Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Netistä nuo erot löydät. Varmasti parempi ääni, skaalain+muita extroja.mitäs eroa on tossa 3900 vrt 2700?
mitä uutta on tullu..
Netistä nuo erot löydät. Varmasti parempi ääni, skaalain+muita extroja.
Nyt lähtis halvalla tuo jamppu Onkyon alta pois.
Kolmisen kuukautta vanha, suomesta ostettu, väri:musta ja hinta 1330€Kuinka vanha, väri, hinta? ;)
En parempaa threadia löytäny kotiteattereita koskien, ja uskon avun täältä löytyvän.. Kaverin puolesta koitan kysellä kun hän osti 5.1 kotiteatterin tuossa viime viikolla ja siinä toimii vain etukaiuttimet ja subi. Se väittää mulle kovasti että ois kytkeny ne kaiuttimet vahvistimeen oikein ja valinnu ääniasetuksista 5.1 äänet päälle, joten onko tässä enää muita vaihtoehtoja kuin fyysinen vika kotiteatterissa?
Menisin muuten ite kattoon muttaku oon tuhannen kilsan päässä ja totta tyttöä pitää auttaa ku apua pyytää :haart:
Siis joku nainen on suorittanut nämä kytkennät?
Siellä voi olla sitten ihan mitä vaan.
Mitä tarkoittaa 5.1 äänet päällä? Tuo kuvaamasi ongelma voi johtua miljoonasta syystä vaikka piuhat olisikin kytketty oikein esim.En parempaa threadia löytäny kotiteattereita koskien, ja uskon avun täältä löytyvän.. Kaverin puolesta koitan kysellä kun hän osti 5.1 kotiteatterin tuossa viime viikolla ja siinä toimii vain etukaiuttimet ja subi. Se väittää mulle kovasti että ois kytkeny ne kaiuttimet vahvistimeen oikein ja valinnu ääniasetuksista 5.1 äänet päälle, joten onko tässä enää muita vaihtoehtoja kuin fyysinen vika kotiteatterissa?
Menisin muuten ite kattoon muttaku oon tuhannen kilsan päässä ja totta tyttöä pitää auttaa ku apua pyytää :haart:
Mitä tarkoittaa 5.1 äänet päällä?
- syötetään 2-kanava ääniraitaa (cd, mp3, TV-ääniraita...) ilman DSP-tilaohjelmaa (PLII tai vast, tossa LG:ssä näkyis PLII olevan), toimii niinkuin pitääkin eli soittaa stereota koska niin käsketään
Se että kyseinen paketti on ylipäätään configuroitu käyttämään 5.1 kaiuttimia ei vielä tarkoita että kaikki äänet automaattisesti tungetaan koko kaiutinsettiin. Jos digi TV:n äänet tulee 5.1:enä niin jossain on asetettu joku 5-ch stereo tai PLII päälle ja voihan tuo olla default asetuskin.Sitä että asetuksista on valittuna että ääni tulee joka kaiuttimesta, vaikka ääni ois normi stereoa tai vaikka monoa. Tuoko ei oo muka mahollista? En oo elokuvakäytössä kokeillu 5.1 äänimaailmaa, mutta tv:tä kattonu silleen et joka kaiutin ääntelee.
Ei, se merkkaa sitä että oletusarvoisesti 2.0 tahtoo olla 2.0:aa. Se pitää levittää 5.1:een jollain mekanismilla jos haluaa 5.1:stä käyttää; tuossa mainitussa LG:ssä näkyi olevan PLII, joten se pitää olla valittuna/aktivoituna.Meinaako tää nyt sitä että 2.0 ei voi kuulua joka kaiuttimesta?
Mulla sama ongelma, tosin itsellä. Ostin creativen dolby digital 5.1 sarjan, ja toimii vaan subi ja 2 kaiutinta. koneessa on sound blaster x-fi xtreme audio äänikortti ja piuhat kytkety asianmukaisesti. Mutta koskaan en ole saanut 5.1 ääntä kuulumaan.En parempaa threadia löytäny kotiteattereita koskien, ja uskon avun täältä löytyvän.. Kaverin puolesta koitan kysellä kun hän osti 5.1 kotiteatterin tuossa viime viikolla ja siinä toimii vain etukaiuttimet ja subi. Se väittää mulle kovasti että ois kytkeny ne kaiuttimet vahvistimeen oikein ja valinnu ääniasetuksista 5.1 äänet päälle, joten onko tässä enää muita vaihtoehtoja kuin fyysinen vika kotiteatterissa?
Joo mukana tuli joku ohjelma mistä voi hallita kaikkia surround ja EAX jutskia. Sieltäkin laitoin sen 5.1 mutta ei vaan pelitä, kai se ei pelitä tuolla line in kytkennällä tai jotai :s Samapa tuo on, kohan nyt kuuluu jotain :kippis1:Tohon osaan sanoa että sulla pitää olla joku ohjelma jolla hallitaan niitä kaiuttimia ja sieltä kytkeä 5.1 päälle. Creativellakin niitä on, nimistä en tiiä.
Hojo,
viritinvahvistinta olen ajatellut. Hintaluokka siinä 300e kantturoissa. Vaatimuskena hdmi tuloja ja ainakin yksi lähto. Äänen saa kaapata hdmi:sta. Auttaakaa pikkasen valinnassa. Oon ajatellu Onkyon tx-sr507, tuossa arveluttaa vahvistimen lämpeneminen. Porukoilla vissiin hajoillu ihan siitä syystä. Toinen vaihtoehto vois olla tämä yamaha?
http://www.pixmania.com/fi/fi/2792245/art/yamaha/av-vahvistin-rx-v465-tita.html
mitä ootte mieltä noista, kumpaan kannattaa kallistua? Vai onko teillä suositella jotain parempaa hyvien kokemusten perusteella. Olen sitten aika nyyppä näissä asioissa joten antakaa armoa =). Kajarit tulee myöhemmin. tosin niitäkin voi suositella nyt. Aluksia ajattelin hommata pelkän parin ja siihen sitten päivitellä subbaria jne. Käyttö pääsääntöisesti elokuva, peli ja musiikki.
kiitos ja anteeksi.