näähän on ihan vitun ihania :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No kyllä noin idiootin näkösille ihmisille on lupa nauraa.Aika suvaitsevaista porukkaa täällä.. Tai sitten yksinkertaisesti parempia ihmisiä, joilla varaa tääl ilkkuu ja repeillä "noille vitun hinteille".
Joo käy tsekkaa toi toinen ylhääl oleva tredi.. siel yks tosi ruma nainen.. saa hyvät naurutNo kyllä noin idiootin näkösille ihmisille on lupa nauraa.

Ajattelevatko he itse näyttävänsä vammasilta? Vai onko kyseessä sinun subjektiivinen mielipiteesi?Nuo tekee itsestään tahallaan vammasen näkösiä. Sillon niille saa ja pitää vittuilla ja nauraa. Näin on asia.
Olihan tämä arvattavissa.Meil taitaa olla ketjussa mukana ihka aito guido! Pena, paa ihmeessä linkkiä Irc-gallerian tai Myspacen sivulles ni päästään nauramaan.
Minkälaisia juntteja täällä pyörii?
Olihan tämä arvattavissa.
Peruskuvio:
"Minulla ei ole mitään homoja vastaan" "Hah, jätkä taitaa ite olla homo!"
Minkälaisia juntteja täällä pyörii?
Keskivertoa paremman näkönen kaveri, jolla on hyvä tani. Mitä vittua? Jotain tolkkua näihin juttuihin nyt oikeesti.Nyt on kyllä saakeli pakko täräyttää Peter Andren kuva tähän kun täyttää kyllä melkein guidot kriteerit. Kai jengi muistaan tään aussisankarin ysikytluvulta.
:kuva:
Tai sitten en?Sä taidat olla se guido jonka näin E-junassa. :D
Mitä sä nyt oikein kitiset? Eikö sun mielestä ole yhtään outoa että naama hinkataan oranssiksi itseruskettavalla, nypitään kulmakarvat, laitetaan huulikiiltoa ja pusutetaan kameralle?
Vaikka ootkin nyt tollanen suvaitsevaisuuden perikuva, niin turha sitä tulla tänne hehkuttamaan. Jokainen saa olla omaa mieltään guidoista.
Tai sitten en?
Eikö vähemmistöjoukkoa voi suvaita, kuulumatta siihen itse? Kehittynyttä ajattelua!
Hyväksyn uskiksetkin (yleensä), eikä minulla ole mitään tarvetta pilkata heitä. Olenko siis uskovainen?
Olenkohan myös homo, gootti ja ituhippi?
Normaalius taitaa näissä piireissä olla suuressa arvossa. Jos joku eroaa hieman valtavirrasta, niin hihhih ku poikia (myös joitakin naisia) hihityttää. Kehitysvammaisetkin saavat varmaan osansa?
Ei ole helppoa olla erilainen "liberaalissa" yhteiskunnassamme.