Guidot, eli keijot, eli hinaajan näköiset jätkät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaykay_
  • Aloitettu Aloitettu
Ahaa. Nyt alkaa selkiytyä. Eli sinä naurat mustaihoisista niille, jotka pukeutuvat ja käyttäytyvät tietyllä tavalla. Ehkäpä naurat jopa valkoihoisille gangstawannabehenkilöille.

Ja homoista varmaan naurat niille, jotka pukeutuvat sinun mielestäsi hassulla tavalla ja joilla on hassuja homomaisia maneereja vaikkapa puheessaan.

Kyllä, nauran valkoisille wannabe50centeille ja emoille jne jne.
Kaikille jotka yrittävät esittää jotain.

Riittää OT.

Löytyykö Vihreiden puoluekirja?

Miksi löytyisi? Siksikö että minua hieman ihmetytti, että joku kertoo nauravansa vastaantuleville metroseksuaaleille,homoille, neekereille ja mustalaisille?

Oli hyvä, että kyselin asiasta, koska kävi ilmi, että tilanne ei olekaan kuvaillun kaltainen.

Ei noita saatanan keijoja vedä puoleensa kuin sellaset trendi-blondi ilmapäät.
Normaalit naiset kiertävät kaukaa - Kyllä kirjoitin normaalit.

Kyllähän tässä komeat ja hyväkuntoiset ukot tekee itsestään melko naurettavan näköisiä. Faktahan on, että overall-look on kohdallaan suurimmalla osalla ukoista, mutta stailaus menee "hitusen" perseelleen, näin jäyhän suomalaisen silmään. Varmasti ukot pinppiä saa, vähintään käy sääliksi jos näin ole, koska selkeästi on nähty vaivaa salilla sekä peilin edessä - poseeraamisen ja meikkaamisen merkeissä.

Ei noita saatanan keijoja vedä puoleensa kuin sellaset trendi-blondi ilmapäät.
Normaalit naiset kiertävät kaukaa - Kyllä kirjoitin normaalit.

guidettes.jpg

guidette-10140635.jpg

guido3.jpg

guidos-look-like-women.jpg

CIMG9795.jpg

sluttyboobs.jpg

guidocrew.jpg

Kyllä noi muijat on ihan yhtä ärsyttävän näköisiä mitä noi miehetkin... Vaikka onkin tissit niin ei sytytä sitten yhtään tollaset eukot. Hyi helvetti....

Edit:

cell-phone-hottie.jpg

hahaha

Ei noissa guidoissa mua mikään oikeastaan ärsytä, mutta kaikki sellaiset ei-miehiset piirteet kuten toi huulien mutristus, _liika_ itseruskettavan käyttö, meikit sun muut asiat tekee niistä tyhmän näkösiä. Mun mielestä kuitenki miehen pitäis näyttää mieheltä ja käyttäytyä kuten mies (jos ei oo homo). Noi jätkäthän on siis ihan komeita ja bodattuja, stylet vaatteet löytyy ja hiukset on hyvin laitettu, mutta on vetäny ton homman vaan pikkasen överiks.

Et olisi Suomen ensimmäinen tollanen. Oon nähny noita guidoja jo parikin Suomessa.
Ja Liikuntamyllyssä käy yks guido, joka tuli joskus selittää jotain. Voi sitä tukkaliiman käryä...

Tämä on niin pitkä viestiketju ettei kykene alusta asti lukemaan.
Mutta tietäisikö joku mistä tämä Guido-homoilu on alkanut.

Oliskohan se alkanut vitsistä, kenties?

näitä vois ehkä jo kutsua ylimielisiks. eka vaivaudu ees ite paukutteleen henkseleitään ja toinenki ihailee vaan hauberiaan kun muija tunkee syliin:dance2:
jeesus mitä pellejä:thumbs:

Liitteet

• DB4019-788020.webp
    DB4019-788020.webp
    26,6 KB · Katsottu: 950
  • DB11096-708350.webp
    DB11096-708350.webp
    46,7 KB · Katsottu: 1 020
Back
Ylös Bottom