Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millä versiolla sait toimimaan..minulla peli buuttaa koneen 10-15minsan pelin jälkeen..alkaa jo vituttaa..Andy_T sanoi:Nyt on peli koneella ja pari tuntia tullut jo hakattua. Hyvin pelittää ja kivalta näyttää. Tosin ajoneuvojen ohjaussysteemi on jostain syystä toteutettu aivan päin vittua. Kamerakulmat pyörii siellä täällä hiiren liikkeiden mukaan ja ajelu on pelkkää törmäilyä. Miksi on pitänyt korvata Vice Cityssä hyvin toiminut ohjaus tuollaisella heilumisella ja hyörimisellä? Sama juttu tähtäämisen kohdalla. Nyt pitää ampuessa painaa erikseen käpslokki alas jotta saa edes tähtäimen esiin, miksi? Lienee tottumuskysmys, mutta silti ensimmäisen kahden tunnin jälkeen ottaa päähän siihen malliin että täytyy pitää taukoa.
Ja mennä vaikka pihalle...
Mental Pain sanoi:Millä versiolla sait toimimaan..minulla peli buuttaa koneen 10-15minsan pelin jälkeen..alkaa jo vituttaa..
Seuraavaksi varmaan pistän koneen paloiksi ja heitän sen järveen..
Minulla Hoodlumin versio..
Pitänee sitten imaista tuo clonedvd versio ja katsoa jos sillä toimisi..Andy_T sanoi:GTA.San.Andreas.CloneDVD-MDeth + Hoodlumin kräkki
Andy_T sanoi:Nyt on peli koneella ja pari tuntia tullut jo hakattua. Hyvin pelittää ja kivalta näyttää. Tosin ajoneuvojen ohjaussysteemi on jostain syystä toteutettu aivan päin vittua. Kamerakulmat pyörii siellä täällä hiiren liikkeiden mukaan ja ajelu on pelkkää törmäilyä. Miksi on pitänyt korvata Vice Cityssä hyvin toiminut ohjaus tuollaisella heilumisella ja hyörimisellä? Sama juttu tähtäämisen kohdalla. Nyt pitää ampuessa painaa erikseen käpslokki alas jotta saa edes tähtäimen esiin, miksi? Lienee tottumuskysmys, mutta silti ensimmäisen kahden tunnin jälkeen ottaa päähän siihen malliin että täytyy pitää taukoa.
Ja mennä vaikka pihalle...
NP sanoi:Kaveri sai jo tänään Xboxille liikkeestä San Andreasin. Puolenkuun Pelit-niminen liike Lahdessa.
Jansku sanoi:Vai liekö ongelmia vain wareversion kanssa...
Hahaa, onnea teille X-Boxin omistajille. Fiilikset oli tasan samanlaiset, kun San Andreas ilmestyi Pleikkarille. Niiiiiin paljon kaikkea hienoa ja niiiin paljon pelattavaa...harde20 sanoi:Tänään se saapuu, tänään se saapuu kauppoihin!!!!!