ilmeisesti Big Z lisätty päätuomariksi näihin.
Kyllä siinä aktiiviset strongmanit sotii tuulimyllyjä vastaan, kun mukana on jo Rogue, WUS, Magnus ver Magnusson ja Big Z. Saapi sanoa mitä vaan recordeista, nämä tahot on kuitenkin mukana kaikissa merkittävissä kisoissa, ja jos ne hyväksyy recordin niin silloin se kyllä tunnustetaan myös näissä isoissa skaboissa.
Korona-lockdown tulos, kisoihin kelpaava tuomari paikalla yms kaikki muut kuten kisoissa paitsi iso yleisömassa. Jatkoon mun mielestä. Pahin skenaario on että seuraavat isot kisat on vasta joskus 2021.Salitulokset on aina salituloksia.EI jatkoon.Tässä on nyt se vaara että Tämmösiä salikisoja ruvetaan järjestämään harvase viikko jossain päin maailmaa.Ja yritetään jonkun nostomuodon NS.Maailmanennätystä.
Korona-lockdown tulos, kisoihin kelpaava tuomari paikalla yms kaikki muut kuten kisoissa paitsi iso yleisömassa. Jatkoon mun mielestä. Pahin skenaario on että seuraavat isot kisat on vasta joskus 2021.
En usko että kovin nopeasti joku toinen samassa setupissa laittaa 502 tankoon.
Miksei Thori vaan voinut kerran perustella miksi nosto on OK sen sijaan että rupeaa jakamaan negatiivisia posteja Eddiestä ja itkemään 2017 vuoden kisasta. Vaikka se olisi suunniteltu Eddielle, niin oli hän niissä lajeissa maailman vahvin eikä asiasta jälkikäteen itkeminen auta tilannetta yhtään vaan saa näyttämään sut huonolta.
Kun kamppailulajeissa äijät mätkii toisiaan turpaan ja silti usein ottelun loputtua halaavat ja häviäjä antaa arvostusta voittajalle.
Tuskin kukaan muu nostaa, tapahtuma pitäisi olla islannin korona-rajoitusten(max 20hlo?) rajoissa toteutettuna. Eikö se tuolla sanottu että on tuomaroitu (Magnus Ver Magnusson?) ja tietty kisaa vastaavilla varusteilla(vetotanko ja kalibroidut levyt).Onko nuo kisat vai pelkästään Thor nostamassa?
Niin on se WUS organisaation ennätys vaikka kuka sanoisi mitä jos WUS sellaiseksi sitä haluaa kutsua. Giants Live ja muiden organisaatioiden ei luonnollisesti sitä tarvitse huomioida kuten ei VN toiset liitot toisten ennätyksiä huomioi.
Tää tilanne on vitun perseestä ja Thor, Eddie sekä erityisesti syöpäiset fanipojat. Jotka ikävä kyllä on aikuisia ihmisiä pääosin, niin ovat kivasti pistäneet pirstaleiksi koko skenen lapsellisella toiminnallaan. Joo on saatu näkyvyyttä, ja ehkä tää on vaan tulevan nyrkkeilymatsin markkinointia, mutta mulla mennyt maku tähän tilanteeseen.
Miksei Thori vaan voinut kerran perustella miksi nosto on OK sen sijaan että rupeaa jakamaan negatiivisia posteja Eddiestä ja itkemään 2017 vuoden kisasta. Vaikka se olisi suunniteltu Eddielle, niin oli hän niissä lajeissa maailman vahvin eikä asiasta jälkikäteen itkeminen auta tilannetta yhtään vaan saa näyttämään sut huonolta.
Toisaalta itse olen osa ongelmaa, kun aihetta seuraan ja tännekin aiheesta kirjoitan jos internet harmittaa niin pitäisi vain sulkea näyttö.
Mulle salinosto tarkoittaa kyllä ihan eri asiaa, niitä ei tehdä tuomarin silmän alla kalibroiduilla levyillä ja tangolla, striimattuna ESPN:n toimesta yhdysvaltoihin. En sitten tiedä miten teillä päin... Ei sillä, ei tämä kisanostokaan ole vaan jotain siltä väliltä.Salinostot salinostoina ja sillain...
Korona-lockdown tulos, kisoihin kelpaava tuomari paikalla yms kaikki muut kuten kisoissa paitsi iso yleisömassa. Jatkoon mun mielestä. Pahin skenaario on että seuraavat isot kisat on vasta joskus 2021.
En usko että kovin nopeasti joku toinen samassa setupissa laittaa 502 tankoon.