Guidot, eli keijot, eli hinaajan näköiset jätkät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaykay_
  • Aloitettu Aloitettu
s2-msman3.jpg

guido2.jpg

thumb.php

thumb.php

949000187_l.jpg

db6996qycopiexe5.jpg

collegehumor.1550ebc78429fa4d7b30d8549ca76251.jpg

En tiedä kumpi on säälittävämpää, nuo guidot vai nuo emännät jotka niiden kaa hengaa.

Hah! Hauskin topic ehkä ikinä. Jokaisen kommentin oon selannut läpi ja mielettömän huvittavaa lukea ku porukka dissaa näitä hinaajia. Tyttöni kanssa nauretaan ihan vääränä...

laakista paras ketju ever ;D

ihan huippuja kommentteja yhellä toisella foorumilla näistä, parhaita paloja.

20 years after that stormy night at a new jersey sperm bank, the inhuman combination of 10,000 volts, a half eaten satsuma and Freddy Mercurys frozen sperm were still at large.

That's the most convincing group of lesbians I've ever seen.

"Gayer than a tree full of monkeys on nitrous oxide"

You can REALLY piss one of these creatures off by cramming your thumb in their ass, yet they seem to enjoy this activity in solo situations."

yayyy1bg.gif

Aika monella on jos jonkinverran kalliita kuteita päällä ja juovat kallista viinaa eikä aina naisiakaan ruudusta puutu.

Tuskinpa nyt kaikki kuvissa olevat on homoja, ei niitä ny niin helvetisti ole. Ehkä

Mä näin tänään aamulla e-junassa guidon. Siis just tollasen vitun sähkötukan, mietin että oliko se kundi tosissaan vai lukenut tätä threadiä ja heitti herjaa. :D LOL

Mä näin tänään aamulla e-junassa guidon. Siis just tollasen vitun sähkötukan, mietin että oliko se kundi tosissaan vai lukenut tätä threadiä ja heitti herjaa. :D LOL
Itse näin äsken huoltsikalla guidon, just saman näköinen geelinaama kun siinä mafiaperhe sarjassa. Pikkasen pisti hymyilyttää, kun kaverin itseruskettavat oli vähän epätasasesti pitkin naamaa:lol2:

Ei kukaan sattunu eilen kattelees MTV:n Dismissediä? Oli yhdessä jaksossa molemmat deittivaihtoehdot aika lailla guidon oloisia, tosin palovammarusketusvoiteet puuttui.

Älkää kysykö, miksi ohjelmaa ylipäänsä seurasin...

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Laama^&image_id=41816691
Kaunis "mies":kuola:

Voi saatana :D tää tyyppi on mun parhaan kaverin exä :hyvä: enpä ois uskonu et tää pääsee tänne :)
ulkonäöstä huolimatta hauska tyyppi. ja luonnossa näyttää ihan eriltä ku kuvissa, voin sanoo.

Tuli vaan mieleen, että kuinkahan suuri % pakkislaisista on guidoja? Tai siis homoja, jos puhutaan asiasta oikeilla termeillä. Ainakin paikallisella salilla suurin osa pumppaajista on geelitukkaisia solariumneekereitä. Niillä on mp3 soittimet korvilla, en ole uskaltanut kysyä mitä kuuntelevat. Luultavasti joko linking parkkia tai jotan neekerivatakausta.

Pidetään Vuoden Guido kisa. Postataan kuva ja guidoin voittaa vuoden VIPit.

Tuli vaan mieleen, että kuinkahan suuri % pakkislaisista on guidoja? Tai siis homoja, jos puhutaan asiasta oikeilla termeillä. Ainakin paikallisella salilla suurin osa pumppaajista on geelitukkaisia solariumneekereitä. Niillä on mp3 soittimet korvilla, en ole uskaltanut kysyä mitä kuuntelevat. Luultavasti joko linking parkkia tai jotan neekerivatakausta.
Ketkähän kaikki pakkislaiset ovat rasistisia ennakkoluuloissaan rypeviä idiootteja?

Ja kyllä, minustakin guidot ovat hauskoja.

Back
Ylös Bottom