Guidot, eli keijot, eli hinaajan näköiset jätkät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaykay_
  • Aloitettu Aloitettu
Vähän särähti tuo lihavoitu kohta. Mistä sait päähäsi että tää sakki oli juurikin yliopisto-opiskelijoita? Ja vielä enemmän mietityttää miks ihmeessä tuntuu että yleistät kaikki saman tason lafkaa käyvät samanlaisiksi...

Kyllä tuon sortin sakki erottuu jo yläasteella, ja ainakin omien koemusten nojalla voisin sanoa että tuleva uravalinta ei merkitse mitenkään tässä asiassa. Molemmista leireistä löytyy kyllä samanmoisia kanoja.

Enkä kyllä tiedä mikä siinä junassa juomisessa on niin pahaa (olettaen ettei riehu tai häiritse muita), vaikka se sattuukin olemaan kiellettyä.

Ja ei, en ole "humanistipelle"... :)

Minä jotenkin kyseisessä laitoksessa opiskelevana hyväksyn termin "yliopistokeijo/liisa" humanistien kohdalla, mutta silti haluaisin ehdottaa käytetyn termin muokkaamista suoremmaksi, jotta kohderyhmä olisi selvempi, esim. "Vitun humanistit" suuntaan.

Ei saa ottaa mitenkään henkilökohtaisesti, itse opiskelen amiksessa ja mitenköhän paljon vain ammattikolulaiset saavat kuulla samaa jauhantaa? :)

Keijoja ollaan kaikki... Ja asiaan, "Wannabe Guido"
skadouche.jpg

Ei saa ottaa mitenkään henkilökohtaisesti, itse opiskelen amiksessa ja mitenköhän paljon vain ammattikolulaiset saavat kuulla samaa jauhantaa? :)

En nyt ehkä painottanut tarpeeksi omaa näkökantaani, joka on se ettei minkäänlainen uravalinta ole väärin. Kaikkia tarvitaan ja jotkut ovat soveltuvampia tiettyyn asiaan kuin toiset, tai ainakin hakeutuvat tiettyyn ammattiin syystä tai toisesta. Eikä siinä ole mitään pahaa, päin vastoin.

Miulle on aivan se ja sama mitä kukin tekee työkseen nyt tai tulevaisuudessa, kunhan ei vaan mollaa jonkin muun uran valinneita vain sen takia koska olettaa tämän alan ihmiset tietynlaisiksi(käytännössä aina oman kapeakatseisuutensa ja tyhmyytensä takia). Hölmöjä ja tyhmiä (sekä myös fiksuja) ihmisiä löytyy joka jumalan yhteiskuntaluokasta ja ammattikunnasta riippumatta siitä minkä polun valitsee.

Edit: Eli en siis ottanut tuota viestiä henkilökohtaisesti, koska se ei minua (periaatteessa) koske... :rolleyes:

Eiköhän tuollaista käytöstä harrasta enempi ne lukiossa hengailevat tai juuri lukiosta päässeet ihqudaat. Amikset taas seisovat bussipysäkillä lippikset ja toppatakit päällä 0,5l sylkeä per pysäkki tuottaen.

:)

En nyt ehkä painottanut tarpeeksi omaa näkökantaani, joka on se ettei minkäänlainen uravalinta ole väärin. Kaikkia tarvitaan ja jotkut ovat soveltuvampia tiettyyn asiaan kuin toiset, tai ainakin hakeutuvat tiettyyn ammattiin syystä tai toisesta. Eikä siinä ole mitään pahaa, päin vastoin.

Miulle on aivan se ja sama mitä kukin tekee työkseen nyt tai tulevaisuudessa, kunhan ei vaan mollaa jonkin muun uran valinneita vain sen takia koska olettaa tämän alan ihmiset tietynlaisiksi(käytännössä aina oman kapeakatseisuutensa ja tyhmyytensä takia). Hölmöjä ja tyhmiä (sekä myös fiksuja) ihmisiä löytyy joka jumalan yhteiskuntaluokasta ja ammattikunnasta riippumatta siitä minkä polun valitsee.

Edit: Eli en siis ottanut tuota viestiä henkilökohtaisesti, koska se ei minua (periaatteessa) koske... :rolleyes:

Eipä sillä mullekkaan mitään väliä ole mitä kukin tekee työkseen, mutta näin yleisesti kun ollaan junassa vois ottaa muutkin matkustajat huomioon. Ja nämä jotka mökää pitivät sattuivat nyt vain opiskella siellä missä opiskelivatkin...

Eiköhän tuollaista käytöstä harrasta enempi ne lukiossa hengailevat tai juuri lukiosta päässeet ihqudaat. Amikset taas seisovat bussipysäkillä lippikset ja toppatakit päällä 0,5l sylkeä per pysäkki tuottaen.

:)

No harrastaahan nekin, mutta ainakin tämä naislauma joka sattui opiskelemaan yliopistossa harrasti tätä samaa. Sun vertaus amiksiin osuu aikalailla nappiin! :D

Tässä teille velliperseille sellane ohje että miten ollaan kunnon GUIDO ja miten saadaan kaikki muijat kuolamaan... :david:

guido-tutorial.jpg

Kuninkaallinen on selkeästi nuuska-vajareissa kun fokus on täysin herpaantunut?!?

En nyt ihan :D Onkohan kukaan muuten nähny noita suomessa, joilla ois iha samallainen dragon ball Z hiustyyli :lol2:

edit. ei ainakaan tääl pohjoses oo näkyny, eikä kylläkään muuallakaan Suomessa jos on ollu reissuissa

Kyl pk-seudul näkee ja erityisesti trancebileissä...

1222.jpg

Ruotsin versio :D

Onkohan kukaan muuten nähny noita suomessa, joilla ois iha samallainen dragon ball Z hiustyyli

En tarkoittanut ketä guidoa vaan, vaan just noita joilla on tollaset hiukset. :D

Kyllähän noita perusguidoja näkyy joka baarissa aina välissä.

Eli onko kukaa nähny? :D

Back
Ylös Bottom