Guitar Hero (PS2)

IsoDino

VIP
Onko kyseisen pelin pelaajia palstalla? Melkoisen addiktoiva peli mielestäni. Mielestäni paras pleikkapeli tähän asti.

Kuinka biisilistan viidennen biisin saa auki???

Esim. tässä on neljäs biisi lista(otettu playeronen sivuilta), mutta pelissä näkyy vaan neljä ekaa biisiä. Eli kuinka tuon alimmaisen, lihavoidun biisin saa pelattavaksi??

4. Thrash and Burn

Warrant - Cherry Pie
Butthole Surfers - Who Was in My Room Last Night
Mathew Sweet - Girlfriend
Rolling Stones - Can't You Hear Me Knockin'
Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine

Juu ykköstä tullut pelattua. Myin kaverille kuitenkin rahan puutteessa, mutta tuli hankittua GH2 sitte. Play.comissa muuten kitara ja peli 59.99e ja ei jää tulliin ;)

GH2:sessahan on tosiaan toi, että eka pitää pelata setin 4 biisiä läpi ja sitte saa vetää 'encorena' ton viidennen. Meniki viime viikonloppu aika rattosasti pelatessa, saldona GH2 hardilla läpi. Vaan ristus että ovat nostaneet vaikeustasoa expertillä ykköseen verrattuna!

Pelasin normalilla läpi tänään. Vitun play.com. Oli uus kitara ohjain paskana heti. Kaverin kitaraa joutu sitte lainaamaa :|

GH2:sessahan on tosiaan toi, että eka pitää pelata setin 4 biisiä läpi ja sitte saa vetää 'encorena' ton viidennen. Meniki viime viikonloppu aika rattosasti pelatessa, saldona GH2 hardilla läpi. Vaan ristus että ovat nostaneet vaikeustasoa expertillä ykköseen verrattuna!

Siis täh?!?! :eek: Vaikka olen soittanut joistain listoista kaikki neljä biisiä läpi, niin siltikään en saa sitä viidettä. Vai pitääkö soittaa jokaisen listan neljä biisiä läpi? Vai miten?
Haluis päästä soittaan Sweet Child of Minea!!!

Edit: Itse muuten pelannut vasta easyllä (3 näppäintä) 7 listaa läpi. Kohta pääsee koittaan kuinka homma sujuu neljällä näppäimellä. :)

Siis täh?!?! :eek: Vaikka olen soittanut joistain listoista kaikki neljä biisiä läpi, niin siltikään en saa sitä viidettä. Vai pitääkö soittaa jokaisen listan neljä biisiä läpi? Vai miten?
Haluis päästä soittaan Sweet Child of Minea!!!

Edit: Itse muuten pelannut vasta easyllä (3 näppäintä) 7 listaa läpi. Kohta pääsee koittaan kuinka homma sujuu neljällä näppäimellä. :)

Jaaaa tuosta en tiiä, liekkö sitte että peli kiusaa eikä anna iisillä soittaa niitä encoreja. Ykkösessähän oli silleen että viimenen lista ei auennu ollenkaan easylla... Pistähän meediumi kehiin ja koita sillä :whip:

Tähän väliin voisin muuten ehdottaa pientä skabaa, kuka vetää a) ekana misirloun expertillä läpi ja b) kuka saa siitä parhaat pisteet. On meinaan meleko mulukku viisu :D

Ykkös- ja kakkos-osa löytyy. Mielestäni paras peli mitä pleikkarille on tehty, tai itse asiassa paras peli mitä tällä hetkellä on millään konsolilla/pc:llä.
GH2:en levy naarmuuntui äskettäin pahasti - uusi on tulossa, on pakko saada pelata.
Peli on muutenkin seurapelinä todella viihdyttävä, varsinkin jos löytyy kaksi kitaraa, sitä on jo mukava pelkästään katsoa kun muut pelaavat.
Hardilla menee aikalailla kaikki biisit, expertillä ~puolet.

Koitin tos sunnuntaina pikkujouluissa guitar hero 1:stä ja jäin koukkuun heti. Aivan supermahtava peli! Mun oli ostettava pleikkari 2 ja tuo gh1 ja ny rämpytän joka päivä. Ei malta kauppaan lähtä tai ruokaa tehä kun pakko aina muutama biisi vetää Hetfield-asennossa keskellä olkkaria.

Pitää ostaa se gh2 kohta myös ni saa toisen kitaran ja voi kavereiden kesken rämpyttää.

Pakko vetää vielä kerran symphony of destruction. Tää vehje pelasti mun joulun!

31.3 Julkaistaan Guitar Hero 2 XBOX360. Erona ps2-versioon mm. Iron Maidenin The Trooper !!11

Konsolifinissä oli tästä uutinen, mutta en pienen etsinnän jälkeen löytänyt sitä :nolo:

Keväällä luultavasti tulossa Guitar Hero - 1980s Edition! :hyper:

Linkki

Toivottavasti tästä on johonkin. Kakkonen oli ainakin paha pettymys,
biisilista kusi rankasti(biisit siis sinäänsä yhtä hyviä, mutta oli sovitettu pelimekaniikkaan huomattavasti ykköstä surkeammin. Tuloksena tylsä peli.).

Pelimekaniikka toimi kyllä paremmin, hammereita ja pull-offeja pystyi jo ihan oikeasti käyttämään.

Nyt vähän nostellaan vanhaa threadia ylös kun täältä tällainen löytyy.

Elikkäs, jos ostaa tuollaisen setin, jossa on Guitar Hero 2 ja kitara. Esimerkiksi tämä setti, niin toimiiko tuo kitara sitten myös ensimmäisessä Guitar Hero:ssa? Ainankin nuo lisäkitarat näytti olevan niin, että toimivat kummassakin.

Nyt vähän nostellaan vanhaa threadia ylös kun täältä tällainen löytyy.

Elikkäs, jos ostaa tuollaisen setin, jossa on Guitar Hero 2 ja kitara. Esimerkiksi tämä setti, niin toimiiko tuo kitara sitten myös ensimmäisessä Guitar Hero:ssa? Ainankin nuo lisäkitarat näytti olevan niin, että toimivat kummassakin.
Toimii.

Juu kyllä toimii, kuten jntn tuossa jo mainitsikin. Itse soittelin/pelailin tuolla n. kuukauden ajan ihan koukussa peliin. Ihan ylivoimainen peli mitä on ikinään pleikalle tms. tehty. Tosin pelailu loppui siihen ja ostin oikean kitaran ja sitä on nyt opiskeltu muutaman kuukauden. :rock:

Ostin tänäänn guitar hero 2:sen ja on se kyllä LOISTAVA :D :rock:

Back
Ylös Bottom