- Ikä
- 43
Hojo,
viritinvahvistinta olen ajatellut. Hintaluokka siinä 300e kantturoissa. Vaatimuskena hdmi tuloja ja ainakin yksi lähto. Äänen saa kaapata hdmi:sta. Auttaakaa pikkasen valinnassa. Oon ajatellu Onkyon tx-sr507, tuossa arveluttaa vahvistimen lämpeneminen. Porukoilla vissiin hajoillu ihan siitä syystä. Toinen vaihtoehto vois olla tämä yamaha?
http://www.pixmania.com/fi/fi/2792245/art/yamaha/av-vahvistin-rx-v465-tita.html
mitä ootte mieltä noista, kumpaan kannattaa kallistua? Vai onko teillä suositella jotain parempaa hyvien kokemusten perusteella. Olen sitten aika nyyppä näissä asioissa joten antakaa armoa =). Kajarit tulee myöhemmin. tosin niitäkin voi suositella nyt. Aluksia ajattelin hommata pelkän parin ja siihen sitten päivitellä subbaria jne. Käyttö pääsääntöisesti elokuva, peli ja musiikki.
kiitos ja anteeksi.
Mulla on itellä Yammu (tosin rx v765, en tiedä onko eroja muutako kaiutinlähtöjen määrässä), enkä löydä valittamista. Tosin itsellä määräävänä tekijänä oli pre-outit, jotka ko. vehkeestä löytyy kaikille kaiuttimille.
Mutta itse en ole mikään "tosi" hifisti, eli toisin sanoen paljoakaan asiasta ymmärrä