Haastattelu: Mikko Hämäläinen HC-mies, HC-painot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Onnea mikolle dietin kanssa. On varmasti mielenkiintoinen projekti eikä varmasti kivuttomin.
Laita treenipäiväkirjaasi sitten kuvia kun olet aamulenkillä helsingin sumuisilla hiekkateillä. :)

Tätähän täytyy ruveta oikein seuraamaan sivusilmällä.

Pakko lainata omaa kommenttiani.
Mutta sieltähän ne kuvat putkahti jo jonkun aikaa sitten mitä jo odottelin.

Näin mikon fitness expo messuilla, enkä ollut aluksi tunnistaa edes samaksi mieheksi. Painoa lähtenyt reilu 30 kiloa ja hiukset siinä samalla :)

Aika koomista sinänsä.. Mikko, jumalaton järkäle ja mörsäri. Punkki, mitättömän kokonen pieni paska jota ei voi edes nähdä.. :D

Mutta Mikko on silti yks suomen kovimmista :rock:

Ei näy yhteystietoja enää edes kaupalle...
Eikös nekin ollut tuolla joskus?
Onko joku käynyt ostoksilla? Onko putiikki enää pystyssä?
Jotain vaatemallistookin piti tulla....onkohan ajatus jo haudattu?

Missä on Mikko? Mies vetäytynyt kokonaan maan alle kiristelemään itseään? Mutta luulisin että kyllä tästä HC ukosta vielä kuulaan! :rock:

Täällähän minä, täällähän minä, mitä mulle kuuluu, kiitoksia hyvää-... Kiristelyt on taakse jäänyttä elämää. Läski on palannut vyötärölle. Mitä seuraaviin koitoksiin tulee, niin lokakuussa on Lahdessa Bullin kisat. Jos pysyn "ehjänä" voi olla, että siellä tapahtuu...-nyt meen pois.

Kyllä mä olen koettanu vääntää koko ajan ainakin pari kertaa viikossa peruskuntoa. Kiinnostas noi Loimaan RAW- kisat... Jos pääsis jonkunlaiseen kuntoon toukokuuksi, niin vois mennä yrittää parantaa viime vuoden tulosta... Siitä vois sitten alkaa harjoitella parin vuoden tauon jälkeen paitapenkkiäkin vähän. Mut pikku hiljaa edetään ja seurataan sivusta miten hurjia rautoja ukot nykyään nostelee paidoilla.

Kyllä mä olen koettanu vääntää koko ajan ainakin pari kertaa viikossa peruskuntoa. Kiinnostas noi Loimaan RAW- kisat... Jos pääsis jonkunlaiseen kuntoon toukokuuksi, niin vois mennä yrittää parantaa viime vuoden tulosta... Siitä vois sitten alkaa harjoitella parin vuoden tauon jälkeen paitapenkkiäkin vähän. Mut pikku hiljaa edetään ja seurataan sivusta miten hurjia rautoja ukot nykyään nostelee paidoilla.

Perkele ku on tuttu rekkari...

Back
Ylös Bottom