Kaameen kokonen äijä,ei voi muuta sanoa.Ja raudatkin omaa luokkaansa![]()
I Agree.
edit: Pakko kysyä, että kirjoitetaanko voimamies kisat <- noin? :o
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaameen kokonen äijä,ei voi muuta sanoa.Ja raudatkin omaa luokkaansa![]()
I Agree.
edit: Pakko kysyä, että kirjoitetaanko voimamies kisat <- noin? :o
Mike sanoi:...ja kalorit pyörii 4500-6000 välissä...
No huh! Siinä on muuten paljon syömistä isollekkin pojalle!
Mukavia kavereita nämä Mikko ja sen frendit. Osuvat ajoittain salille samaan aikaan ja jaksavat treenin ohessa höpötellä mukavia tällaisen barbienukketreenaajankin kanssa![]()
Ja mä suuresti ihmettelen miksi..... ;)Jos Mikko lukee tätä niin vastaapa seuraavaan:
Miksi ihmeessä ei miehestä ole netissä juuri ainuttakaan kuvaa, tätä ennen?
Kaikkia siellä Metal Gymillä pyöriikin.. Sori oli pakko :D
Hämiksen treenipäiväkirjan eka posti... sanoi:..............
Kun penkkitreenit alkoi tökkimään ja selkä ei kestä vetoja ja kovia kyykkyjä tulin vähän niin kuin tien päähän. En halua repiä itseäni enempää hajalle ja kevensin harjoittelua. Mielessä myllersi ja motivaatio tippui nollaan. Jotain oli tehtävä. Olen kilpaillut aina ja sytyn vain kun mulla on joku tavoite tulevaisuudessa. Silloin pystyn keskittymään siihen ja saan treeneissä irti itsestäni tarvittaessa kaiken. En ole ikinä jaksanut käydä salilla "huvikseen". Miksi rääkätä itseään kun voi tehdä jotain mukavempaakin. Siispä päätin ottaa tavoitteeksi rasvanpolton ja aloitin dieetin. Nyt katsotaan onko tämän hylkeenrasvan alla yhtään lihasta. Tästä projektista aion kertoa kaikille ja aloitan treenipäiväkirjan pidon...........
kuvia kun olet aamulenkillä helsingin sumuisilla hiekkateillä.
Kovastihan tuo paino on tippunutkin jo!
sumu lähtee karkuun kun mikko on aamulenkillä ;)