joo gtg on (tm) eli brändikamaa vanhoilla opeilla. sama juttu crossfitin ja kahvakuulien jne kanssa nykyään. mikäs siinä, nykyaikaa...kai.
pitkin päivää -treeneissä kuuluu olla progressio, muuten ei toimi. oon ite toteuttanut tota sekä monille asiakkaillekin ja toimii paremmin ku se junan vessa. parhaana lisäpainoesimerkkinä oon käyttäny penkkaajaa, joka sai 85%:lla muistaakseni 5 ja 3 toistoo testissä eli suht heikko sarjakesto. oli penkannut ikänsä 1-2 krt/vko ja pari kolme työsarjaa. poikamiehenä hommas penkin keittiöönsä ja alko tekeen määrää isolla määllä. muutamassa kuukaudessa sarjakestävyys nousi semmoseks, että teki 30*5*85% päivässä 4 päivänä viikkossa. paras maksimivoiman määräpäivä tais olla 15*1*97%. leuoissa joku nosti 19 -> 65 muutamassa kuukaudessa pitkin päivää -puuhailuilla.
en mitenkään rajottas tota välille 50-80%. riippuen tavoitteista tehon suhteen kannattaa olla hyvin avonaisin mielin matkassa.
Jos ei ole hirveämpiä kiireitä, niin kertositko, miten progressioon kiinnitetään huomiota kehonpainoliikkeissä? Tuntuu huomattavasti vaikeammalta seurata niissä.
Olen tänään vetänyt jo 3x treenin tällä tyylillä (pistoolikyykky, pistoolikyykky etureisille, yhden käden punnerrus, kevennetty yhden käden leuka)
Kaikkia vetänyt kevyen kolmosen, kun katon vähän miten keho jaksaa parin päivän päästä, ettei mene ihan tukkoon.
Miten tosta lähtee progressiivisesti rakentamaan?
Huomiona, että kaikkia menisi varmaan kevyt viitonen, että miten lähtee siitä viitosesta rakentamaan?