Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä heitto, taicis - tässä koppi. :Dtuo on niiiiin totta, ja samalla helvetin naurettavan näköistä. tätä samaahan harrastetaan muuten jo suomen(kin) bodipiireissä, jossa aina niin legendaarinen bodipeukku on vaihtunut näihin "westside/eastside/anyside" -sormimerkkeihin, mistä ei edes ymmärretä mitään - mutta silti sitä tehdään kun se vaan on niin hip, ja näyttää helvetin hienolta. eli aivan yhtä hienolta kuin se huulien mutristaminen, ja pipo sisällä päässä pidettynä.
Pöllin kyllä noilta ton mutruhuuli lookin. Pakko koittaa ens lauantaina baarissa:D Jos ostas vielä pari pulloo itseruskettavaa, valkoset farkut ja vitusti jotain vahvaa hiusgeeliä niin saattas tulla berberiä![]()
Tulee. Se on naisessa vika jos ei noilla irtoa :DPöllin kyllä noilta ton mutruhuuli lookin. Pakko koittaa ens lauantaina baarissa:D Jos ostas vielä pari pulloo itseruskettavaa, valkoset farkut ja vitusti jotain vahvaa hiusgeeliä niin saattas tulla berberiä![]()
Ehkä tällä sitten..?Jos taas haluaa muutakin kuin kakkosta niin suosittelen jotain miehekkäämpää stailia.
Koskakohan noita alkaa stadin kaduilla kävelemään? Vedän ensimmäistä turpaan ja teen siitä eteiseen harjan. :D
Älä sano noin ees leikilläs...ps. oikeesti olen vain kateellinen kun en ole noin komea :(
Hyvä heitto, taicis - tässä koppi. :D
) painii kyllä ihan muissa sarjoissa, mutta on siinä jotain perää.Noista jätkistä ei ulkonäöllisesti löydy mitään heteroa.

h0h0h, on mulla tuolla profiilin kuvakansiossa (friends only) jossain kuvassa sormet pystyssä, lol... mutta muuten ei myönnetä mitään. :wtf: :Di rest my case.
:lol2::lol2::lol2::lol2::lol2:
edit. dymond on kyllä ässä etsimään tilanteeseen kuin tilanteeseen aina just sen viiltävimmän kuvan... avaapa ne omat kuva-arkistosi vaan sieltä koneeltasi, niin varmana löytyy meidän pinppimagneetiltakin samanlainen joujou -kuva...
ja ihan selvinpäin, tiedä vaikka jostakin clubista napsaistuna jopa... ja varmasti on mutruhuuletkin mukana. ;)
Sanoo mies, joka ei voi sanoa noin
![]()
:arvi::5:Ehkä tossa hevissä on kyse jostain muusta kuin siitä, mikä vetoaa naisiin. TJEU Manowar. Maskuliinisuuden ylikorostaminen ei ole sama asia kuin naisiin vetoaminen.
Mä ehkä jollain tasolla ymmärrän, mitä tolla oranssilla keharityylillä haetaan, mutta eipä voisi paljon enempää vituiksi mennä. Kaiken muun mä jotenkin vielä tajuan, kun meikki näyttää vessan kylmässä valossa "vähän" erilaiselta kuin kameran edessä tai päivänvalossa, mutta noi ilmeet.
Tällaisissa tapauksissa sitä toivoisi, että omena pysyisi puussa. Polvi ei todellakaan aina parane.