Haastavampi Female or Shemale- testi...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu

Mixu

Ei vain tajua
... jonka tein itse laadun takaamiseksi.
Kuvien etsiminen oli haastava ja kova työ, mutta lopussa kiitos seisoi.
Testi on englanninkielinen, jotta myös ei-natiivit tajuaa sitä.
60 kuvaa, joista 30 naisia, 30 miehiä.
Olen tahallani myöskin valinnut ei-niin-viehättäviä naisia mukaan, jotta testi olisi mahdollisimman vaikea enemmistölle. Tietysti on niitä, jotka nyt arvaakin kaikki oikein.

Perheen pienimmille varoituksen sana, linkin takana on alle 16-vuotiailta kiellettyjä, tuhmia kuvia.
Female or Shemale- testi

Edit. sitten niille, jotka kuittailee, että mulla on liikaa aikaa tuhlattavana :evil: -> meni 20 minuuttia koodaamiseen ja toiset 20 kuvien hakemiseen, siinä se.

Hui kamala enää en uskalla jutella naisille. Meni molemmissa 16 väärin! :nolo: Jotkut näytti kyllä aivan naisilta tai sitten päinvastoin.

Edit: toimii myös mozillalla, mixu.

aika jees testi.
Tein aika vauhdilla ja sain 40 oikein.
Eli humalassa olisi suuri todennäköisyys lähteä miehen mukaan...

Oli yllättävän paha testi. Löysin shemaleista vain 15/34. Saa nähdä uskaltaako tässä ikinä lähteä enää Brasiliaan/Espanjaan saati mennä siellä baareihin, saattaisi tulla ikävä yllätys.. :rolleyes:

Pelottavan vaikea testi. Perkele, tämä pistää jo ajattelemaan. 24 väärin. Ja osa noista oli sentään vanhoja tuttuja. :D

Niin ja toimi tuo Mozilllallakin.

Jäi vähän epävarma olo, kun ei menny kaikki oikein. 41 oikein :( Ei voi tommosia shemaileja oikeesti olla. :curs:

Ei helppo tod. Tosin, huomasin vasta 10 minuuttia naksuteltuani ettei testi toimikaan mozillalla... 1/60 koko ajan taulussa.
Huoh.

Mutta kun ei millään voinut uskoa. Täytyy tehdä testi joskus uusiks.

Perhana, siellä oli 27 tyttöö, joista mä löysin 22. Kumminkin noin suunnilleen joka kolmannen Hän-naisen kohdalla painoin 'nainen'...vaikka se oli mies. :urjo:

- Ei perhana! 37 oikein. :david:

Siis ootko nähny että noi kaikki on juuri miehiä ja naisia varmasti, eikä vain jotain sivuja jotka väittää että on shemale vaikka ei olisi, eli noissa kaikissa sensuroiduissa on varmasti pallit alla? Yritän tässä vaan vakuutella itselleni että kyllä mä aidon naisen tunnistaisin tossa ja tossa sun testissä on jotain vikaa. :lol2:

jamaan sanoi:
Siis ootko nähny että noi kaikki on juuri miehiä ja naisia varmasti, eikä vain jotain sivuja jotka väittää että on shemale vaikka ei olisi, eli noissa kaikissa sensuroiduissa on varmasti pallit alla? Yritän tässä vaan vakuutella itselleni että kyllä mä aidon naisen tunnistaisin tossa ja tossa sun testissä on jotain vikaa. :lol2:

Frendi vietti 4kk kaukoidässä opiskelemassa ja kuvasi hotellinsa uima-altaalla hengailevan vakiojengin. Hänellä on siis pari rullaa kuvia aivan uskomattoman kauniista neidoista miniminibikineissä. Aina toimivaa hupia bileissä on lyödä muutaman kaljan jälkeen nuo kuvat pahaa arvaamattoman "uuden tulokkaan" käteen ja antaa hänen kuolata niitä. Kun testot oikein jylläävät ja viimeinenkin kuva on tahrittu on mukava paljastaa että -joka ainoa- kuvissa esiintyvä neitonen omistaa pallit :D

Koskaan vielä ei ole matto sotkeutunut norjasta mutta ei se kaukanakaan ole ollut :D

Back
Ylös Bottom