Guidot, eli keijot, eli hinaajan näköiset jätkät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaykay_
  • Aloitettu Aloitettu
"Joku ottaa Guidoista kierroksia"

Huh, kuulostaa pahalta - tulee mieleen tulevaisuuden kuva pääkaupukiseudun Seduloista vuonna 2014.
Vuonna 2020 joku kirjoittaa Pakkikselle että; "Ihme että joku ottaa kierroksia miesten peräaukon valkaisuista"

No on se mun mielestä jo nyt vähän outoa, jos ottaa kierroksia toisten miesten peräaukkojen valkaisuista. Ja nyt on vasta vuosi 2010. :D

Mun puolesta jokainen saa tehdä rektumillaan, mitä ite haluaa.

Joskus vaan iskee sellainen myötähäpeä jollekin perus kuntosaliharrastajalle joka yrittää tiukalla t-paidalla pullistella pikku hauperiaan baarissa. Vähän samaa myötähäpeäkaliiperia kuin esim. Halonen maailmalla, urpot Idols-karsinnoissa, Urpilainen mediassa tai jääkiekko-Leijonien mokaukset ympäri maailmaa! En vaan kestä sitä..

En tiiä mikä sun mielestä menee pullisteluksi ja mitä tarkoittaa _tiukka_ t-paita. Kyllä mä ainakin tykkään laittaa päälleni hiukan istuvamman t-paidan, eikä kyllä tarkoitus ole mitään hauista pullistella baarissa. Päinvastoin, näissä naruissa ei paljon pullisteltavaa ole.

Ei vaan mene omaan päähän miks t-paidassa pitäis olla monen vuoden kasvuvara, että sitä kehtais julkisella paikalla käyttää.

En tiiä mikä sun mielestä menee pullisteluksi ja mitä tarkoittaa _tiukka_ t-paita. Kyllä mä ainakin tykkään laittaa päälleni hiukan istuvamman t-paidan, eikä kyllä tarkoitus ole mitään hauista pullistella baarissa. Päinvastoin, näissä naruissa ei paljon pullisteltavaa ole.

Ei vaan mene omaan päähän miks t-paidassa pitäis olla monen vuoden kasvuvara, että sitä kehtais julkisella paikalla käyttää.

"Tiukka t-paita" oli vain pieni kuvainnollinen asia "pullistelutilanteessa". Ei minulla ole mitään tiukkoja t-paitoja vastaan, enkä minä mitään kasvuvaraa t-paitoihin ole vaatimassa. :lol2:

Ettekö tosiaan ymmärrä mitä tässä haen takaa? Ettekö ole ikinä törmänneet perus naru-kynis-tyyppiin joka kävelee keilapallot kainaloissa, rintakehää pullistaen siten että se koskettaa nenän kärkeä ja naamassa ilme "I own this place, cause Im da PIMP! Fuck yeah!!"??

Eli tämä on sellainen tilanne jossa miettii että "Onks se oikeesti ostanu ton vitun kireän t-paidan siksi että saisi kylkiluut näkyviin TAI uskooko se todellakin että sillä on vitun lihaksikas ja treenattu yläkroppa??", vaikka syy ei tarvitse edes olla mikään niistä.

Liian suuri ego saa lihaksetkin kasvamaan hetkillisesti VITUN isoiksi. Ja koska nyt keskustelemme guidoista, liippaa keskustelu myös egoilua todella todella läheltä, sillä guidot ja egoilu kävelee käsi kädessä. Senhän näkee jo kuvista..

Comprende?

LOL noita Ed Hardy kaiffareita. :D

Niin ja asiaan, jos t-paita pitää olla löysä, niin pitääx sitten niinQ pitkähihainenkin olla löysä? Entäs coolit Calvin Kleinin kalsarit? Entäs uudet Ed Hardyn farkut? Mut sittenhän on hip-hoppari ja sehän ei käy päinsä.

Eiköhän tässä ole t-paidan sisällön asento ja ilme enemmän ollut suurennuslasin alla kuin varsinaisen paidan kireysaste.

Tiiätkö mikä on iha vitun ÄIJÄÄ YEAAAH ku ei saatana käy parturis vaa vetää iha koneel kaljuks ja sit voi egoilla salil ku tekee penaa et "vittu meitsihä ei maksa vittu penniikää vittu parturista, sil rahal saa jo 4kpl gasparin plasma jettiä"

Eiköhän tässä ole t-paidan sisällön asento ja ilme enemmän ollut suurennuslasin alla kuin varsinaisen paidan kireysaste.

YES!!!!! There MAY BE a God! Ainakin YKSI Pakkislainen ymmärsi mitä ajoin takaa.. :worship: :worship: :worship: :worship:

Tiiätkö mikä on iha vitun ÄIJÄÄ YEAAAH ku ei saatana käy parturis vaa vetää iha koneel kaljuks ja sit voi egoilla salil ku tekee penaa et "vittu meitsihä ei maksa vittu penniikää vittu parturista, sil rahal saa jo 4kpl gasparin plasma jettiä"

Onko toi Plasma Jetti joku guido-boosteri?? :hyper:

:D

Kyllä tässä nyt alkaa olla ihan oikeasti pientä guidoilun makua.

31910265631186276639955zj8.jpg

Parasta on olla kovin bodari ja tappelija ja pukeutua kuin räiskyvin homo.

Back
Ylös Bottom