Guitar Hero (PS2)

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Vieläkö on palstalaisilla innostusta tähän viimeisen päälle mahtavaan tiluttelupeliin? Hommailin itselle ykkösen ja kakkosen tässä jokunen viikko sitten, ihmeen äkkiä sitä oppii hallitsemaan niitä nappeja. Hangar 18 expertillä vaan tahtoo tuottaa pienoisia vaikeuksia, perhanan soolot! :D

Ostin Guitar Hero 1, 2 ja 80-luku pelit oikeestaa heti ku ne ilmestyi ja vieläki jaksaa hakata melkein päivittäin! Hangar 18 on kyllä paha expertillä..huh.. 3 viikkoa ni tulee kolmas osa!!

Ostin Guitar Hero 1, 2 ja 80-luku pelit oikeestaa heti ku ne ilmestyi ja vieläki jaksaa hakata melkein päivittäin! Hangar 18 on kyllä paha expertillä..huh.. 3 viikkoa ni tulee kolmas osa!!

Ainaki muutamat nettikaupat mainostaa, että vasta 23.11 ilmestyy tuo GH 3 :(

Rocks the 80's oli omasta mielestä aika surkea tekele. Aivan liian helppo jos vertaa 1 ja 2. Kerran läpi ja myyntiin meni.

Jos jollain on myytävänä toi Rocks the 80's niin voisin ostaa sen.

Vaikkapa huuto.netistä näitähän löytyy joka viikko. Itse ajattelin että jätän tämän 80's-levyn ostamatta, mutta Legends Of Rock on pakko hommata kunhan tulee.

Paljon tuttuja ja hyviä biisejä tiedossa!
a065.gif

Joo niin se olikin jenkkien ilmestymispäivä jo 29.10. 80-luvun peli ei ole niin hyvä, mut ihan kiva lisä ja saa siitä vähäksi aikaa uutta näpyteltävää. Biisit on vaan rakennettu huonosti (biisit liian helppoja, mut jotkut soolot vitun vaikeita). cdon.comista varasin tänään kolmosen itelleni..

Eipä ihme kyllä näy olevan 80's-peliä tällä hetkellä, mutta tuskin menee kauaa kun taas kohta ilmestyy :) Ainakin mitä itse olen seuraillut niin aika usein menee kaupaksi kaikkia noita kolmea (erilleen ja ilman kitaraohjaintakin) mitä on ilmestynyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom