Guidot, eli keijot, eli hinaajan näköiset jätkät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaykay_
  • Aloitettu Aloitettu
messut2.jpg

maxandcosmetics.jpg

http://personal.inet.fi/muoti/max.perttula/

Ei ehkä ihan täysin kaikkia Guidon vaatimuksia täytä mutta ehdottomasti ansaitsee olla ketjussa Suomen ainut parfymööri Max Perttula. Eilen tuli dokumentti ykköseltä miehen touhuista ja jos ei muuta niin ainakin sinnikkyyttä löytyy :D

Niin no, no niin..

Nyt kun tää Perttu on näitä tuoksumiehiä, niin kyllä minäkin näissä yhden tuoksun haistan, nimittäin paskaltahan nämä haisee!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Niin no, no niin..

Nyt kun tää Perttu on näitä tuoksumiehiä, niin kyllä minäkin näissä yhden tuoksun haistan, nimittäin paskaltahan nämä haisee!

Hyvin sanottu ja kiitos. Scarred for life.

Jännä kun näillä suomen homoilla on hirveä tarve ilmaista itseään jonkun paskan renkutusbiisin muodossa...kuten Helsinki City Boy yms.

Kummallinen maa.

Guidoista tuli mieleen; ei kellään sattuis olemaan koneella sitä kuvaa Markus Pöyhösestä meikattuna, joka oli muistaakseni viimeviikon Iltasanomissa/Iltalehdessä ensimmäisillä sivuilla, siinä missä on kolme naamaa ja niihin aina niitä puhekuplia tekastu. Mun on pakko saada se kuva "Asioita mitkä ärsyttää" -osioon! :)

Olisin HYVIN kiitollinen jos jostain suunnasta tulisi apua tässä asiassa. Oli meinaan senverta naurettavan näköseksi meikattu jätkä ja vielä sellanen **tun trendihuivi kaulassa millä teinitytöt peittää tirsut kaulasta. SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATANAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Eli kuva, kiitos! :)

Ihan siististi photoshopattu. Eihän noi voi olla oikeesti ton jalat? Eihän?! tuli kyl aika totaalinen repeaminen tälle kuvalle :D

Niin, ihan oikein; kaikille tavallisesta poikkeaville ihmisille on syytä nauraa. Hauskinta on se, kun jollain ei ole "tarpeeksi lihasta".

Niin, ihan oikein; kaikille tavallisesta poikkeaville ihmisille on syytä nauraa. Hauskinta on se, kun jollain ei ole "tarpeeksi lihasta".
Syvimmät pahoitteluni, jos loukkasin jotenkin tunteitasi. Mulla on nyt vaan on niinkin kieroitunut mieli, että naureskelen ihmisille, joilla ei ihan selkeästi ole "tarpeeksi lihasta", tai vaihtoehtoisesti on paljon liikaa sitä pehmeämpää massaa. En vaan voi itselleni mitään.

En mie ainakaan nää tuommosissa tikku-ukoissa mitään hauskaa. Lähinnä ihmetyttää että miten tuo on onnistunu tuossa että jalka on paksuudeltaan samaa luokkaa kuin käsivarsi...

Lähinnä varmaan naurattaa nuo jalat, jos eivät ole shopattua kamaa. Ei se, että ei olisi tarpeeksi lihasta, vaan se että ei nuo nyt ihan normaalin ihmisen koivet ole.

Ei hyväluoja, aika pahasti sää välillä naureskella näille jutuille :D

:offtopic:
Tästä yliopisto porukasta... Olin tuossa tulossa junalla koulusta ja olin ensimmäisiä joka nousi junaan laiturilta, etin paikan ja istahdin penkkiin. En jaksanut kaivaa MP3 soitinta repusta koska jäisin 30min päästä pois junasta. Kunnes tähän samaan junan vaunuun rantautui mölisevä ja kirkuva lauma jotain saatanan yliopisto-keijoja ja liisoja. "vittu Q en saanu iqqunapaikkaa, siis nyt mä kuolen, d44" Ja kun ne sai kassinsa hyllyille alkoi siiderin lipittäminen ja tais siinä pari KOVAAKIN KOVEMPAA kekkos-laseilla varustettua "äijää" kaivaa tölkin jopa KALJAA repusta. Lisäksi suurin osa liisoista alkoi myös touhukkaasti meikata ja keskustella illan vaatevalinnoista! koska illalla oli tiedossa varmasti kovemman luokan jättimegabileet. Voin taata että MP3 löysi aika nopiaa tiensä korviini ja DISTURBED TEKI OLONI TAAS MUKAVAKSI.

Ei hyväluoja, aika pahasti sää välillä naureskella näille jutuille :D

:offtopic:
Tästä yliopisto porukasta... Olin tuossa tulossa junalla koulusta ja olin ensimmäisiä joka nousi junaan laiturilta, etin paikan ja istahdin penkkiin. En jaksanut kaivaa MP3 soitinta repusta koska jäisin 30min päästä pois junasta. Kunnes tähän samaan junan vaunuun rantautui mölisevä ja kirkuva lauma jotain saatanan yliopisto-keijoja ja liisoja. "vittu Q en saanu iqqunapaikkaa, siis nyt mä kuolen, d44" Ja kun ne sai kassinsa hyllyille alkoi siiderin lipittäminen ja tais siinä pari KOVAAKIN KOVEMPAA kekkos-laseilla varustettua "äijää" kaivaa tölkin jopa KALJAA repusta. Lisäksi suurin osa liisoista alkoi myös touhukkaasti meikata ja keskustella illan vaatevalinnoista! koska illalla oli tiedossa varmasti kovemman luokan jättimegabileet. Voin taata että MP3 löysi aika nopiaa tiensä korviini ja DISTURBED TEKI OLONI TAAS MUKAVAKSI.

Vähän särähti tuo lihavoitu kohta. Mistä sait päähäsi että tää sakki oli juurikin yliopisto-opiskelijoita? Ja vielä enemmän mietityttää miks ihmeessä tuntuu että yleistät kaikki saman tason lafkaa käyvät samanlaisiksi...

Kyllä tuon sortin sakki erottuu jo yläasteella, ja ainakin omien koemusten nojalla voisin sanoa että tuleva uravalinta ei merkitse mitenkään tässä asiassa. Molemmista leireistä löytyy kyllä samanmoisia kanoja.

Enkä kyllä tiedä mikä siinä junassa juomisessa on niin pahaa (olettaen ettei riehu tai häiritse muita), vaikka se sattuukin olemaan kiellettyä.

Ja ei, en ole "humanistipelle"... :)

Minä jotenkin kyseisessä laitoksessa opiskelevana hyväksyn termin "yliopistokeijo/liisa" humanistien kohdalla, mutta silti haluaisin ehdottaa käytetyn termin muokkaamista suoremmaksi, jotta kohderyhmä olisi selvempi, esim. "Vitun humanistit" suuntaan.

Back
Ylös Bottom