HÄ HÄÄ---sainpahan ostettua kotiteatterin tänävuonna

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PacMan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lähtisin kattoon nadin stereovahvaria vaikkapa briteistä ja jotkut käytetyt kaiuttimet kaveriksi. Tannoy tai wharfedale esim.
nad 315bee

tannoy

wharfedale 9.1

Tuossa nyt jotain ajattelemista ja voit käydä vaikka jossain koekuuntelemassa.

jaahas ois voinu lukea vähän tarkemmin.

Hei hifi-ihmiset.
Haussa vahvistin jossa olisi usb-sisäänmeno, jotta saisi kuunneltua tikulta musaa. En vaan ole toistaiseksi löytänyt.
Malleja ?? Ja muitakin huomion arvoisia asioita.
Aluksi olisi tarkotus hommata vain isommat etutolpat, myöhemmin jos kiinnostaa niin taakse ja keskelle kaiuttimet.

(e: niin ja ihan pääasiassa rokin kuunteluun ettei mihinkään HIFISTELYYN)

Molemmat on suhisevaa paskaa. Miksi tahtoisit 10v vanhan Sony ylipäätänsä?

Ai ne ovat palanneet vanhoihin mallimerkintöihin takaisin... 10 vuotta sitten olin ostamassa 920 mutta sitten tuli 930 ja ostin sen suhisevan roskan. Vai olikohan se etukirjainliite sitten joku toinen, eipä noista tiedä.

Panosta ES-sarjaan jos Sonyn ostat niin saat laadukkaampaa.

Piru kun ei noita blu-ray soittimia vieläkään saa kovin halvalla. Ps3 olisi tälläkin hetkellä fiksumpi ostos mun mielestä, mutta siihen taas en viitsi rahojani pistää kun ei tule pelailtua kun vain satunnaisesti(tokihan sitä tulisi sitten kun se pleikkari ois mutta parempi varmaan näin ettei ole :D)

wharfedalen 9.1 tuli ostettua etukajareiksi(subbari pitäis vielä saada ja sen jälkeen jää päivittelyt vähäksi aikaa), niitähän alkaa nyt saamaan pirun halvalla kun se uus kymppisarja tuli kauppoihin.

Ostin verkkiksestä ton procasterin 4330 -mallin vahvarin kun sattui olemaan hyllyssä ja vaikka se on nolo ja varmaan räjähtää vuoden sisään, niin äänenlaadultaan pesee sonyn halpismallit.

Telkkari on muuten vaikea valita tonnin luokasta tällä hetkellä, kun sonyn W5500 -sarjassa on valovuotoa lähes jokaisessa mallissa ja samsungin töllöttimissä sitten on input lagi niin järjetön ettei oikein HTPC:n kanssa käyttäminen ole mielekästä.

150 eskoa nyt ei paljoa enää ole. Laadusta en sitten tiedä mitä sillä saa:
http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/938177_-bd-p1500-samsung.html

Eikös Sonyakin saa parin sadan pintaan?

Ei tuota Sonyn valovuotoa huomaa jos ei katso mustaa ruutua. Aika harvoin katson mustaa ruutua, mutta silloin kun esim. lähetys katkeaa ja ruutu jää mustaksi ja huone on pimeä niin sen valovuodon huomaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Piru kun ei noita blu-ray soittimia vieläkään saa kovin halvalla. Ps3 olisi tälläkin hetkellä fiksumpi ostos mun mielestä, mutta siihen taas en viitsi rahojani pistää kun ei tule pelailtua kun vain satunnaisesti(tokihan sitä tulisi sitten kun se pleikkari ois mutta parempi varmaan näin ettei ole :D)

wharfedalen 9.1 tuli ostettua etukajareiksi(subbari pitäis vielä saada ja sen jälkeen jää päivittelyt vähäksi aikaa), niitähän alkaa nyt saamaan pirun halvalla kun se uus kymppisarja tuli kauppoihin.

