Hääjuontajalle juttuvinkkejä ohjelmien väliin

Kiitos, Anonymity noi lasten kommentit oli ihan huippujuttu tähän! Ei ois itellä ekana tullu mieleen :) Nyt oon saanu koostettua hääpäivän ohjelman aikataulun (väljän) ja tehtyä varaohjelmia, jos aikaa jää. Saa silti laittaa lisää vinkkejä, jos mieleen tulee! Huhhuh, stressi helpottaa hääpäivään asti... :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aijai, muutamaa mielenkiintoista ehdotusta lukuuottamatta oli paljon niitä mitä o joka häissä.

Kerro 30 minuutin Aristokraatit-vitsi :) Siinä sitä riittää..

DayOne sanoi:
Aijai, muutamaa mielenkiintoista ehdotusta lukuuottamatta oli paljon niitä mitä o joka häissä.

Niin, mutta oon tehny niistä vähän erilaisempia versioita, niin on jotain uutta. Sulhaspoika kun on ties kuinka monet häät itse käyny ja tietää suurimman osan, niin pitää aina vähän fiksailla noita uuteen uskoon. :)

Shamrock sanoi:
Missä on Rinkku? Sillä olisi varmasti paaaljon hyviä vinkkejä hääleikeiksi yms.:thumbs:

No, jäämme odottelemaan, josko herra löytäisi tiensä tähän threadiin :D

inflames sanoi:
..Itse olin todistamassa yhdessä joulujuhlassa erään tutun kaverin itsemurhaa juontajana...

:hyper: Luin tuon lauseen ja aloin sitten lukemaan koko viestiäsi alusta asti.
Luulin, että olet ollut juontajana ja joku tyyppi tehnyt paikan päällä itsemurhan.. no, ajattelin sitten että sinä selvitit tilanteen komiikan avulla.
Tuli vähän revettyä, kun tajusin mitä oikeasti sattui :D

hyrre sanoi:
:hyper: Luin tuon lauseen ja aloin sitten lukemaan koko viestiäsi alusta asti.
Luulin, että olet ollut juontajana ja joku tyyppi tehnyt paikan päällä itsemurhan.. no, ajattelin sitten että sinä selvitit tilanteen komiikan avulla.
Tuli vähän revettyä, kun tajusin mitä oikeasti sattui :D

juu, ei sentään noin dramaattista. Vaikka olisihan siinä oma hohtonsa, jos joku tyyppi joulujuhlassa pamauttais aivonsa mäelle, ja juontaja heittäis siihen salamannopeasti jonkun sopivan vitsintyngän, jonka jälkeen rumpali heittää napsakan vitsikompin rummuilla.

Kiitän vielä kerran kaikkia, jotka autteli :) Häät saatiin juonnettua, vaikka häitä edeltävänä päivänä meni jalka (:curs: ) ja välillä piti keppien varassa sielä heilua... :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom