Gynot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JFG
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SEAGRAM sanoi:
Mulla on patteja nännien alla, vaikka ikinä en ole roinannut. Mikä meni vikaan?
Pyylevä en ole ikinä ollut eikä noi mitenkään ulospäin näy mutta kunnon kyhmyjä löytyy kun tunnustelee :wall:

Sun ikääs en tiedä, mutta siinä 4D -dokkarissahan juteltiin kans, että noita esiintyy ohimenevinä yli 50% teini-ikäisistä pojista joilla siis on jotkin tasot korkeammalla kun hormoonit hyrrää. Esim pikkuveikallani on sellaiset häviävän pienet, otti tietysti kauhean vakavasti niinkuin muutkin senikäiset kaiken kehoon liittyvän, mutta lääkäriltä kun kysyi niin lähtevät kuulemma pois sitten hormonitoiminnan taas hidastuessa.

En sitten tiedä mistä on kyse jos oikein erillisiä kyhmyjä löytyy, eikös gynot ole aika "yhdessä palassa", sellanen yksi pallukka tuolla nännin takana... tosin tämä on ihan mutua. :david:

Big Daddy sanoi:
Kuulostaa hieman oudolta mennä suoraan plastiikkakirurgin luokse ilman mitään tutkimuksia. En ole kyllä pistämässä 3000 euroa mihinkään leikkaukseen...
Kyllä se kirurgi tutkii sen mitä se vaatii. Sen jälkeen neuvottelette hinnoista, leikkauksen ajankohdasta ja muusta mukavasta. Kannattaa tiedustella myös paikallispuudutuksessa tehtävän leikkauksen hintaa. Leikkaus sattuu ihan saatanasti, mutta maksaa paikasta riippuen 4-5 kertaa vähemmän kuin vastaava nukutuksessa tehtävä leikkaus. Tosin nukutusleikkauksessa on se hyvä puoli, että siihen varsinaiseen leikkaukseen usein yhdistetään lisänä rasvaimu, jollon tulos on paras mahdollinen.

Jokilaakson sairaalan hinnat:
GYNEKOMASTIA, pp, polikliininen, 1310 €. GYNEKOMASTIA, yleisanestesia, 1 vrk osastolla, 2620 €.
Linkki ei nyt ainkaan mulla auennut niin laiton näin.

Rupesi hämään niin paljon tämä homma että pitää mennä kysymään mitä lääkärisetä on mieltä, siis ensi alkuun omalta lääkäriltäni, ei plastiikkakirurgilta.
Noh, eipä noista pateista ole haittaa kun ei ne mitenkää näy, eikä nännini ole mitenkään hirveän turvoksissa. Jollain on, jollain ei, so what. Haluan vaan tarkan selityksen mistä moinen johtuu , kun ei näitä ilmeisesti joka jätkälle siunaannu.
En ole puhunut tästä vielä kuin täällä ja avokilleni joka piti mua neuroottisena narsistina kun rupesin hössöttämään nänneistäni :lol2:

m80 sanoi:
Katsoin kyseisen ohjelman, ja kysymys kuuluukin: Miten yleistä on, että gynoista kehittyy sellaiset? Auttaisko tuossakin tilanteessa se, että ne leikattaisiin pois silloin kun ne on vielä pienet? Ja tähän liittyen kasvaako ne pienetkin gynot isommaksi, jos niitä ei leikata?

Jos jollakin tietoa niin jakakaa sitä tietämättömälle.

Eipä ne varmaan enää tuolla iällä mikskään muutu. Ja jos muuttuu niin, pienemmäks... Teini-iässähän ne kasvaa ja kehittyy, ei sen jälkeen (normaali- ihmisillä).

kaivampa vanhan tredin esiin ja esitän vielä kysymyksenikin.
1v sitten oli lekurissa ja huomasivat siinä että mulla on keskikokoiset gynot :/
no ei siinä mitään, ne heitti hormooni tasapaino tutkimuksiin ja tulokset jännitettyäni sain tietää että hormooni toiminnan saralla ei ole mitään vikaa... normaalin (silloisen) 13 v pojan hormooni toiminta...

sanoivat että voi tulla myös toisistakin syistä kuin hormooni epätasapainosta!

söin silloin lääkkeitä mm.kortisoonia, prednisolonia ja fosamaxia.. ja n 2kk sitten ne lopetin...

voiko joku nuista vaikuttaa ja saada tissit kasvamaan? täällä kun tietäväistä porukkaa on

ihan sen takia kysyn jotta saisin mielen rauhan jos tietäisin että ne rupeaa lähtemään lääkkeiden lopetuksen jälkeen. (mikäli noista mikään vaikuttaa)

hölkkääjä sanoi:
kaivampa vanhan tredin esiin ja esitän vielä kysymyksenikin.
1v sitten oli lekurissa ja huomasivat siinä että mulla on keskikokoiset gynot :/
no ei siinä mitään, ne heitti hormooni tasapaino tutkimuksiin ja tulokset jännitettyäni sain tietää että hormooni toiminnan saralla ei ole mitään vikaa... normaalin (silloisen) 13 v pojan hormooni toiminta...

sanoivat että voi tulla myös toisistakin syistä kuin hormooni epätasapainosta!

Joillain on ihan lapsesta asti isommat rintarauhaset kuin toisilla. Se ei välttämättä johdu aina hormonien epätasapainosta, voi olla joko perinnöllistä tai jos esimerkiksi on hyvin tukevaa sorttia. Siellähän voi olla rasvakudosta paljon kertyneenä ja se voi luoda illuusion gynoista? Ruokavalio ja liikunta voi jo pelkästään auttaa asiaan. Kun kroppa kiristyy ja hoikistuu niin paikat ei roikukaan samalla tavalla.

en tiedä perintö tekijöistä... mutta en ole kyllä omasta mielestä lihavaa nähnytkään kun mitat on 160cm/44kg ja 6kg tullu lisää 2 kk salin myötä

hölkkääjä sanoi:
en tiedä perintö tekijöistä... mutta en ole kyllä omasta mielestä lihavaa nähnytkään kun mitat on 160cm/44kg ja 6kg tullu lisää 2 kk salin myötä

Katso asiaa murrosiän jälkeen, mutta pidä kosketus myös lääkärissä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eiks murrosikäisenä muutenkin keho ole aika vieras ja uusi territorio? Turhaan sitä nyt niin suurennuslasilla tarkkailemaan. Tulee muutenkin niin paljon muutoksia kehossasi tapahtumaan ennenkuin saavutat sen stabiilin vaiheen. Sitä on kuin toukka joka koteloituu ja syntyy uudestaan kauniina perhosena... :hyper:

Mulla tais se murrosikä mennä ihan vahingossa ohi, kun en muista siitä mitään. Must tuntuu ettei mulla ole sellaista koskaan tullutkaan? Weird?:rolleyes:

Koita nyt murkkis kestää ne paineet... Kyllä se siitä tokenee se kroppa!;)

toivotaan nii :D enpähä haluis olla tissien kanssa loppu ikää.. mut aika normii on et 14 vuotiaila gynot on

Heh oot 15? Ja sinua testataan, oon 17v ja gynot ollu 6v. Eikä ole mitään testattu ikinä. Eikä kyllä enää mene ohi

itellä joskus 14-15v oli patti toisen nännin alla josta olin kauhuissani,
sitten taisin joksikin aikaa sen unohtaa ja olikin kadonnut:)

Onks kenelläkää ikinä gynot olleet kosketusherkkiä?:arvi:

Kyllähän ne on ollu. Mulla oli murrosiässä niin arat että paidatki piti valita tarkasti. Mutta menivät sitten itsestään pois joskus 16-17v iässä.:)

Itse myös olen natu ja oikeassa rinnassa on pieni gynonalku joka nyt taas tosin viimeisen vuoden aikana on tuntunut taas pienenevän jo niin paljon että ei se edes häiritse enään.

Ja leikkaushinnoista: soitin Vaasan Mehiläiseen noin 2 vuotta sitten ja hinnaksi sanoi noin 400€ ja ei osannut sanoa että puolittuuko hinta jos vain toisesta rinnasta sen leikkaa. että näin.

Eli älkää nyt ihmeessä menkö mihinkään monen tonnin operaatioon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom