Haastattelu: Vapaapainija showmies Starbuck 19.8.2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Voishan sitä mennä jakelemaan Cenalle tai jollekkin yhden mehevän spike piledriverin, mutta jos tekisin niin extemporee saattaisin aiheuttaa itselleni ikuisen porttikiellon WWEssä.

Pitää varmaan tyytyä siihen että Jericho säätää mulle vaparit ja menen vaikka afterpartyssa pudottaan Cenan tai jotain :D

Mutta asiasta polkupyörään, Maximal reality fitness TV sarja alkaa MTV Maxilla 1.3.2009 ja itse olen host ja orjapiiskuri, tässä kiva maistiainen tulevasta showsta: http://www.youtube.com/watch?v=AGETfGyWJsg

Voishan sitä mennä jakelemaan Cenalle tai jollekkin yhden mehevän spike piledriverin, mutta jos tekisin niin extemporee saattaisin aiheuttaa itselleni ikuisen porttikiellon WWEssä.

Pitää varmaan tyytyä siihen että Jericho säätää mulle vaparit ja menen vaikka afterpartyssa pudottaan Cenan tai jotain :D

Mutta asiasta polkupyörään, Maximal reality fitness TV sarja alkaa MTV Maxilla 1.3.2009 ja itse olen host ja orjapiiskuri, tässä kiva maistiainen tulevasta showsta: http://www.youtube.com/watch?v=AGETfGyWJsg
Tosifanillehan on sitten paikka auki afterpartyssa ;) ?
Tulee muuten taas drafti Manian jälkeen. Pahimmassa tapauksessa Wrestler Of The Year on Smäkkiksessä kesällä :(

No höh. Ei saa aina Cenaa mollata.:( Joka tapauksessa paikan päälle olen tulossa, katsomonosa E, rivi 2 ja silleen. FCF:n Nosturin tapahtumakin olisi "must see." Starbuckin ja Corinon Falls Count Anywhere syksyllä oli sen verran huikea matsi, ettei Starban ja Corinon matsia tälläkään kertaa huvittaisi väliin jättää. Toivottavasti vaan ei satu sitä perkuleen yövuoroa juuri tolle päivälle. Ibo ja Adderkin vetivät Tiksissä "illan matsin" ja nyt stipulaationa vielä Last Man Standing, niin ketuttaa kyllä jos ei pääse paikan päälle. Mutta sen näkee sitten.

My gosh, pitäsköhän kasvaa aikuiseksi? Vastaankin itse: EI!
EDIT: Näyttää ihan mielenkiintoselta tuo Maximal "trailerin" perusteella. Saa edes jotain vastinetta TV-maksulle, mulkerot TV-tarkastajat kun saivat meitsin vielä petkutuksesta kiinni, niin joutuu ihan ois kiva saada noille sadoille euroille jotain vastinettakin.

Erehdyin tuossa perjantai yönä Eurosportille ja jumalauta mikä virhe. Meinaan piti sitten kolmeen asti valvoa Wrestlingiä katellen. Selostus koukutti mut ihan täysin.

Tsekatkaa Pakkislaiset SLAM! Sports Canada artikkeli/haastis meikäpojasta, uunituore painiuraa koskeva kappale, ihan loistava sellainen. Kyseessä siis Kanadan suurin urheilu online media, piste. Terkut Thaimaan lämmöstä, Pattayalla vesi on kun maitoa. Löysin todella HC ulkoilmasalin täältä, näyttää kaatopaikalta, betonipainoja ja ruosteisia vehkeitä. Ilmainen treenimesta, ja hyvä niin!

http://slam.canoe.ca/Slam/Wrestling/2009/03/03/pf-8601546.html

Täältäpäin ollaan ainakin tulossa nosturiin ja raumalle. Vielä on vaakalaudalla tuo American Car show, mutta uskoisin että kauniit naiset, kuumat autot ja wrestling päättävät minut ostamaan tuon 20e lipun. Niin myös tuonne RAW'hon on liput hankittu!

http://www.youtube.com/watch?v=x9lxyCsfDvM

Olisi mielenkiintoista kuulla Starbuckin mielipide Jerichon käyttäytymisestä kyseissä pätkässä, kun kerran tunnetkin kaverin hyvin. Jericho vaikuttaa hieman hermoherkältä, eikä vähiten tuon tapauksen perusteella. Aikamoinen ylilyönti kuitenkin, lyö vielä naisfania turpaan tuossa.

Sivuhuomiona vielä, että Jericho vaikuttaa varsin pätevältä myllyttäjältä, mitä oikeaan kahinointiin tulee. Joskus 2003, kun Goldberg saapui WWE:hen ja Jericholla oli hänen kanssaan jotain WCW-aikaisia erimielisyyksiä, riidat eskaloituivat takahuoneessa tappeluna, jossa Jericho väänti 30 kiloa painavamman Goldbergin kenttään...

Muistaakseni aikoinaan semmoinen kaveri kuin King Haku oli aika värikäs persoona myös kehän ulkopuolella, ei tosin naisia pieksänyt (tai mistä minä sen tiedän...), mutta muita tiellensä osuneita sitäkin enemmän.

Jos miestä tuolla tavoin piiritetään ja kiljutaan ja revitään, oli kuka tahansa, varmaan syö hermot alta aikayksikön. Varmaan itsekkin olisi herkässä ystävällinen luuvitonen suuntaan jos toiseen jos mua revittäisiin tuolla tavalla. Kuka tietää mistä tilanteesta Jericho oli tulossa kun se tuohon skismaan joutui, ja selkeästi sitä tönittiin kunnolla tuossa videossa ennenkuin napsahti.

Tulkaa muuten tsekkaamaan kun Starba painii American Car Showssa iltapäivisin 10-12.4 Helsingin Messukeskuksessa! Ja Friday Nite Rockfight Nosturissa pe. 17.4 kun otan 4-kertaista maailman mestaria Steve Corinoa vastaan paras 2/3 ottelun, lavalla Sparzanza Ruotsista samana iltana plus 2 muuta matsia! Lisää: www.wrestling.fi

Aika turhaa jeesustelua ton videon takia.. Kyllä varmaan teillä muillakin ois tilanteessa hermot palanut. En silti hyväksy naisen lyömistä missään tilanteessa. (Mikä sotii tasa-arvoa vastaa.. Nainen saa lyödä miestä, mutta mies ei saa MISSÄÄN tilanteessa lyödä naista :david:) Inhimillinen virhe.. Hermot palaa..

Ois voinu sattua kelle tahansa meistä. Varmaan suht vittumainen päivä muutenkin. Chris aika vittuuntuneen näkönen jo tuossa alkuvideossa.

Joo virheitä sattuu.. En silti hyväksy naisen lyömistä. Ja toistan, ois voinu sattua kelle tahansa meistä.

Tossa videossahan se muija vielä hyökkää Jerichon päälle.. Itsepuollustuksesta menee :D

"mä katoin että sillä oli puukko ja hätäännyin"

edit.

poimittu kommenteista:
"Chris did nothing to get into trouble ,thats why they didn't charge him. He defended himself just like anybody else would. After all she hit him more then once, the last time Chris was getting back into his car, the bitch hit him from behind, he did what I would of done, turned around and punched the slut. You did the right think Chris and your fans are behind you."

Hahaha. Lyönnin jälkeen sama ääni, joka huusi alussa "you're a disgrace to canadians, motherfucker" huutaa "you hit my fucking girlfriend". :DDD

Back
Ylös Bottom