Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No on se mun mielestä jo nyt vähän outoa, jos ottaa kierroksia toisten miesten peräaukkojen valkaisuista. Ja nyt on vasta vuosi 2010. :D
Mun puolesta jokainen saa tehdä rektumillaan, mitä ite haluaa.
Joskus vaan iskee sellainen myötähäpeä jollekin perus kuntosaliharrastajalle joka yrittää tiukalla t-paidalla pullistella pikku hauperiaan baarissa. Vähän samaa myötähäpeäkaliiperia kuin esim. Halonen maailmalla, urpot Idols-karsinnoissa, Urpilainen mediassa tai jääkiekko-Leijonien mokaukset ympäri maailmaa! En vaan kestä sitä..
Ei vaan mene omaan päähän miks t-paidassa pitäis olla monen vuoden kasvuvara, että sitä kehtais julkisella paikalla käyttää.
En tiiä mikä sun mielestä menee pullisteluksi ja mitä tarkoittaa _tiukka_ t-paita. Kyllä mä ainakin tykkään laittaa päälleni hiukan istuvamman t-paidan, eikä kyllä tarkoitus ole mitään hauista pullistella baarissa. Päinvastoin, näissä naruissa ei paljon pullisteltavaa ole.
Ei vaan mene omaan päähän miks t-paidassa pitäis olla monen vuoden kasvuvara, että sitä kehtais julkisella paikalla käyttää.
LOL noita Ed Hardy kaiffareita. :D
Niin ja asiaan, jos t-paita pitää olla löysä, niin pitääx sitten niinQ pitkähihainenkin olla löysä? Entäs coolit Calvin Kleinin kalsarit? Entäs uudet Ed Hardyn farkut? Mut sittenhän on hip-hoppari ja sehän ei käy päinsä.
Eiköhän tässä ole t-paidan sisällön asento ja ilme enemmän ollut suurennuslasin alla kuin varsinaisen paidan kireysaste.

Tiiätkö mikä on iha vitun ÄIJÄÄ YEAAAH ku ei saatana käy parturis vaa vetää iha koneel kaljuks ja sit voi egoilla salil ku tekee penaa et "vittu meitsihä ei maksa vittu penniikää vittu parturista, sil rahal saa jo 4kpl gasparin plasma jettiä"

Tiiätkö mikä on iha vitun ÄIJÄÄ YEAAAH ku ei saatana käy parturis vaa vetää iha koneel kaljuks ja sit voi egoilla salil ku tekee penaa et "vittu meitsihä ei maksa vittu penniikää vittu parturista, sil rahal saa jo 4kpl gasparin plasma jettiä"
Musta tuntuu että Pakkis on jakautumassa pikkuhiljaa kahtia...
![]()
Meinaatsä sitä, että on vain homo ilman ulkoisia puitteita?Entä se kultainen keskitie ?![]()
Pukeutuu ihan tavallisesti ja on hetero !Meinaatsä sitä, että on vain homo ilman ulkoisia puitteita?