GTA: San Andreas, 29.10.2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ripe
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ylihuomenna lähtee kauppakierros.. Toivottavasti eivät myy loppuun joka paikasta ennenku minä kerkeen ostaa sen :kuola:
Niin ja PC:lle tietennii...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
huomenna kaupassa, ei jaksa toisesta kaupungista lähteä hakemaan. Pitää vaan odottaa.. Viikonloppu onkin sitten jo sovittu. Piti lähteä paikallisiin nähtävyyksiin tutustumaan, mutta taidan tehdä tuon joku toinen kerta :hyper: :hyper: :rock: <-- ekaa kertaa nämä hymiöt käytössä, mutta nyt on todellakin aihetta :hyper: :hyper:

Nyt on peli koneella ja pari tuntia tullut jo hakattua. Hyvin pelittää ja kivalta näyttää. Tosin ajoneuvojen ohjaussysteemi on jostain syystä toteutettu aivan päin vittua. Kamerakulmat pyörii siellä täällä hiiren liikkeiden mukaan ja ajelu on pelkkää törmäilyä. Miksi on pitänyt korvata Vice Cityssä hyvin toiminut ohjaus tuollaisella heilumisella ja hyörimisellä? Sama juttu tähtäämisen kohdalla. Nyt pitää ampuessa painaa erikseen käpslokki alas jotta saa edes tähtäimen esiin, miksi? Lienee tottumuskysmys, mutta silti ensimmäisen kahden tunnin jälkeen ottaa päähän siihen malliin että täytyy pitää taukoa.

Ja mennä vaikka pihalle...

Andy_T sanoi:
Nyt on peli koneella ja pari tuntia tullut jo hakattua. Hyvin pelittää ja kivalta näyttää. Tosin ajoneuvojen ohjaussysteemi on jostain syystä toteutettu aivan päin vittua. Kamerakulmat pyörii siellä täällä hiiren liikkeiden mukaan ja ajelu on pelkkää törmäilyä. Miksi on pitänyt korvata Vice Cityssä hyvin toiminut ohjaus tuollaisella heilumisella ja hyörimisellä? Sama juttu tähtäämisen kohdalla. Nyt pitää ampuessa painaa erikseen käpslokki alas jotta saa edes tähtäimen esiin, miksi? Lienee tottumuskysmys, mutta silti ensimmäisen kahden tunnin jälkeen ottaa päähän siihen malliin että täytyy pitää taukoa.

Millä versiolla sait toimimaan..minulla peli buuttaa koneen 10-15minsan pelin jälkeen..alkaa jo vituttaa..
Seuraavaksi varmaan pistän koneen paloiksi ja heitän sen järveen..
Minulla Hoodlumin versio..

Mental Pain sanoi:
Millä versiolla sait toimimaan..minulla peli buuttaa koneen 10-15minsan pelin jälkeen..alkaa jo vituttaa..
Seuraavaksi varmaan pistän koneen paloiksi ja heitän sen järveen..
Minulla Hoodlumin versio..

GTA.San.Andreas.CloneDVD-MDeth + Hoodlumin kräkki

Andy_T sanoi:

Jos en nyt ihan väärin muista, niin se hahmo kehittyy paremmaksi kuskiksi pelin edetessä, jolloin myös ajaminen muuttuu lähemmäksi sitä tuttua turvallista...

No voihan perse! Minä odotan kieli pitkällä tätä peliä ja sitten kun sen saan se onkin ruma kuin suden nussima oravan raato :curs: Saisivat lopettaa PS2:lle pelien teon kun PC:llä käännös pelit näyttää karmeilta. PS2 on nuhasin räkärööli mitä maa päällään kantaa.
Mutta kyllän tätä pelaa vaikka grafiikat on viime vuosi kymmeneltä :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
NP sanoi:
Kaveri sai jo tänään Xboxille liikkeestä San Andreasin. Puolenkuun Pelit-niminen liike Lahdessa. :)

Mä kaivelin sen PC:lle jo jokunen päivä sitten... Olipa kerran herra warettaja :hyper: Kerkes vasta asentaan eilen. Viime yön pelanneena alkaa saamaan jo käsityksen pelistä ja ihan hyvähän tämä on.

Tulihan tuota pelattua eilen 1h 40min ja kyllä se on hyvä! Tänään kyllä pitää illlalla ennen nukkumaan menoa niin vähän koklata ja viikonloppuna yrittää pelata sitten vähän enemmän.

Eikös teillä PC version omistajilla ole ollut mitään grafiikka/audio/savetus ongelmia? Suunnilleen kaikilla ulkomaisilla gta:sa foorumeilla 7.6 oman pelinsä saaneet ovat valitelleet pelin bugisuutta. Joillakin tilttaa 10minuutin pelaamisen jälkeen, toisilla ei voi savettaa, kolmansilla äänet on päin persettä tai ei kuulu välillä lainkaan. Liekkö sitten noissa jenkki-versioissa onkelmia enemmän kuin näissä eurooppalaisissa.. Ei kyllä uskois...

Jansku sanoi:
Vai liekö ongelmia vain wareversion kanssa...

Toivottavasti. Tänään lähtee ostoon meikäläisellä. En mä mikään warepoliisi ole, mutta koittakaa nyt edes ostaa tällaiset loistavat pelit!

No jaa, empä usko että on ware versio kaikilla niillä, jotka ovat valittaneet ongelmista. Mutta pistäkääs tänne mahdollisia ongelmia, tai raportoikaa jos toimii kuin unelma.

EDIT: Ja kyllä minä tämän ostaa aion, viimeistään sitten kun R* pistää jonkunlaisen patchin jakoon.

Zone-sarja -42%
Enää vain vähän yli 2 vuorokautta. Helvetin HomePNA-paska. Ja mulla on kyllä pleikkarilla ihan maksettu versio. Toista kertaa en samasta pelistä maksa. Ja tuskin PC:llä tätä enää kamalasti pelaan, kun on läpi jo kertaalleen pelattu, mutta aina ei voi pleikkaria käyttää.

Nyt sitten peli alkoi toimimaan :hyper: ..pistin vanhat catit ja ei ongelmia..siis minkäänlaisia..kerranki ware jota ei tarvitse heti patchiä..
minulla ei ainakaan toiminut 5.5 tai 5.6 cateilla..
Kolme tuntia pelasin putkeen..eikä edes grafiikka bugeja ole tullut..Tosin vain muutama tehtävä tehtynä..muuten parannellut sitä salilla.. :whip:

Tänään se saapuu, tänään se saapuu kauppoihin!!!!!:kuola:

harde20 sanoi:
Tänään se saapuu, tänään se saapuu kauppoihin!!!!!:kuola:
Hahaa, onnea teille X-Boxin omistajille. Fiilikset oli tasan samanlaiset, kun San Andreas ilmestyi Pleikkarille. Niiiiiin paljon kaikkea hienoa ja niiiin paljon pelattavaa... :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom