- Ikä
- 46
..Ja näinkin tärkeä asia on internetin, yms. varassaApua ruoka-asioissa voi hakea sitten mualta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
..Ja näinkin tärkeä asia on internetin, yms. varassaApua ruoka-asioissa voi hakea sitten mualta.
..Ja näinkin tärkeä asia on internetin, yms. varassa
Suolistotaudeissa lääkkeitä syödään useimmiten koko loppuelämä vaikkei (näkyviä) oireita olisikaan. Jatkuvalla lääkityksellä pyritään siihen ettei oireet uusiinnu niin herkästi.Lääkäri ei puhunut mitään siitä, että miten kauan noita droppeja nyt sitten pitää vetää, kun oireitakaan ei ole.
Humpuukiosuuteen en ota kantaa, mutta scd-dieetti ei tietääkseni perustu veriryhmäjuttuihin vaan pitkäketjuisten hiilarien välttämiseen :arvi:Sitten tämä koko scd tietti on mielestäni "yliarvostettua humpuukia", monesti tulee mieleen että sitä noudattamalla saadut tulokset ovat tulleet sen takia kun yleinsäkin on noudatettu jotain ruokavaliota. Eikä välttämättä sen ansiosta että veriryhmällä olisi jotain tekemistä asian kanssa. Mutta ei siinä mitään, jos jollakin se toimii niin hyvä...
Suolistotaudeissa lääkkeitä syödään useimmiten koko loppuelämä vaikkei (näkyviä) oireita olisikaan. Jatkuvalla lääkityksellä pyritään siihen ettei oireet uusiinnu niin herkästi.
Tjoo, jotkut kuulemma pärjää ilman lääkkeitäkin. Taitaa vain olla harvemmassa sellaiset tapaukset.. No, toivotaan että pärjäät ilman lääkkeitä :thumbs:Juu, kyllä tuo on tiedossa. Sitä vaan niin toivoisi, ettei noita pitäisi syödä loppuelämää. Ymmärtääkseni lääkärikin hieman antoi toivoa siitä, että minulla olisi niin lievä tuo sairaus, että voisi jättää lääkkeet jossain vaiheessa poiskin...tai sitten "uskon vain unelmiini"
Mulla ei ainakaan viljat tee yhtään mitään, jos syö vaalea "pullaleipää" ihan vitusti. Ei sitä tiedä kuin itse kokeilumalla mikä sopii, sitä ei Google tiedä