Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uuden laitteiston hankinta edessä ja kaiuttimiksi olen ajatellut ehkä Magnat Quantum 503:sia. Oisko ehdotuksia, mikä vahvistin olisi noille sopiva? HDMI-tulo olisi se ainoa kriteeri.
Millasella HDMI tulolla? Jakajalla vai ihan tulolla? Esim. Sonyltä STR-DG910. Ois videon ylösmuunnin yms. En ole kuunnellut tuota, eli en osaa äänen puolesta suositella.Uuden laitteiston hankinta edessä ja kaiuttimiksi olen ajatellut ehkä Magnat Quantum 503:sia. Oisko ehdotuksia, mikä vahvistin olisi noille sopiva? HDMI-tulo olisi se ainoa kriteeri.
Missä muodossa kannattaa tallentaa?
Kaipa se tuo flac olisi se nykyinen optimimuoto mutta itse kyllä iskin surutta koko settini suoraan ämpäreiksi useimmat 320kb/slle.
Tullu tässä jokunen päivä värkkäiltyä olohuoneen kimpussa... Tämmönen siitä sitten tuli. (huono kuvanlaatu, kännyllä otettu)
Sohvan ostin Suomisoffasta, malli First Class, sähkökäyttöinen.
eslut joissa 10" subbarielementit alakerrassa? ;Don meinaan aika harvassa ne kajarit, jotka toistavat liki suoraa vastetta 20Hz:iin muualla kuin paperilla... Tokihan sellaiset saattaa löytyä, mutta hinta voi olla luokkaa 5-numeroinen - euroissa. :dance2:
Tommonen tuli hommattua Sennheiserin HD650 -luurien ja äänilähteen väliin: Corda Cantate. USB kytkentä toimii loistavasti tietokonekäytössä (ei tarvita äänikorttia sotkemaan väliin) ja soundi parani huomattavasti myös verrattuna Yamahan RXV-sarjan AV-vahvarin kuulokelähtöön (puhumattakaan jos verrataan suoraan SB Audigyn ulostuloon). Oikein pätevän olonen vehje siis.
Mistä ostit ja paljon maksoi?