Hölmö idea, mutta kysynpä kuitenkin.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Sulta loppuu seinätila kesken aika nopeasti...? Vai onko sitten muutto Foorumille edessä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noni, noni! Täällähän tästä puhuttiinkin. Ens kerralla pitää tulla poskilihakset pumpissa ja hampaat valkastuna niin laitetaan salama laulamaan sarjatulella jouluvirsiä! :D

-Marchi- sanoi:
Sulta loppuu seinätila kesken aika nopeasti...? Vai onko sitten muutto Foorumille edessä?

nopeesti laskeskelin että jos palstalla on vähän pällle 22000jäsentä, ja jos mike ottaisi jokaisesta 10cm x 10cm kuvat. tällöin jos jokainen pakkislainen vierailisi seuraavan vuoden aikana kaupalla kuvia tulisi 220neliömetrin edestä, ei taida tilat riittää. :hyper: :D

Mike sanoi:
Olen elänyt siinä uskossa että Wildemar on avatarinsa näköinen gigolo 70-luvun vaatetuksessa. Illuusio särkyi tänään ja poden apatiaa seuraavat pari päivää.

Jookatonääs, tossa avatarissa on harvinaislaatuinen live-taltiointi meikäläisen normipäivästä puberteetin loppuvaiheilta, kun rintakarvat kasvoivat vielä nuoruuden innolla ja geeli oli mallia kiilto. Mutta aika muuttaa miestä ja mies muuttaa aikaansa... :lol2:

Mike sanoi:
3 asiakasta jo kuvattu. Kerätään hetken aikaa kuvia ja sitten alan lätkimään niitä Wall of fameen :)

Wall of Shame? ;)
Ihan kiva idea.

edit. kätevä tää uus editti-ikkuna :)..

haha ;)

Eikö kukaan muu huomaa miken oveluutta ?

Selvästi tässä takana se, että mike palaa hausta leikkiä kameroilla, ja tässä ihana tekosyy :)

Hauska idea kyllä. Mä suostun kyllä kuvaan jos se shopataan sellaseksi että olisin kerrankin yhdessä kuvassa vähemmän dorkan näköinen :)

Todella hyvä idea! Miten mietit asetella/sijoitella kuvat? Ja missä koossa?

Töölö Gymillä on siinä käytävällä eri vuosien pikkujouluista kuvia jotka on sitten laitettu "sikinsokin" A1 kokoisiin tauluihin sisällä. Tosi mukava katella ketä siellä on vuosien varrella pyörinyt. Erinlaisia kasvoja löytyy varmaa 1000-2000 :mutu: Oma kuva löytyy 2004 vuoden taulusta :)

Kiva idea, jos jengi suostuu.

Off topic: Mä olen aina haaveillut, että mä ottaisin mun läheisistä ihmisistä musta-valkokuvia sellaisissa tilanteissa, joissa ne on ominta itteään. Esimerkiksi jos tykkää puutarhanhoidosta, niin sitten mä ottaisin sellaisen kuvan, jossa henkilö konttailee siellä kasvimaalla. Sitten mä laittaisin ne kuvat yhdeksi rykelmäksi seinälle kehyksiin. Muuten en ole valokuvaihmisiä, eli en halua pitää kuvia esillä piirongin päällä.

Hyvältä idealta kuulostaa kyllä...

Prkl jos sinne eksyy ni pitää käydä pumppi veivaamassa päälle jossain lähisalilla ennenku kehtaa sisälle astua:D

E: Jos silloinkaan

Joo,ihan hyvä idea :)

Hauska idea :) Tohon vois vielä lisätä toisen Wall of Famen viereen... kisaajia jotka ostaa Pakkikselta tuotteita? Kun varmaan monia kuvaat esim. kisakunnossakin, niin sais vähän samalla bodyposeja seinälle. :)

Mainio idea. Lupaan ilmoittaa etukäteen koska olen tulossa Helsinkiin kuvattavaksi. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom