Guidot, eli keijot, eli hinaajan näköiset jätkät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaykay_
  • Aloitettu Aloitettu
Pentti K, eihän se välttämättä fiksua ole nauraa pojille jotka luulevat olevansa oransseina coolimpia ja kovempia kun muut jätkät. Se nyt vaan on niin, että normaalin maailmankuvan ja huumorintajun omaavaa ihmistä tai ainakin useimpia meistä tuommonen saattaa naurattaa. Ja, jos niille jotka tekevät idiootteja itsestään maalaamalla itsensä oranssiksi ei saa nauraa niin millä oikeudella hyökkäät meitä perus idiootteja vastaan tämän aiheen tiimoilta ? Jos voit sanoa, että sun naamalla ei oo ollut pienintäkään hymynkaretta, kun noita kuvia katoit niin mun käy sääliksi sua. Jos oli, ja sit kehtaat viel täällä mekastaa niin se on taasen tekopyhää.

Ja tuo, että lasket Guidot vielä vähemmintöjoukoksi, saa mut repeämään entistä pahemmin. :D

Onko täällä sellaista normaliutta?
Kyllä pakkiksen bodarit ja voimailijatkin saavat oman osansa pilkasta muissa piireissä.
Joillekin se olisi varmasti hyväksi. Saattaisi jopa laannuttaa tuomitsemisherkkyyttä

Pentti "Guido" K: Etkö nyt vitun tampio suostu ymmärtämään että jokaisella on oikeus mielipiteeseensä?
Olen guido ja tampio? Hyvä argumenttihan perustuu aina henkilökohtaisuuksiin menemiseen. :worship:
Kuinka niin en ymmärtäisi? Enhän minä teitä mielipiteidenne vuoksi oikeuteen ole viemässä.

Varmasti moni saa dissauksesta oman osuutensa elämän aikana, mutta sinua nimenomaan huolestuttaa nämä söpöt huulipyöreenä poseeraavat pojat ja se että heille nauretaan?
Ei minua nimenomaan se huoleta, vai olenko näin sanonut?

Jos tahallaan tekee itsestään huomiota herättävän ja erikoisen näköisen, niin silloin pitää kyllä olla valmis ottamaan vastaan myös negatiivinen palaute.
Totta, siihen kannattaa varautua. Ihmisten asenteissa on vielä paljon muutettavaa.

Tämä on aivan eri asia, kuin vaikkapa kehitysvammaisten kohdalla, jotka jotenkin ihmeellisesti liitit tähän.
Hyvä! Jotain se on sekin.

Ja se, että muutama suomalainen netissä naureskelee joidenkin amerikkalaisten pellejen kuville, tuskin oikeasti vahingoittaa ketään, joten koitapa ottaa ihan rauhallisesti. Tämä on täysin harmitonta hauskanpitoa.
Hyvä, että tähän asti on pysytty amerikkalaisissa, eikä olla postailtu kuvia esimerkiksi irc-galleriasta. Toistaiseksi siis melko harmitonta.

Pentti K, eihän se välttämättä fiksua ole nauraa pojille jotka luulevat olevansa oransseina coolimpia ja kovempia kun muut jätkät.
Mistä tiedät, että luulevat olevansa coolimpia ja kovempia? Minusta näyttää siltä, että ihan Suomen "amisnatsitkin" luulevat olevansa aika kovia jätkiä.

Se nyt vaan on niin, että normaalin maailmankuvan ja huumorintajun omaavaa ihmistä tai ainakin useimpia meistä tuommonen saattaa naurattaa. Ja, jos niille jotka tekevät idiootteja itsestään maalaamalla itsensä oranssiksi ei saa nauraa niin millä oikeudella hyökkäät meitä perus idiootteja vastaan tämän aiheen tiimoilta ?
Ensiksi hyökkäät minua kohtaan puhumalla normaalista maailmankuvasta ja huumorintajusta ja sen jälkeen korotat minut muiden yläpuolelle hyökkäämään teitä "perusidiootteja" vastaan aiheen tiimoilta?
Kukakohan tässä on nyt syyllistäjän roolissa?

Jos voit sanoa, että sun naamalla ei oo ollut pienintäkään hymynkaretta, kun noita kuvia katoit niin mun käy sääliksi sua. Jos oli, ja sit kehtaat viel täällä mekastaa niin se on taasen tekopyhää.
..ja sitten taas korotat itsesi yläpuolelleni, kuin sinulla olisi erityisesti varaa sääliä minua.

Ja tuo, että lasket Guidot vielä vähemmintöjoukoksi, saa mut repeämään entistä pahemmin. :D
Kyllähän se vähemmistöjoukko on, vaikkei välttämättä varsinainen "vähemmistöjoukko" olekaan.
Ihmisiä voi jaotella aika moniin eri ryhmiin.

Pahoittelen nimittelyä, ei ollut tarkoitus loukata.

Tulen kyllä jatkossakin nauramaan guidoille täällä ihan samanlailla kuin ennenkin, harmittaa se sinua kuinka paljon tahansa.

Oletko, Pentti, ihan oikeasti sitä mieltä, että guidojen kuville nauraminen on jotenkin moraalisesti väärin? Kuka siitä kärsii? Vai paljastaako se, että naureskelija on "amisnatsi" tai muuten moraalisesti epäkelpo?

Siis kyllähän normaaleista sosiaalisista koodeista poikkeaminen vaikkapa ulkonäöllisesti on erikoista ja joskus se voi huvittavaa/säälittävää/pelottavaa. Ja jos tahallaan tekee itsestään huvittavan/säälittävän/pelottava tms. näköisen niin eikös silloin muut ihmiset saisi reagoida tähän tuntemallaan tavalla? Jos joku tuntee huvittuneisuutta siitä, että joku maalaa itsensä, laittaa liian pienen paidan päälleen, meikkaa ja näyttää hölmöltö niin onko jotenkin väärin ilmaista tunteitaan. Toki se voi olla niin ikään normaaleista sosiaalisista käyttäytymissäännöistä poikkeavaa mennä päin naamaa nauramaan mutta kai sitä saa edes netissä kertoa omista tuntemuksistaan. Vai onko se jotenkin väärin?

Jos joku on lävistellyt itseänsä niin, että on vaikeaa sanoa onko henkilössä enemmän rautaa vaiko elävää kudosta, niin ei liene hirveän väärin netissä kauhistella sitä mutta jos toinen on tehnyt itsestään pellen näköisen niin sille ei sit saa nauraa vai?

Pahoittelen nimittelyä, ei ollut tarkoitus loukata.
Tulen kyllä jatkossakin nauramaan guidoille täällä ihan samanlailla kuin ennenkin, harmittaa se sinua kuinka paljon tahansa.
Ei se mitään.
Asiasta väittelemistä ei pitäisi mielestäni ottaa henkilökohtaisesti. Joihinkin kulttuureihin väittely kuuluu, mutta Suomessa asiasta eriä mieltä oleminen koetaan henkilökohtaisena hyökkäyksenä.
Samasta syystä tämän tampion mielestä myös nimittely on turhaa.
"Asiat riitelevät, eivät ihmiset"

Oletko, Pentti, ihan oikeasti sitä mieltä, että guidojen kuville nauraminen on jotenkin moraalisesti väärin? Kuka siitä kärsii? Vai paljastaako se, että naureskelija on "amisnatsi" tai muuten moraalisesti epäkelpo?
Threadin otsikko on "Guidot, eli keijot, eli hinaajan näköiset jätkät". Ovatko guidot siksi niin huvittavia, että he näyttävät keijoilta, hinaajilta, homoilta?

Aika suuressa osaa viestejä sisältö on että: "onpas hintin näköisiä jätkiä"

Naureskelu ei paljasta, että olisi amisnatsi tms. vaikka monien amisnatsien mielestä homot ovatkin kovin huvittavia/vastenmielisiä.

