Hack-kyykky ja zottmanin hauiskääntoö

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuollaiseen kyykkyn olen törmännyt, mihin lihakseen se ottaa ja onko kannattava/tehokas liike :rolleyes:

Ja sitten myös tuo zottmanin hauiskääntö mihin lihakseen se ottaa?

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
hack- kyykky tangolla on kuin maastavetoa tanko selän takana.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitäis löytyä joka salilta tuo hack-laite, ja jos ei löydy niin onpa outo "sali".
Painot riippuu ihan siitä, paljonko kelkka painaa. Olen törmännyt semmoiseen aluminiseen huojuvaan laitteeseen (en mainitse missä) ja sitten meidän 40kg painavaan...

Tangolla voi käyttää ihan hyvinkin painoja, mutta pitää olla tarkkana että selkä pysyy suorana.

maxmussel sanoi:
Pitäis löytyä joka salilta tuo hack-laite, ja jos ei löydy niin onpa outo "sali".
Painot riippuu ihan siitä, paljonko kelkka painaa. Olen törmännyt semmoiseen aluminiseen huojuvaan laitteeseen (en mainitse missä) ja sitten meidän 40kg painavaan...

Tangolla voi käyttää ihan hyvinkin painoja, mutta pitää olla tarkkana että selkä pysyy suorana.
Niin siis meinasin tuota tangolla tehtävää versiota.
Ps. kuinka ihmeessä se pystyy tossa kuvassa pitämään tota tankoa tuolla takaviistossa niin ettei se raasta sen pohkeita/persettä verille, varsinkin jos on vähän enemmän painoja tangossa.

masantti sanoi:
Niin siis meinasin tuota tangolla tehtävää versiota.
Ps. kuinka ihmeessä se pystyy tossa kuvassa pitämään tota tankoa tuolla takaviistossa niin ettei se raasta sen pohkeita/persettä verille, varsinkin jos on vähän enemmän painoja tangossa.

ota selvää ja kokeile salilla itse :hyper:

Taitaa tuo hack-kyykky tangolla olla aika harvinainen näky saleilla nykyään. Kuoleva ja katoava liike...

On, mutta ihan toimiva se on. Temppu onkin siinä, että selkä pysyy suorana, silloin ei raasta pahemmin. Toinen vaihtoehto on laittaa housut jalkaan. :D
(Tarkoitan siis, että shortseilla saattaa tuntua pahalle.)

maxmussel sanoi:

ei meiltä tommosta löydy:) kaikki muut sitten onkin

Back
Ylös Bottom