kekexx
Banned
Mixu sanoi:... jonka tein itse ...
Saako kysyä mikä oli motiivisi? ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mixu sanoi:... jonka tein itse ...
Minulla on alkuperäiset kuvat kaikista, olen itse tuon kysymysmerkin siihen iskenyt. Alkuperäisiä en viitsi laittaa levitykseen, ettei se ihan pilaisi testin hauskuutta, mutta voin vain henk. koht. vakuuttaa, että en ainakaan tahallani ole valehdellut testissä, enkä ole tietoinen esim sellaisesta, että joku olisi photoshopilla laittanut siittimen naisen jalkoväliin ja sitten laittanut kuvan levitykseen. Jokainen shemale on otettu isommasta galleriasta, missä hänestä on useita kuvia, niihin kaikkiin sukupuolielimen lisääminen realistisen näköisesti on vain ...... epärealistista. :thumbs:jamaan sanoi:Siis ootko nähny että noi kaikki on juuri miehiä ja naisia varmasti, eikä vain jotain sivuja jotka väittää että on shemale vaikka ei olisi, eli noissa kaikissa sensuroiduissa on varmasti pallit alla? Yritän tässä vaan vakuutella itselleni että kyllä mä aidon naisen tunnistaisin tossa ja tossa sun testissä on jotain vikaa.
Tuohon saat vastauksen, jos vietät tarpeeksi aikaa Pakkotoisto.com - irc-kanavalla. :lol2:Kekexxx sanoi:Saako kysyä mikä oli motiivisi?
Kostaja sanoi::evil: Mä antasin kaikille kyytiä :evil:
Aivan sama jos näyttää tarpeeksi naiselta saatana. :whip:
Ihan hyvännäkösiähän melkeen noi kaikki on, mitä ny kantokahvalla varustettuja mut so not :D