Muistat sitten että tuo Yamahan vahvistin ei toista koko väriavaruutta, rgb-koodeina siis 0-255. Eli Pleikkarista pitää ottaa ne asetukset pois... No hyvä pelihän tuo on varmasti :thumbs:
Vissiin halvalla olet saanut kun olet ostanut? 500e tuota myydään poistohinnoilla ameriikoissa. Itse olisin pistänyt joko 1900 mallin tai sitten halvempaa mallistoa olevan.
Vissiin halvalla olet saanut kun olet ostanut? 500e tuota myydään poistohinnoilla ameriikoissa. Itse olisin pistänyt joko 1900 mallin tai sitten halvempaa mallistoa olevan.
Tiedän. Kuulostaa pahalta. Mutta mulla on tasot aika alhaalla niin toi toimii nimestään huolimatta ihan välttävästi. Ja on kokonaan piilossa joten ulkonäkökään ei ole niin justiinsa. Ehkä tohon vois elementin vaihtaa jos viittii. Vaikka tollanen Peerless XLS 12 vois olla ihan OK. En kuitenkaan subiin viittis hirveesti paalua laittaa. Jos uuden subin hankin, niin juuri nuo BK:n mallit joita saa myös Mareksoundista on kyllä listalla. Noi kyllä ei viimeistellyltään näytä kovin vakuuttavilta, joten varmaan pitäydyn vanhassa.