Haastattelu: Vapaapainija showmies Starbuck 19.8.2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tässä aika helvetin magee actionkuva 17.4 Rockfight matsistani EWA World Champion Chris "Bambikiller" Raaberia vastaan, joka nyt lähtee WWE:hen ottelemaan ens kuun alusta. Mun kunnia oli otella herraa vastaan vikat Euroopan matsit Suomessa ja Saksassa reilu viikko sitten. Kuten näkee Raaber on monsteri :eek:

2us789j.jpg

Ihan mielenkiinnosta kysyn: Kuinka mahdollista se on todellisuudessa, että pääsisi WWEhen painijana palkkalistoille? En siis tarkoita mitään ME staraa, vaan kehittymään painijana "farmisarjaan" jne. Lähinnä haen suomalaisen näkökulmasta tätä infoa. :)

Bambikiller näyttää tossa kuvassa ihan 210cm :D Oli muuten hyvä tapahtuma(menis varmaa mun top-3) ja mäkin pääsin tohon kuvaan(toinen vasemmalta). Raumaan ei nyt sitten pääsekkään, mutta seuraavia odotellessa.

Starba! Vedät hyvää settii Eurosportil selostajapartneris kanssa! Propsit siitä! Tosi hienoo kattoo vanhan liiton painia loistavien selostajien kera!

Kiitos kiitos! Helvetin hauska pesti, varmaan kuuntelija/katsoja sen havaitsee läpänheitosta siellä. Juontoparini on Robert Holmström, meidän FCF Wrestlingin päätuomari.

Seuraava mättöfesti muuten kotimaisittain nyt 25.11 Helsingin Gloriassa klo. 19:00 alkaa, tulkaa seuraamaan kun isäntä vetää renkiä turpaan niinkuin olisi vuosia sitten jo pitänyt tehdä: http://www.youtube.com/watch?v=0Sdsko20oNk

1illk4.jpg

Lisätiedot:
www.wrestling.fi
www.myspace.com/canadianrebel

Mitäs mieltä Starba on muuten kovassa nousussa olevasta Sheamuksesta? Ootko kertaakaan päässyt ottaa matsia kyseistä heeboa vastaan? Ite ainakin tykkään ihan sairaasti, saa nähä kuinka pitkälle ratkeet riittää. :thumbs:

Oltiin Sheamuksen kanssa mailitse yhteydessä parisen vuotta sitten kun se asui ja paini Irkuissa. Mä koitin sinne päästä mutta ei tainnut olla rahaa siellä tuoda sisään talenttia muualta tai jotain. Aika raaka talentti vielä, mutta poliitteisesti pedannut hyvin itselleen paikan kun on Triple H:n treenipari.

Muuten asiasta polkupyörään, jos sakkia mahtaa ihan vitun ässä artikkeli lukea meikän painiurasta, uudessa HUSTLER -poksulehdessä on täysmittainen usean sivun feature biisi aiheesta.

118n1vp.jpg

Back
Ylös Bottom