GTA: San Andreas, 29.10.2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ripe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jenkeissä on ollut yhteensopivuusongelmia San Andreaksen kanssa. Ensimmäisten PS2-laitteiden Dual Layer -tuki ei suostu soittamaan levyä. Oma malli SCPH-30004 pyöritti Dual Layer -leffaa, (Manaaja) kun just testasin. Pleikkarin ostin n. 3 kk julkaisupäivästä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Fatso sanoi:
Mulla taas on ensimmäisinä asioina listalla se että "lainaan" auton tai moottoripyörän ja hommaan jostain sen laskuvarjon... sitten vaan tarpeeksi korkea paikka josta voi kulkuvälineellä ajaa... 50m ennen maata ulos kulkineesta ja laskuvarjolla täpärä pelastus ennen kuin kulkuväline korjaa tulipalloksi räjähtäen satoa viattomien ihmispolojen keskellä ( crack diilereitä ne kaikki kuitenkin on) :) Sitten vaan puntille ja paikalliseen burgeripaikkaan syömään palautuspurilaista :)

Mä oon pelannu tota peliä jo viime perjantaista.... talletuksessa 30% pelattu ja aikaa mennu n.22h. No oon ajellu polkupyörällä kaupunkien välillä ja muuta hauskaa. Se laskuvarjo läytyy San Fierosta vuoren päältä et joudut kyllä pekaamaan n.10h et pääset sinne, ja hyppiminen on oikeesti hauskaa! Peli todellinen aikavaras...hmm mitätköhän tekis illalla!!!

Tomi sanoi:
Jenkeissä on ollut yhteensopivuusongelmia San Andreaksen kanssa. Ensimmäisten PS2-laitteiden Dual Layer -tuki ei suostu soittamaan levyä. Oma malli SCPH-30004 pyöritti Dual Layer -leffaa, (Manaaja) kun just testasin. Pleikkarin ostin n. 3 kk julkaisupäivästä.

Mulla on se kuva että aika iso osa DVD leffoista on dual layer kamaa, ainakin niissä tapahtuu se kerroksen vaihto jossain kohti elokuvaa ja siitä tulee vajaan sekunnin viive... muutamissa harvoissa leffoissa on ollut jumimista/pätkimistä tuon 2. tason kohdalla mutta saas nähdä miten pelittää GTA:SA:n kanssa..

Mulla on tuo ps2 julkailupäivän satsia..

Tomi sanoi:

No voi saatana. Vittu jos pitää uus pleikka ton takia ostaa ni sit tulee pelille hintaa.

Mitä julkaisupäivää tarkoitat ?? PS2:sen julkaisua ilmeisesti, eli koneesi on usemamman vuoden ikäinen ?? Niin mullakin.

Mistä ton pleikan mallin voi tarkistaa ?

zamm sanoi:
Mä oon pelannu tota peliä jo viime perjantaista.... talletuksessa 30% pelattu ja aikaa mennu n.22h. No oon ajellu polkupyörällä kaupunkien välillä ja muuta hauskaa. Se laskuvarjo läytyy San Fierosta vuoren päältä et joudut kyllä pekaamaan n.10h et pääset sinne, ja hyppiminen on oikeesti hauskaa! Peli todellinen aikavaras...hmm mitätköhän tekis illalla!!!

:david:

Itkekää, hain juuri omani paikallisesta kaupasta :hyper: Manuska ja kartta näkyy olevan suomennettu, ilmankos oli viivettä jenkki vs. euro julkaisulla..

Joulu on jooo ovellaaaa, 4h and counting.... :D

Fatso sanoi:
Itkekää, hain juuri omani paikallisesta kaupasta :hyper:

Prkl.. Älä pihtaa tietoa! Kerro mistä hait! :D

EDIT: Itäinen suomi. ok. liian kaukana. Joku jo stadista löytänyt?..

Fatso sanoi:
Itkekää, hain juuri omani paikallisesta kaupasta :hyper: Manuska ja kartta näkyy olevan suomennettu, ilmankos oli viivettä jenkki vs. euro julkaisulla..

Joulu on jooo ovellaaaa, 4h and counting.... :D
Eikös kauppiailla ole sopimus, jonka mukaan hän ei saa myydä ennen varsinaista myyntipäivää, eli on tehnyt laittomuuksia?

Demonpump sanoi:
Eikös kauppiailla ole sopimus, jonka mukaan hän ei saa myydä ennen varsinaista myyntipäivää, eli on tehnyt laittomuuksia?

Näin varmaan onkin, mutta en kerro sen nimeä vaikka kuin kiduttaisitte :D

Buhahahaa... kattelin joitain fileitä gta.sa levyltä ja siellä oli jotain ase konfikuraatioita ja siellä joukossa:

Koodi:
# gifts ----------------
£ DILDO1		MELEE	10.0  1.6	321	-1		10		DILDO		1			1		null
£ DILDO2		MELEE	10.0  1.6	322	-1		10		KNIFE		1			1		null
£ VIBE1			MELEE	10.0  1.6	323	-1		10		DILDO		1			1		null
£ VIBE2			MELEE	10.0  1.6	324	-1		10		KNIFE		1			1		null
£ FLOWERS		MELEE	10.0  1.6	325	-1		10		FLOWERS		1			1		null
£ CANE			MELEE	10.0  1.6	326	-1		10		SWORD		1			1		null
#- special -------------
£ PARACHUTE		MELEE	10.0  1.6	371	-1		11		UNARMED		1			1		null

En malta odottaa kun pieksän pelissä jonkun puolimetrisellä dildolla :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Fatso sanoi:
Buhahahaa... kattelin joitain fileitä gta.sa levyltä ja siellä oli jotain ase konfikuraatioita ja siellä joukossa:

Koodi:
# gifts ----------------
£ DILDO1		MELEE	10.0  1.6	321	-1		10		DILDO		1			1		null
£ DILDO2		MELEE	10.0  1.6	322	-1		10		KNIFE		1			1		null
£ VIBE1			MELEE	10.0  1.6	323	-1		10		DILDO		1			1		null
£ VIBE2			MELEE	10.0  1.6	324	-1		10		KNIFE		1			1		null
£ FLOWERS		MELEE	10.0  1.6	325	-1		10		FLOWERS		1			1		null
£ CANE			MELEE	10.0  1.6	326	-1		10		SWORD		1			1		null
#- special -------------
£ PARACHUTE		MELEE	10.0  1.6	371	-1		11		UNARMED		1			1		null

En malta odottaa kun pieksän pelissä jonkun puolimetrisellä dildolla :D

Hmmm... tuo "gifts" sana tuolla viittaa siihen, että noilla voisi harrastaa jonkinlaista kauniimman sukupuolen lahjontaa. Toivottavasti näin on :D

Äsken hain oman san andreaksen putiikista ja ei voi muuta kuin laulaa..:hyper:
Mitä nyt prätkällä päästelin niin ainakin ohjattavuus oli huomattavasti parempi. :5:
Ja takas pelaamaan.. :whip:

Tätä ketjua lukiessa on kyllä tullut aika himo tuota San Adreasta kohtaan. Kai se sitten pitää ostaa PS2:lle ensin. Tosin pitäisi ostaa protskutkin, kyllä rahalle käyttöä löytyy. :D

Minulla on sama malli kuin Tomilla, niin nähtävästi toimii. Hyvä.

Tanko sanoi:
Mistä ton pleikan mallin voi tarkistaa ?

Käynnistät PS2:n ilman levyä ja sitten vain painat kolmiota, niin siellähän se lukee.

"it took me more than half an hour to drive from the southern-most part of Los Santos into the west through San Fierro -- and then Northeast into Las Venturas. Keep in mind; I didn't stop for anything along the way and avoided traffic as best I could. I didn't stop off at any of the smaller towns either. Needless to say, enormous doesn't even begin to describe how big this monster really is."

Pitääkö paikkansa? :eek:

Zone-sarja -42%
Tomi sanoi:
Oma malli SCPH-30004 pyöritti Dual Layer -leffaa, (Manaaja) kun just testasin.
QUOTE]

Mulla on sama malli. Toivottavasti funkkaa.

Mun koneessa ei ole ikinä tullu mitään error-viestejä.

dink sanoi:
"it took me more than half an hour to drive from the southern-most part of Los Santos into the west through San Fierro -- and then Northeast into Las Venturas.

Pitääkö paikkansa? :eek:

Kai se pitää jos jollain traktorilla tuon matkan köröttelee :rolleyes:
Kyllä siinä varmaan jonkin aikaa menee, mutta enpä yllättyisi jos arvosteluissa olisi vähän kaunisteltu totuutta.

Ulkomaalaisilla pelifoorumeilla ollaan keskusteltu SA:n toimimattomuudesta PS2 versioissa, jotka ovat olleet mallia SCHP-39001. Aika paska homma, jos jollain ei toimi peli tuon takia.

Kride sanoi:
Käynnistät PS2:n ilman levyä ja sitten vain painat kolmiota, niin siellähän se lukee.
Niin, tai sitten voi katsoa siitä tarrasta PS2:n takaa. ;)

SCPH-34004 on ensimmäinen Suomessa julkaistu malli, eli näin ollen neljäs versio. Kysyin tänään asiaa asiantuntevalta pelikaupan sedältä, joka sanoi, että kaikkien Suomessa myytyjen ehjien PS2-laitteiden pitäisi pyörittää ko. peliä ongelmitta.

screen229.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom