Kusimato sanoi:Näin toteutin sen mun omassa Toyota Celicassa, kelaaja on piilotettu tuohon ratin alla olevan läppäpaneelin alle --->Celica Tuo mun Sony on sopivan kompaktin kokoinen ja kelaa myös MP3-levyt.
Itsekin ajattelin pian tuohon omaan bemariini jonkinlaista kelaajaa asennella kun mp3-soitinkin tuli autoon hommattua.
Kelautuvatko muuten MP3-levyt täysin ongelmitta? Olen kuullut että variable bitrate -tekniikkaa käyttävät MP3-tiedostot saattavat korruptoitua kelattaessa, tiedätkö onko tämä pelkkää
?Kusimato sanoi:- Rakenna iskunvaimennettu peräkärry soittimelle, tai asenna soitin ahman selkään
Kannattaisi Tomin muuten harkita chihuahuan ostamista. Nämä pienet meksikolaiset tequilanoutajat jaksavat juosta tasaista käyntiä LP-soitinkin selässään pitkiäkin matkoja, kunhan vain itse pitää takataskussa jonkinmoista tequilapulloa. Itse olen käyttänyt kyseistä rotua lähinnä Karhu-korien siirtämisessä paikasta A paikkaan B, mutta kaipa se lenkkeilyynkin tai luontoäidin luomusten kanssa temmeltämiseenkin soveltuu.
Kannattaa sitten sen LP-soittimen kantosatulaa rakentaessa mahdollisesti laakeroida laite ja asettaa tasapainottaja koko hässäkän tasapainopisteeseen. Vähentää varmasti neulan pomppimisen minimiin.
Kusimato, voisitko heittää jotain vinkkiä siihen, kun ton mun kannettavan LP-levysoittimen neula ei meinaa millään pysyä paikallaan lenkkeillessä tai juostessa verenhimoista ahmalaumaa karkuun. Olen kokeillut jo vaiks mitä. :(