- Ikä
- 38
Miksi mainosten yms. kuvat eivät näy?
Vai onko vika täällä päässä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
lampunjalka sanoi:Miksi mainosten yms. kuvat eivät näy?
lampunjalka sanoi:En tajua..
Osoite--> http://62.236.70.143/vbulletin, pakkotoisto.comin sijaan..
Kaikki muut sivut toimii hyvin.. Noh kyllähän nämäkin sivut muutoin toimii ja verkkokauppakin toimii normaalisti..
Andree sanoi:Minkä tähen palsta laittaa ei luetut postit luetuiksi?Oli vissiin aiemmin juttua, mutta ei jaksa kaivella esille...:laiska:
Mun valistunut arvaus tästä on, että vain kaikki edellisen sisäänkirjautumisen jälkeen tulleet uudet viestit ja ketjut näkyvät uusina. Joten kun kirjaudut/sut logataan ulos, niin siitä otetaan vain ajankohta ylös, ja seuraavalla kerralla sitä uloskirjautumisajankohtaa uudemmat näkyvät uusina.Andree sanoi:Minkä tähen palsta laittaa ei luetut postit luetuiksi?Oli vissiin aiemmin juttua, mutta ei jaksa kaivella esille...:laiska:
Arvid sanoi:Mun valistunut arvaus tästä on, että vain kaikki edellisen sisäänkirjautumisen jälkeen tulleet uudet viestit ja ketjut näkyvät uusina. Joten kun kirjaudut/sut logataan ulos, niin siitä otetaan vain ajankohta ylös, ja seuraavalla kerralla sitä uloskirjautumisajankohtaa uudemmat näkyvät uusina.
Joo, en olekaan itse loggautunut ulos montaa kertaa, vaan luotan tuohon auto-logoniin. Kokeilin äsken, ja sama oli tulos, eli kaikki oli merkitty luetuksi. Tämä ei ole luultavasti bugi, vaan ominaisuus (niinhän ne kaikki). Se edellisen visiitin aika tallennetaan ilmeisesti sun selaimen cookiesiin, joten jos ne eivät ole käytössä tai loggaat itse ulos (jolloin cookiet tyhjennetään), kaikki on seuraavalla kerralla merkitty luetuksi. Jälleen arvailen systeemin toimintaa ;)HaRaXz sanoi:Itse ainakin logaan itseni ulos, mutta välillä ilmoittaa että uusia viestejä ei ole.