Haastattelu: Vapaapainija showmies Starbuck 19.8.2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Hoi jäbät, kiitokset vaan! Joo, jos joku kotimainen TV-tuotantotalo hiffaisi tehdä musta jonkun sarjan, voishan sellainen kiinnostaa aika moniakin, luulisin. Anyway, ens vuonna on tulossa mun urasta täyspitkä dokumenttielokuva pihalle. Sen ohjaaja on Oskari Pastila, joka juuri teki Knucklebone Oscar -yhtyeestä Knucklebonehead -nimisen leffan. Oskari on ollut mun kanssa Japanissa kahteen otteeseen, Saksassa, Ruotsissa, USAssa ja ympäri Suomea kuvaamassa tätä leffaani, jonka takana on hyvä summa Elokuvasäätiön ja YLEn rahnaakin. Ensi vuonna tulee siis pihalle, tänä syksynä leikkauspöydälle nauhat. Satoja tunteja on leikattavana, voin kertoa. Hyvin värikästä tavaraa tiedossa!

Voisinhan joskus jotain treeniohjelman tynkääkin tänne viljellä, aika sekatreeniä se kuitenkin on. Lajiani ajatellen, tarvitsen paljon enempi kun vaan hypertroofista reeniä, ja täten useamman nivelen liikkeet ovat pääosassa. Nyt toki olen ollut helvetin kipeänä yli 6-viikkoa ihan holtittoman flunssaviruksen kourissa, ja hyvä jos vikan kahden kk aikana on voinut edes 10-kertaa käydä salilla. Toki siihen päälle kipeänä Japanin painirundit ja Saksankiertueet ja studiot bändin kanssa ja Hevisauruksen lastenkirjan piirtämiset, niin ei sitä aikaa nyt ole muutenkaan ollut liikaa. Vihdoin viimein paranemaan päin tässä tutuisi olevan, ja uusi treeniputki alkaa. Ehkä oli hyvä ottaa pakollista breikkiä, kun luulen, että olin todella pahassa ylikunnossakin...siis monta vuotta!

Tänään ja huomenna 22-23.3.2013 juhlitaan suomalaisen ammattipainin 10-vuotista maamerkkiä Helsingin keskustassa DOMissa, Freda 42, 19:00 molempina päivinä. Isoimmat wrestling-kekkereet ikinä skandinavian historiassa tiedossa. Tulkaa kaikki!!!

Mun blogi eventistä: http://buckorama.wordpress.com/2013...-celebrate-a-decade-of-finnish-pro-wrestling/

Lisätiedot: http://www.fightclubfinland.fi/tapahtumat.php?event=70

DOM8_poster_web3.webp

Eilen julkaistiin Disco Ensemblen uusi video, joka pohjautuu tulevaan Spandex Sapiens -dokkarileffaan (vuodenalku 2014), joka käsittelee mun painiuraa ja persoonaa: http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-1288557619493.html

Leffa siis kuvattu viidessä eri maassa, kolmen ja puolen vuoden ajan, taustalla YLE ja Elokuvasäätiö. Täyspitkä produktio tiedossa, about 100min konsanaan. Tästä tulee iso, sanoi tämä!

Päivitys pitkästä aikaa: Kävin Tokiossa 27.2.2014 nappaamassa Japanin wrestling-mestaruuden "The Japanese Buzzsaw" Yoshihiro Tajirilta. Tämä on siis toinen Japsimestaruus jo 20-vuoden wrestling-urallani, eka tuli 2011. Oheisessa kuvassa (kuvannut Marko Simonen) vyötäröllä komeilee tuore Japanin pokaali, ja kädessä Brittien mestaruus, jonka bongasin 2013.

Starbuck_WNC_title1836_web.webp

Nyt tulevana vloppuna la 8.3.2014 Sokos Hotelli Presidentti Helsingin keskustassa, Suomen suurin wrestling-spektaakkeli vuodessa, Talvisota VIII. Tulkaa paikalle 18:00 alkaa, meikäpoekakin painimassa. Myös ulkomaalaisia vahvistuksia Saksasta ja Belgiasta mukana.

TSVIII_jullari.webp

WWE etsii tyyppejä jotka ovat 20-30 välistä, että saisivat 10 hyvää vuotta heistä irti. Mulla on liki 41-v ikää, menee hieman yli heidän haitarin. Mun oppilaista on useilla chanssit, sillä WWE talent scout ja trainer Robbie Brookside oli vuosi sitten Suomessa katsastamassa kotimaista tasoa, ja sanoi, että usea tyyppi kiinnosti. Promopaketit on toimitettu niiden osalta, joilta pyydettiin. WWE itse ilmoittaa tyypeille, milloin joko Britteihin tai Saksaan johonkin WWEn showhun pyydetään tryouttiin. Kouluttamani Heimo Ukonselkä sai WWE tryoutin viime toukokuussa Englannissa.

Dokkarin tiizeri löytyy Spandex Sapiens. Dokkari on YLEn ja Elokuvasäätiön rahoittama, ollut jo yli 4,5-v kun alettiin filmaamaan. Nyt on 3 mannerta sen tiimoilta käyty, 7 maata. Alustavasti tuottaja ilmoittanut, että tänä syksynä pitäisi ilmestyä. Uskotaan, että loppuvuodesta. Aikataulu riippuu jonkun verran levityssopimuksesta ja muiden maiden/tahojen intresseistä, jotka ovat hankkeessa mukana.

Back
Ylös Bottom