Haastavampi Female or Shemale- testi...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu
:evil: Mä antasin kaikille kyytiä :evil:

Aivan sama jos näyttää tarpeeksi naiselta saatana. :whip:

9 väärin. Ekassa 15 ei ollu yhtään väärin, mut sit rupes tulee mokia :(
Monesta kyllä näki tosi selkeesti, että mulkkuhan siltä löytyy :D

jamaan sanoi:
Siis ootko nähny että noi kaikki on juuri miehiä ja naisia varmasti, eikä vain jotain sivuja jotka väittää että on shemale vaikka ei olisi, eli noissa kaikissa sensuroiduissa on varmasti pallit alla? Yritän tässä vaan vakuutella itselleni että kyllä mä aidon naisen tunnistaisin tossa ja tossa sun testissä on jotain vikaa.
Minulla on alkuperäiset kuvat kaikista, olen itse tuon kysymysmerkin siihen iskenyt. Alkuperäisiä en viitsi laittaa levitykseen, ettei se ihan pilaisi testin hauskuutta, mutta voin vain henk. koht. vakuuttaa, että en ainakaan tahallani ole valehdellut testissä, enkä ole tietoinen esim sellaisesta, että joku olisi photoshopilla laittanut siittimen naisen jalkoväliin ja sitten laittanut kuvan levitykseen. Jokainen shemale on otettu isommasta galleriasta, missä hänestä on useita kuvia, niihin kaikkiin sukupuolielimen lisääminen realistisen näköisesti on vain ...... epärealistista. :thumbs:
Kekexxx sanoi:
Saako kysyä mikä oli motiivisi?
Tuohon saat vastauksen, jos vietät tarpeeksi aikaa Pakkotoisto.com - irc-kanavalla. :lol2:

7 väärin. :worship:

en jaksa uskoa että tämä on nainen, kuten testi väittää.
Ihan varma äijä...

12 väärin...

Liitteet

• shemale.webp
    shemale.webp
    26,3 KB · Katsottu: 389
Olipas piru vieköön hankala. 27 väärin :rolleyes:

Ei saatana tässähän joutuu kohta lukittautumaan jonnekin kaappiin :whip:

Tässähän taisin vetää pohjat tai sit muut ei kehtaa tunnustaa omaa tulosta :thumbs:

Shemale rikkaalle matkailukohteelle kun lähtee sillä mielellä, niin saa olla joko avoin seksuaalisuutensa suhteen, salata ja kieltää totuus tai sitten olla tosi tarkka :) Ihan hyvännäkösiähän melkeen noi kaikki on, mitä ny kantokahvalla varustettuja mut so not :D

Back
Ylös Bottom