Ostin verkkiksestä ton procasterin 4330 -mallin vahvarin kun sattui olemaan hyllyssä ja vaikka se on nolo ja varmaan räjähtää vuoden sisään, niin äänenlaadultaan pesee sonyn halpismallit.

Telkkari on muuten vaikea valita tonnin luokasta tällä hetkellä, kun sonyn W5500 -sarjassa on valovuotoa lähes jokaisessa mallissa ja samsungin töllöttimissä sitten on input lagi niin järjetön ettei oikein HTPC:n kanssa käyttäminen ole mielekästä.
Osta PS3 ja siihen COD4, niin varmasti tulee pelattua.:D
Ite ostin pleikkarin kaveriksi alkuvuodesta, jo silloin vanhan mallin, eli Sony W4000 ja olen ollut tyytyväinen. En todellakaan vaihtaisi kaverin valovuodolliseen W5500:aan.

Ei tuota Sonyn valovuotoa huomaa jos ei katso mustaa ruutua. Aika harvoin katson mustaa ruutua, mutta silloin kun esim. lähetys katkeaa ja ruutu jää mustaksi ja huone on pimeä niin sen valovuodon huomaa.

Mulla nyt on kammo tota valovuotoa kohtaan, kun ostin samsungin 226bw:n joskus uutena (maksoin 450 euroa) niin paneeli sattui olemaan ihan vitun paska, valovuoto oli jotain infernaalista ja kuolleita pikseleitä 2 kpl. Kaveri osti saman näytön parin kuukauden päästä puolta halvemmalla ja sen paneelin kuva oli joka suhteessa törkeesti parempi. En vaan halua joutua sonyn kanssa valovuotovitutukseen. Vaikkei sitä normaalissa katselussa näkisi niin kun tietää, että se paneeli on huono niin vituttaa.

ja noissa blu-ray soittimissa haluaisin kuitenkin, että se soitin on parempi kuin ps3:n soitin, jota noi 150 eskon soittimet ei varmaan vielä ole.

Ite ostin pleikkarin kaveriksi alkuvuodesta, jo silloin vanhan mallin, eli Sony W4000 ja olen ollut tyytyväinen. En todellakaan vaihtaisi kaverin valovuodolliseen W5500:aan

mä oon itseasiassa nytkin miettinyt sampan(le-a656 tms.) tai sonyn noita 08 malleja. vaikuttavat hintaansa nähden paljon paremmilta kuin 09 vuoden mallit vaikka pistäis pari hunttia lisää budjettiin.

ja noissa blu-ray soittimissa haluaisin kuitenkin, että se soitin on parempi kuin ps3:n soitin, jota noi 150 eskon soittimet ei varmaan vielä ole.
eikös se ps3 ole vieläkin hintaluokassaan paras?

"keksin" ratkaisun tuohon blu-ray ongelmaan. Ostan sisäisen blu-ray toistoon kykenevän aseman tietokoneeseen, telkkari kun on koneessa kiinni. Eipä tuota tullut edes ajatelleeksi. Nyt vaikuttaa varsin pätevältä ratkaisulta, noita asemia kun saa jo alle sataan euroon.

"keksin" ratkaisun tuohon blu-ray ongelmaan. Ostan sisäisen blu-ray kiekkoja lukevan aseman tietokoneeseen, telkkari kun on koneessa kiinni. Eipä tuota tullut edes ajatelleeksi, vaikka nyt vaikuttaa varsin pätevältä ratkaisulta, noita asemia kun saa jo alle sataan euroon.

Mutta onko tietokoneelle vieläkään mitään toimivaa blu-rayta soittavaa softaa?

Mutta onko tietokoneelle vieläkään mitään toimivaa blu-rayta soittavaa softaa?

pitääpä katsoa muuten himassa tuo. powerdvd multa löytyy, mutta tuskinpa on niin uusi versio että tuohon pystyy :O

edit. niin siis ainakin uusimmat versiot tuohon pystyy, tiedä sitten kuinka hyvin.

Tuli vähän daungreidattua taas kaiutinosastoa kun huppe sanoi että edelliset on liian isot. Aika mukavat nämä uudet aureliat.

aureliafoto.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom