GTA: San Andreas, 29.10.2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ripe
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Jonain päivänä täydellinen maailma on simuloitu peliksi. Joka kynäniska voi luoda itselleen (tai ostaa) 200 kg painavan Greg Valentino23 nimisen sikaniska profiilin tribaaleilla ja kaljulla, joka vetää mavea MM-painoilla huutaen Light Weight Baby. Sitten kammottavassa pumpissa oleva Greg Valentino23 ajaa HD:llä ilman paitaa poliisien tiesulusta läpi roidragessa luotisateessa (full shield) ja lopuksi jonkin saluunan heiluriovista sisään missä isorintaiset naiset laulavat kikkaa tai bananaraamaa. Vetää kuus pulloa tekilaa, hakkaa pari kuus kynäniskaa, panee illan kuningatarta seisaaltaan vessassa ja kaataa nakkikioskin. Sitten armotomassa jurrissa menee kotiin varastetulla HumVeellä ja kirjoittelee simuloituun pakkiksen jurri-ketjuun koko tapahtumaketjun. Lopuksi hän ottaa iltarahkat (tietenkin fun lightilla maustettu), katsoo itseään vielä peilistä eri poseissa, raapii muniaan, pieraisee päälle ja näkee unta ettei Will Smith voi nostaa paljoa penkistä, koska on naapuri.

Eugen sanoi:
Jonain päivänä täydellinen maailma on simuloitu peliksi....
:lol2:
Mulla kävi ekan kerran ton tyylinen peli mielessä joskus vähän alta kymmenvuotiaana. Mulla vaan tais olla päähaaveena, että siihen peliin ois mallinnettu koko maailma ihmisiä myöten ja vois vapaasti mennä minne vaan ja tehdä mitä vaan.

Turisas sanoi:
:lol2:
Mulla kävi ekan kerran ton tyylinen peli mielessä joskus vähän alta kymmenvuotiaana. Mulla vaan tais olla päähaaveena, että siihen peliin ois mallinnettu koko maailma ihmisiä myöten ja vois vapaasti mennä minne vaan ja tehdä mitä vaan.

Samoja ajatuksia joskus täällääkin:D

ihan jees mutta ei tuosta oikein mitään senkummempaa kuvaa pelistä saanut. grafiikat samaa vanhaa gta-laatua. kaveri kävi tuossa trailerissa syömässä, parturissa jne :) Hyvältä näytti kaikenkaikkiaan.

Olin kyllä vähän pettynyt näkemääni. En siinä mielessä, että peli vaikuttas jotenki huonolta, vaan ite traileriin. Ois ollu mukavaa nähä esim. talon ja auton ryöstöä, uutta tähtäyssysteemiä, penkin vääntöä yms. Ei näkyny oikeestaan yhtään varsinaisia pelitilanteita. Ensimmäiset trailerit on kyllä aina tollasia, melkeen pelissä ku pelissä. No eiköhän seuraavassa näy jo sitte vähän enemmän.

Turisas sanoi:
Olin kyllä vähän pettynyt näkemääni. En siinä mielessä, että peli vaikuttas jotenki huonolta, vaan ite traileriin. Ois ollu mukavaa nähä esim. talon ja auton ryöstöä, uutta tähtäyssysteemiä, penkin vääntöä yms. Ei näkyny oikeestaan yhtään varsinaisia pelitilanteita. Ensimmäiset trailerit on kyllä aina tollasia, melkeen pelissä ku pelissä. No eiköhän seuraavassa näy jo sitte vähän enemmän.

Joo oli minunkin mielestä aika vaisu traileri, mutta kyllä silti noi poltteet on aika perkeleelliset jo kun tuo peli lähestyy tuloaan. :kuola:

BigBoi sanoi:
Joo oli minunkin mielestä aika vaisu traileri, mutta kyllä silti noi poltteet on aika perkeleelliset jo kun tuo peli lähestyy tuloaan. :kuola:

Kannattaa käydä tsekkaamassa www.gtagaming.com

Sieltä löytyy mm. 4-5 uutta traileria, kaikki julkaistut screenshotit ja Los Santoksen kartta.

Kyllä noiden jälkeen kuola vaan valuu entistä enemmän.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tanko sanoi:
Kannattaa käydä tsekkaamassa www.gtagaming.com

Sieltä löytyy mm. 4-5 uutta traileria, kaikki julkaistut screenshotit ja Los Santoksen kartta.

Kyllä noiden jälkeen kuola vaan valuu entistä enemmän.

Olen varmaan sokeaksi tulossa, kun en löytänyt tuolta kuin sen ensimmäisen trailerin..

Shamrock sanoi:
Olen varmaan sokeaksi tulossa, kun en löytänyt tuolta kuin sen ensimmäisen trailerin..

Aika outoa. Tuolla http://www.gtagaming.com/sanandreas/movies oli eilen n. neljä-kuusi uutta klippiä, jossa näytettiin mm. parturissa käyntiä, koriksen peluuta, kyttien toimintaa ym. ja vaikutti tosi coolilta !! Nyt sieltä ei tosiaan löydy kuin tuo ensimmäinen traileri.

Tanko sanoi:
jossa näytettiin mm. parturissa käyntiä, koriksen peluuta, kyttien toimintaa ym.
Uuh, seuraavassa Grand Theft Auto -sarjan osassa pääsee jo varmaan gynoleikkaukseenkin. :hyper:

Tomi sanoi:
Uuh, seuraavassa Grand Theft Auto -sarjan osassa pääsee jo varmaan gynoleikkaukseenkin. :hyper:

Niin, SA:han pitää käydä nostelemassa ja syödä oikein, jotta kaveri olisi iskussa, joten mikään superyllätys douppejen tuleminen lieveilmiöineen mukaan ei olisi.

Toivottavasti tosta nyt ei kuitenkaan mitään GTA-SIMS:iä tule.

Tanko sanoi:
..., jossa näytettiin mm. parturissa käyntiä, koriksen peluuta, kyttien toimintaa ym. ja vaikutti tosi coolilta !!

Kuinka ihmeessä nuo korikset ja tuommoiset on toteutettu? Paina nappia x oikeaan aikaan ja saat korin? Weeee...

Kride sanoi:
Kuinka ihmeessä nuo korikset ja tuommoiset on toteutettu? Paina nappia x oikeaan aikaan ja saat korin? Weeee...

Koris kyllä näytti siinä klipissä luvattoman kusiselta, pallokin vaikutti pomppivan täysin epärealistisesti.

Taitaapa pelissä olla biliksen peluutakin, mutta onneksi nämä "pelit" ovat ainoastaan pieni pisara meressä, josta on tulossa mun odotusten mukaan maailman paras pleikkapeli.

Turisas sanoi:
Ei tuolla mun mielstä kyllä ollu ku se yks päätraileri...

Klikkaile sitä Los Santoksen karttaa, vasemmalle ilmestyy kuvia paikasta, ja joidenkin kuvien päällä on > -nuoli. Ne on niitä videoclippejä. Eli ne on piilotettu sinne sivujen sisälle, kyllä ne etsimällä löytyy.

Suositut

Back
Ylös Bottom