Guitar Hero III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Art2
  • Aloitettu Aloitettu
Onko muut huomannut kohtuullisen isoja eroa noiden guitar hero kitaroiden kesken. Ostettiin PS2:lle GH:WT ensin ja sit GH3. World Tourin kitara huomattavasti suurempi ja jämäkämpi. Lisäksi se toimii huomattavasti tarkemmin (pienemmällä viiveellä) kuin GH3:sen kitara. Sitten menin kaverin Wiitä kokeileen, niin sillä GH3 kitara oli aivan käsittämättömän paljon parempi kuin ps2 kitarat. Kaikki biisit oli huomattavasti helpompia soittaa kun kitaran napit toimivat täsmällisesti eikä viivettä havainnut juurikaan. Ainoa vika Wiin GH3-kitarassa oli star powerin käyttö, joka vaatii sen start napin käyttämistä. Star powerin sai nimittäin päälle vain vetämällä kitara kaula täysin ylös ja sitten piti muutama sekunti ravistella et toimi.

monet puhuu tuosta viiveestä mutta ite en oo gh3:n kitaroissa huomannut mitään viivettä (ps3). World tourin kitaraakin kokelin mutta kovin isoa eroa en huomannut.

Kaikki biisit oli huomattavasti helpompia soittaa kun kitaran napit toimivat täsmällisesti eikä viivettä havainnut juurikaan.
Oletkos koittanut sen viiveen säätää, löytyy sieltä valikoiden syövereistä? Itsellä tuli joku pieni delay-kompensaatio käyttöön (PS2) ja heti tuntui soittamisen tarkentumisena.

(PC) kun pitää rekisteröityy onlinee, niin mistä mä löydän toho vastauksen kohtaan license. ei siihen ainakaan toimi toi cd-gei... kun en sattunu ohjekirjasta löytääs.. vai mitähän vittua toi yleensä mahtaa meinaa?

onpahan kova peli. expertillä pääsee suurimman osan mutta vitun trough the fire and flames, hardilla en pääse edes lävitte. Käsittämätöntä.

cd-keyssä ei tiedä mikä on 0 ja mikä on o.. what to do? suht monta nollaa ja oon kokeillu et jokainen on 0 ja jokainen o.. :( vituttaa kun pitää koko paska täyttää aina uudellee..

Eilen illalla meni medium läpi ja aloitin hardia. No siitähän ei tullut mitään. Viikon tauko ja muutama siideri hankaloittivat kyllä jo mediumilla pelaamista, joten pitänee hardia kokeilla myöhemmin. Jos sitä ½-1h lämmittelisi mediumilla ja sitten aloittaisi hardin paremmalla menestyksellä.

Guitar Hero Metallican lopullinen biisilista julkastu!

Metallica Tracks

All Nightmare Long
Battery
Creeping Death
Disposable Heroes
Dyers Eve
Enter Sandman
Fade To Black
Fight Fire With Fire
For Whom The Bell Tolls
Frantic
Fuel
Hit The Lights
King Nothing
Master of Puppets
Mercyful Fate (Medley)
No Leaf Clover
Nothing Else Matters
One
Orion
Sad But True
Seek And Destroy
The Memory Remains
The Shortest Straw
The Thing That Should Not Be
The Unforgiven
Welcome Home (Sanitarium)
Wherever I May Roam
Whiplash

Other Artists

Alice In Chains - No Excuses
Bob Seger - Turn The Page
Corrosion of Conformity - Albatross
Diamond Head - Am I Evil?
Foo Fighters - Stacked Actors
Judas Priest - Hell Bent For Leather
Kyuss - Demon Cleaner
Lynyrd Skynyrd - Tuesdays Gone
Machine Head - Beautiful Mourning
Mastodon - Blood And Thunder
Mercyful Fate - Evil
Michael Schenker Group - Armed and Ready
Motorhead - Ace of Spades
Queen - Stone Cold Crazy
Samhain - Mother of Mercy
Slayer - War Ensemble
Social Distortion - Mommy's Little Monster
Suicidal Tendencies - War Inside My Head
System of a Down - Toxicity
The Sword - Black River
Thin Lizzy - The Boys Are Back in Town

http://www.metallica.com/index.asp?item=601837

Hyvät biisit on valittu, ei tarvinnu onneksi pettyä.

Ihan hyvä lista. Tulispa nyt nopeesti se CDON:in paketti... saa varmaan sopivasti kepitettyä sen GH3:n ton Metallican ilmestymiseen mennessä. Onpahan lomautusten ajaksi tekemistä :rock:

Tuo metallica gh kuullostaa kovalta.

Guitar heron peluu stopannut hardilla kissiin. Meni hermo niin paljon kun sormet eivät totelleet, etten ole pelannut pariin päivään:D. Biisi menee helposti siihen saakka kunnes alkaa skittasoolo. Vituttaa kun hardilla ei pysty jättämään kappaleita välistä vaan jokainen täytyy läpäistä ennen seuraavaan pääsyä.

edit: kusetin aikaisemmassa viestissäni jossa sanoin että olen viisi ekaa suorittanut. Tuo kissin biisi kun taitaa olla viides. Pitää mennä rankaisemaan itseäni....

Kivasti katoaa tatsi kun on viikon pelaamatta. Mediumilla ruutu vaan vilisee silmissä eikä sormet tottele. Oli tarkoitus kokeilla hardia, mutta pitää näköjään treenata muutama päivä.

Onko muilla mitään sellaista biisiä mitä on erityisen mukava soitella? Mulla tuntuis olevan tuo Weezer aika hauska veisu naputella. Loistava biisi muutenkin.

Dragonforce oli hiton hauska easyllä, mutta nyt on vähän liian nopea.

Edellisen viestini innoittamana oli pakko mennä heti koittamaan ja menihän se kissi ekalla läpi :D

Tenacious D
Disturbed
In Flames
Ovat suosikki biisejäni, mukava näppäillä.

Tuota pelaillessa tullut sellainen olo että voisi ostaa ihan oikean kitaran. Aivan erillaistahan se on kuin jonkin pelin pelailu, mutta olisi hienoa jos edes jotain aivan yksinkertaista riffiä osaisi soittaa kitaralla. Muutaman viikon jälkeen alkaisi varmasti dragonforcen biisit sujumaan kitaralla :lol2:

mä ostin oikean kitaran, ja voi veljet että iski ku leka päähän ku tajusin että eihän tää ookkaa ihan niin helpooa ku expertillä gh:n rinkutus :D

noo, pitkään ja hartaasti niin kyllä se tästä. breaking the law ekana biisinä=)

Ite taas oon rämpytelly akustista jo 80-luvulla, sähköistä vuodesta -90. Tässä pari viikonloppua sitten soitellessa ja katsellessa hyllyssä nököttävää pleikkaria tuli vaan yhtäkkiä mieleen et pitäsköhän hommata GH. Siitähän se idea sit lähti ja nyt ootellaan CDON:n pakettia.

Pari kertaa oon joskus frendeillä ja illanistujaisissa koittanu tota GH:ta ja ei siinä kyllä "oikeista" soittotaidoista ollut mitään hyötyy niitä napinpainelijoita vastaan.
Tilanne ois muuttunu aika radikaalisti jos oiskin vaihdettu oikeisiin instrumentteihin.

Mut kelpo viihdettä se oli, vaikkei sil soittamisen kanssa mitään tekemistä olekaan.

Itsellä myös lempibiiseinä nakutteluun on

Weezerin biisi
one
even flow
santanan biisi

Weezerissä oli jo 100% mediumil lähellä, yhen pirun nuotin kopsautin ohi:D

Olen hardilla saanut nyt 2 biisiä läpi, tosin peliaika ollut ihan minimissä. PItää varmaa ottaa skitta naftaliinista ja jauhaa hieman illalla :rock:

Tuo metallica GH:n lista näyttää liian addiktiiviselta :whip:

vieläkö porukka pelaa tota, ite laitoin tilaukseen kun cdon.comista lähti peli+2 langallista skitta hintaan ~46€ (sis. toimarit).

Back
Ylös Bottom