Minulla on pari kaveria, jotka miellän amisnatseiksi. Ideologioiden kohtaamattomuus ei ole este ystävyydelle ja minulla on hauskaa heidän kanssaan. En siis hyökkää amisnatseja kohtaan, mutta olen joissakin asioissa heidän kanssaan eri mieltä.
Väitteleminen on muuten kivaa, mutta vaikeaa, jos ajatusmaailmat kohtaavat liiaksi.
Esim. politiikasta väittely persun kanssa oluttuopin äärellä on nastaa.

-> Väittelyssä ei siis mielestäni pidä ottaa kantaa siihen, että mikä on moraalisesti väärin tai oikein.

-> Väittelyssä ei siis mielestäni pidä ottaa kantaa siihen, että mikä on moraalisesti väärin tai oikein.
Tarkoitat ilmeisesti, että nyt puheena olevassa väittelyssä ei pidä ottaa moraaliin kantaa? Selväähän on, että toisinaan myös moraalista on syytä väitellä. Mutta jos nyt ei olla eri mieltä moraalista, niin mikä sitten on ongelmana guidoille nauramisessa? Se, että naureskelijat tai osa heistä syrjii homoja tai ainakin pitää näitä naurettavina? Siitä olen toki samaa mieltä, että homot eivät ole sen naurettavampia kuin heterotkaan. Eli mielestäsi siis guidoille nauraminen ei ole väärin, mutta se paljastaa naureskelijan homojen vihaajaksi? Entä saako noille kuville nauraa, jos ei ajattele kuvissa esiintyvien olevan homoja, tai jos pitää homojakin yleisesti ottaen ihan hyvinä tyyppeinä?

Tarkoitat ilmeisesti, että nyt puheena olevassa väittelyssä ei pidä ottaa moraaliin kantaa? Selväähän on, että toisinaan myös moraalista on syytä väitellä. Mutta jos nyt ei olla eri mieltä moraalista, niin mikä sitten on ongelmana guidoille nauramisessa? Se, että naureskelijat tai osa heistä syrjii homoja tai ainakin pitää näitä naurettavina? Siitä olen toki samaa mieltä, että homot eivät ole sen naurettavampia kuin heterotkaan. Eli mielestäsi siis guidoille nauraminen ei ole väärin, mutta se paljastaa naureskelijan homojen vihaajaksi? Entä saako noille kuville nauraa, jos ei ajattele kuvissa esiintyvien olevan homoja, tai jos pitää homojakin yleisesti ottaen ihan hyvinä tyyppeinä?
Tietysti minun mielipiteeni edustaa moraalikäsitystäni. Eihän asiasta väitteleminen muuten olisi mielekästä. Mielekästä ei myöskään ole sanoa, että jonkun moraalikäsitys olisi väärä.
Miksi väittelisin asiasta, jos jokin asia ei mielestäni olisi ollut väärin.

En ole sanonut, että guidoille nauraminen paljastaisi ketään homojenvihaajaksi, mutta ihmettelen mikä tekee homoseksuaalilta (sitä välttämättä olematta) näyttävästä henkilöstä huvittavan?
Monet transvestiititkin/drag queenit käyttävät huulikiiltoa ym. itseruskettavia, eivätkö hekin ansaitsisi oman threadinsa? Vai olisiko se enää hyvän maun mukaista? Missä menee raja?

En ole sanonut, että guidoille nauraminen paljastaisi ketään homojenvihaajaksi, mutta ihmettelen mikä tekee homoseksuaalilta (sitä välttämättä olematta) näyttävästä henkilöstä huvittavan?
Monet transvestiititkin/drag queenit käyttävät huulikiiltoa ym. itseruskettavia, eivätkö hekin ansaitsisi oman threadinsa? Vai olisiko se enää hyvän maun mukaista? Missä menee raja?

Guidoista hauskan pilailun kohteen tekee se, että sällit pitävät itseään vakavissaan äärimmäisen viileinä ja maskuliinisina tyyppeinä ilman itseironian häivääkään.

Drag queeneille nyt on tarkoituskin nauraa myös heidän omasta mielestään. Koko toimintaa harrastetaan kieliposkessa ja viihdytystarkoituksessa.

No jos on hintin näköinen niin sitten on. So fuckin what; onko se sinulta pois! Elämä on epäreilua ja meillä enemmistöllä on "lupa" häntä siksi varmaankin kutsua/nimittää jos se yleisellä Suomalaisella standarditasolla näkyy jo kilometrin päähän, sumussa tahi pakkasessa... Jos sinua Pentti niin paljon ahdistaa niin ei ole pakko lukea tätä(kään) viestiketjua, joten jätä meidät onnettomat homofoobikot tänne keskenämme naureksimaan.

Ja guidit ovat juurikin siksi huvittavia että he näyttävät keijoilta, hinaajilta ja homoilta!

Guidoista hauskan pilailun kohteen tekee se, että sällit pitävät itseään vakavissaan äärimmäisen viileinä ja maskuliinisina tyyppeinä ilman itseironian häivääkään.

Drag queeneille nyt on tarkoituskin nauraa myös heidän omasta mielestään. Koko toimintaa harrastetaan kieliposkessa ja viihdytystarkoituksessa.

Menin sitten lisäämään sen drag queenin siihen transvestiittien perään, kun aloin miettimään, että käyttävätkö tavalliset transutkin yleensä jotain tanivoiteita. Pointti meni siltää kohtaa ohi. :) Mutta idea varmasti tuli ymmärretyksi. Monet drag queeneista tuskin esiintyvät sen vuoksi, että heille naurettaisiin meikkaamisen vuoksi, varsinkaan homoille suunnatuissa tapahtumissa tai gayravintoloissa.

Kyllähän guidoista sellaisen kuvan saa, että pitävät itseään viileinä, mutta miten voit päätellä ulkonäön perusteella mitään muuta? Sitäpaitsi guidot tuskin ovat ainoa ryhmä, joka pitää itseään cooleina ja kovina jätkinä. Itseasiassa päinvastoin ne, jotka vähiten kiinnittävät huomiota omaan ulkonäköönsä, monesti luulevat olevansa todella kovia jätkiä ja viileys perustuu siihen, että haukutaan homoja, ei syödä vihanneksia ja juodaa äijien kanssa viinaa emännältä piilossa.

No jos on hintin näköinen niin sitten on. So fuckin what; onko se sinulta pois! Elämä on epäreilua ja meillä enemmistöllä on "lupa" häntä siksi varmaankin kutsua/nimittää jos se yleisellä Suomalaisella standarditasolla näkyy jo kilometrin päähän, sumussa tahi pakkasessa... Jos sinua Pentti niin paljon ahdistaa niin ei ole pakko lukea tätä(kään) viestiketjua, joten jätä meidät onnettomat homofoobikot tänne keskenämme naureksimaan.

Ja guidit ovat juurikin siksi huvittavia että he näyttävät keijoilta, hinaajilta ja homoilta!

Lue edelliset viestini hieman tarkemmin.
Uskomattoman vaikea ymmärtää, miten jotkut voivat ottaa (netti)keskustelun noin henkilökohtaisesti ja kuvitella, että muut tekisivät samoin. Väitteleminen on kivaa, ei minua ahdista. Eikä ole pakko lukea? Haloo haloo? Ei todellakaan ole, tämähän on vallan lystiä!

Voi vittu mitä juttua.Lopettakaa se valittaminen ja olkaa iloinen että tässä ketjussa nauretaan guidoille eikä teille.Siis eihän tässä ole mitään epäselvää. Jos joku näyttää ärsyttävältä pikku kullinlutkuttajalta ja ONKIN Vielä sitä niin mikäs sille on nauraessa? Nauranhan minä joka päivä kaupungilla kulkiessani vastaan tulevaile metroseksuaaleille,homoille, neekereille ja mustalaisille.
Saa tulla sanomaan jos minun nauraminen häiritsee.

