Kylläpä tuli vahvistimen hankinta helpommaksi, aiemmin kattelin vaan av-vahvareita ja kaikki tuntuivat olevan yli 15cm korkeita. Joko HK970 tai 980 ovat tällä hetkellä aika vahvoilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jepjep. Olisin silti odottanut jotain hieman parempaa. Täytyypä käydä juttelemassa tuon laitteen myyneelle veijarille, koska eihän tuo oikein toimi.
Ja hei, tsekkaas tuo C315BEE, hyvin oli pärjännyt HM testissä. 500e saattas irrota vahvistin ja saman valmistajan CD-soitin kanssa. Uskon että voisi olla vähän ''hifimpi'' vaihtoehto kuin tuo H/K. Ja kivasti pelkistetty, mielyttää omaa silmää.
Toi Nad alkoi kyllä kiehtomaan, hintalapun, ulkonäön ja hyvän testimenestyksen perusteella. Toi koekuuntelu olisi omiaan, mutta Nadia ei ainakaan löydy lähiseudulta. Aika näyttää.Eipäs aliarvioida HK970:ä, se on hintaluokassaan mainio peli. Oma korva päättää kumpi on "hifimpi" ;)
afrolicious: Tuo Nad on kyllä myös tosi hyvä vaihtoehto. Sinuna ottaisin kantaisin molemmat kotiin ja kuuntelisin molempia. Usko tai älä, mutta eroja on muussakin kuin ulkonäössä. Ja jos et eroja kuule, ota paremman näköinen tai halvempi. Kumpi nyt tärkeämpää sinulle onkaan :D
Vielä digiboksin äänet kuulumaan oikein, niin aletaan päästä asiaan.
Ton Nadin kävin hakemassa ja muuten olen tyytyväinen, mutta aina kun vaihdan äänilähdettä, niin kaiuttimista kuuluu pieni napsahdus ja kun sammutan, niin kuuluu vähän suurempi napsahdus. Onkohan toi napsuminen ko. vahvarin "ominaisuus", vai onko tää mun yksilö huollon tarpeessa?Ja hei, tsekkaas tuo C315BEE, hyvin oli pärjännyt HM testissä. 500e saattas irrota vahvistin ja saman valmistajan CD-soitin kanssa. Uskon että voisi olla vähän ''hifimpi'' vaihtoehto kuin tuo H/K. Ja kivasti pelkistetty, mielyttää omaa silmää.
Paskaa.Bluetooth
The Bluetooth® logo indicates that the product is equipped to use the optional YBA-10 Bluetooth® Wireless Audio Receiver that lets you connect the dock to the receiver and supports A2DP audio streaming. With the optional YBA-10 Bluetooth dock, you can enjoy music wirelessly from Bluetooth enabled mobile phones, portable devices, or personal computes.
Mitäs sillä Blutöötillä tekee???
EDIT: Jaa, siihen saa tommosen häkkyrän:
Paskaa.
Tuo RX-v3900 olisi kyllä kunnon kotiteatterin sydän josta olisi iloa moneksi vuodeksi.
http://www.yamaha.com/yec/products/...16803&CTID=5000300&ATRID=1020&DETYP=ATTRIBUTE
Mä oon tykästyny nykyään tuohon 2.1 systeemiin. Ei tule rymistelyitä niin volyymillä kuunneltua, niin toi pääkaajarit + subi tuntuu paljon paremmalta vaihtoehdolta nykyisin. Ei tartte kikkailla musan kanssakaan mitenkään kummemmin ja ei tunnu leffoista jäävän paljoa pois. Onko samansuuntaisia kokemuksia muilla?
Mä oon tykästyny nykyään tuohon 2.1 systeemiin. Ei tule rymistelyitä niin volyymillä kuunneltua, niin toi pääkaajarit + subi tuntuu paljon paremmalta vaihtoehdolta nykyisin. Ei tartte kikkailla musan kanssakaan mitenkään kummemmin ja ei tunnu leffoista jäävän paljoa pois. Onko samansuuntaisia kokemuksia muilla?