BB PRO Hadi Choopan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No sitten olin aivan väärässä. :nolo:

Tästä mä diggaan. Kyetään myöntämään, ettei kaikkea ei voi kaikesta tietää ja välillä tulee kommentoitua kärkkäästikin (et siis @Rest-Pause Addict sinä) jotain aihetta tietämättä kaikkia siihen liittyviä nyansseja, olivat ne sitten suurempia tai pienempiä. Helvetin harvoin edes tosielämässä, saatika nettifoorumilla kykenemme tähän. Toki vähän surullista, että tällainen paistoi oikein silmään, mutta kuitenkin (y)
 
Tästä mä diggaan. Kyetään myöntämään, ettei kaikkea ei voi kaikesta tietää ja välillä tulee kommentoitua kärkkäästikin (et siis @Rest-Pause Addict sinä) jotain aihetta tietämättä kaikkia siihen liittyviä nyansseja, olivat ne sitten suurempia tai pienempiä. Helvetin harvoin edes tosielämässä, saatika nettifoorumilla kykenemme tähän. Toki vähän surullista, että tällainen paistoi oikein silmään, mutta kuitenkin (y)
Kiitos :D, kai se on ihan ok olla vähän tyhmä.
 
Niin fiksu kaveri kuin Pekka vaikuttaa olevankin, niin olipa harvinaisen typerä postaus. Miksi sillä olisi sijoituksen kannalta mitään väliä, jos urheilija postaisi oman kulttuurinsa kuuluvan kipaleen someen, vaikka se olisi länsimaisista ihmisistä kuinka omituinen? Vai laulettiinko siinä kipaleessa jotain sopimatonta? Toivon todella, että tuomaristo oikeasti arvioi vain ja ainoastaan sitä, mitä lavalla näkevät, eivätkä kyttää somepäivityksiä tai kilpailijan kulttuuria. Jos muuta tekevät, on se ainoastaan tappio kehonrakennuksen uskottavuudelle. Senkin voi vielä sanoa, että jenkit ovat kauttaaltaan erittäin uskovaista porukkaa, God bless America.
 
Niin fiksu kaveri kuin Pekka vaikuttaa olevankin, niin olipa harvinaisen typerä postaus. Miksi sillä olisi sijoituksen kannalta mitään väliä, jos urheilija postaisi oman kulttuurinsa kuuluvan kipaleen someen, vaikka se olisi länsimaisista ihmisistä kuinka omituinen?

Niinpa. Ja kun analysoi lansimaailman musiikin lyriikoita joissa on jatkuvaa huorittelua, rasismia, sukupuolielimien mainintaa ja vakivallalla uhkaamista ei ole hirveasti varaa arvostella muitten kulttuurien biiseja.
 
Niin fiksu kaveri kuin Pekka vaikuttaa olevankin, niin olipa harvinaisen typerä postaus. Miksi sillä olisi sijoituksen kannalta mitään väliä, jos urheilija postaisi oman kulttuurinsa kuuluvan kipaleen someen, vaikka se olisi länsimaisista ihmisistä kuinka omituinen? Vai laulettiinko siinä kipaleessa jotain sopimatonta?
Ei pitäisi ollakkaan, ja itsehän toivoin että Hadi olisi voittanut, koska oli kaikista viimestellyin kaveri heti Mooren jälkeen.

Toivon todella, että tuomaristo oikeasti arvioi vain ja ainoastaan sitä, mitä lavalla näkevät, eivätkä kyttää somepäivityksiä tai kilpailijan kulttuuria. Jos muuta tekevät, on se ainoastaan tappio kehonrakennuksen uskottavuudelle. Senkin voi vielä sanoa, että jenkit ovat kauttaaltaan erittäin uskovaista porukkaa, God bless America.

Nimenomaan ollaan aivan samoilla linjoilla. Mutta jo tuo Hadin saaminen jenkkeihin taisi olla melkoisen ruljanssin takana ja ikävä kyllä, tämä on arvostelulaji ja nimenomaan jenkkilaji, niin jos on kaksi tasavertaista kaveria Captain America ja Mr. Choppa from Iran niin ei siinä varmasti mietitä kumpi otetaan voittajaks ja jenkkimedian kansihahmoksi.

Nämä vaan nyt ikävä kyllä on vain faktoja ja toivon että olisin väärässä.

Ja itseppä sen vielä lopussa kiteytit mitä olen pitänyt pointtina koko ajan. God Bless America.
 
Oliko aikaisempi viestisi sarkasmia? Jos oli niin en sita tajunnut ja siina tapauksessa kritiikkini on perusteetonta. Pahoitteluni.
 
Oliko aikaisempi viestisi sarkasmia? Jos oli niin en sita tajunnut ja siina tapauksessa kritiikkini on perusteetonta. Pahoitteluni.

Tuo IG postaukseni olisi minun pitänyt jotenkin ääniviestinä toimittaa äänensävyllä epätoivoinen ja sanoilla: "perkele pitäisivät nyt nuo uskontojuttunsa poissa kuvioista niin voisivat vaikka voittaakkin Olympian, mutta kun ei" niin sitä ei käsitettäsi ihan väärin.

Ja kun sinähän taidat asustaa jenkeissä itseasiassa, niin tiedät kyllä miten siellä ajatellaan kaikesta tuohon kulttuuriin liittyvästä. Tuskin haluavat, että sitä kulttuuria enempää heidän maahan tuodaan.

Pahoitteluja ei tarvitse, keskusteluahan tämä vain on. :D Ja hyviä pointteja täällä on.
 
Mua ihmetytti se käden lippaan vetäminen kun kilpakumppani tulee onnittelemaan lavalla. Ei hemmetti soikoon. Tollaset eleet sais jättää sinne armeijaan tai missä nyt noita käsimerkkejä ikinä käytetäänkään.
 
Taisi tarkoittaa sen vaan kunnioituksen eleenä dexterille. Kun ei englantia osaa. Eipä tuossa mitään ihmeellistä ole imo.
No kun se vetelee kättä lippaa vähän joka välissä. Ei ehkä sulle ole ihmeellinen ele, mä en ole vastaavaa elettä juuri missään nähnyt. Kumartaminen olisi mun mielikuvituksessa ennemminkin se kunnioittava ele eikä armeijatyylinen tervehdys. No joo, kaipa moinen on sit ihan normaalia armeijahenkisille ihmisille? Menenpä tästä katsomaan Platoonin ja Tuntemattoman sotilaan niin saan militanttisen puoleni heräämään. :LOL:
 
No kun se vetelee kättä lippaa vähän joka välissä. Ei ehkä sulle ole ihmeellinen ele, mä en ole vastaavaa elettä juuri missään nähnyt. Kumartaminen olisi mun mielikuvituksessa ennemminkin se kunnioittava ele eikä armeijatyylinen tervehdys. No joo, kaipa moinen on sit ihan normaalia armeijahenkisille ihmisille? Menenpä tästä katsomaan Platoonin ja Tuntemattoman sotilaan niin saan militanttisen puoleni heräämään. :LOL:

Sotamies vaatainen! Onko meillä suklaata?

Kai Kummelistakin saa militanttimieltä
 
Hadia arvostellaan aika olemattomista jutuista taalla. Kannattaa esim. muistaa mita Kai Greene teki greipille ja Cedricin mulkkukuvat yleison keskella. Niitten rinnalla on biisinvalinta ja kaden lippaan vetaminen aika kevytta kamaa.
 
Hadia arvostellaan aika olemattomista jutuista taalla. Kannattaa esim. muistaa mita Kai Greene teki greipille ja Cedricin mulkkukuvat yleison keskella. Niitten rinnalla on biisinvalinta ja kaden lippaan vetaminen aika kevytta kamaa.
Minuakin ihmetyttää mistä tää peppukipu varsinkin lippaanvedosta kumpuaa. Käsi lippaan = tehdä kunniaa. Vitun mussulmaani kun ei osaa edes kunnioittaa kanssakilpailijaa oikein!
 
Back
Ylös Bottom