Uskomattoman vaikea ymmärtää, miten jotkut voivat ottaa (netti)keskustelun noin henkilökohtaisesti ja kuvitella, että muut tekisivät samoin. Väitteleminen on kivaa, ei minua ahdista. Eikä ole pakko lukea? Haloo haloo? Ei todellakaan ole, tämähän on vallan lystiä!
Jep, onhan se helvetin hauskaa ja eittämättä osoittaa henksien kypsyytesi tulla syytämään harmiton tredi täyteen jeesustelua ja paskanjauhantaa siitä, miten idiooteille ei saa nauraa. :jahas:

Pena, tutki oikeen tarkkaan kaikki Pakkiksen viestit, niin saatat huomata, että täällä on melko tasapuolisesti naureskeltu aika monelle eri ihmisryhmälle. Myös niille amisnatseille (valkoleijjonaritarikunnat yms. ovat lempiaiheitani), joten ei täällä pelkästään porkkananaamaisia hinttapuleja pilkata. Voit olla huoleti.

Jep, onhan se helvetin hauskaa ja eittämättä osoittaa henksien kypsyytesi tulla syytämään harmiton tredi täyteen jeesustelua ja paskanjauhantaa siitä, miten idiooteille ei saa nauraa. :jahas:
Osoittaako tämä viestisi sitten merkittävää henkistä kypsyyttä?

Pena, tutki oikeen tarkkaan kaikki Pakkiksen viestit, niin saatat huomata, että täällä on melko tasapuolisesti naureskeltu aika monelle eri ihmisryhmälle. Myös niille amisnatseille (valkoleijjonaritarikunnat yms. ovat lempiaiheitani), joten ei täällä pelkästään porkkananaamaisia hinttapuleja pilkata. Voit olla huoleti.
Juu, olen huomannut kyllä. Onko tuo sitten hyvä syy olla keskustelematta aiheesta?
Olen kyllä huoleti ja tähän threadiin on ollut kiva kirjoitella, mutta kun se nyt vaikuttaa häiritsevän joitakin ihmisiä suunnattoman paljon, niin voin kyllä lopettaa. :)

Osoittaako tämä viestisi sitten merkittävää henkistä kypsyyttä?
Allekirjoittanut ei sellaista ominaisuutta kaiketi ole täällä kauheasti toitottanutkaan omistavansa? Myönnän suoraan avoimesti olevani niin juuri lapsellinen, että tälläiset apinat tuottavat minulle suurta hupia. Enhän se minä ole joka tänne tuli jeesustelemaan tuolla "antaa kaikkien kukkien kukkia"-mentaliteetillä ja aloitti kauhean itkemisen siitä, kuinka joku ei saa nauraa toisen kustannuksella, kun joku väenvängällä haluaa tehdä idiootin itsestään? Ilmeisesti tykkäät myös käydä kirjastoissa mouhoamassa hölmöläistarinoiden diskriminoivasta sävystä hidasälyisempiä populaatioita kohtaan?

Ota nyt oikeasti tuo kukkahattumoodi jo pois päältä. :david:

Kyllähän se nyt on niin että on "muoteja" joita tulee ja menee. Osa niistä on toimivia ja osa jopa elinaikanaan totaalisen perseestä. Guidot nyt lukeutuu noihin hiton dorkan näköisiin tyyleihin. Jos niille ei saa hekotella niin onhan se nyt kumma.
On eri asia käyttää hiusgeeliä, vaatteita, meikkiä, rusketuslitkuja jne. oikein, kuin tuolla tavalla päin helvettiä, eli väärin.
Onhan esimerkiksi Suomessakin meikkiä käyttäviä jätkiä jotka tekee sen niin hyvin ettei niille ole tarvista perustaa omaa triidiä nettipalstalle missä porukka nauraa niille partaansa. Tai jopa kokonaisia nettisivustoja kuten guidoille on perustettu.

Pidin tätä ennen vanhaan hauskimmista koskaan tehdyistä topiceista, mutta tämä ns pienimuotoinen väliselkkaus on vieni topicin uusiin ulottuvuuksiin ja hauskuudesta 99,5% veke. 0,5% hauskuutta ylläpitää Pentin kukkatätimäisyys. Ei siis siinä mikään vikana ole, vaan hyvä että osaa ja jaksaa pitää puolensa vaikka yksin muita vastaan joutuukin taistelemaan. Mutta eikös nyt voitaisiin ihan suosiolla palata topicin alkuperäiseen aiheeseen eli guidojen mollaamiseen?

Back
Ylös Bottom