Grillaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KePa
  • Aloitettu Aloitettu
Olisiko jollain antaa päteviä grillaus vinkkejä. Nyt en hae mitään makkara ja kalja linjaa, vaan esim. tyyliin täytettyjä paprikoita sun muita. Kaikki vinkit on tervetulleita. Eli laita ohjetta jos oot itse tehnyt tai sitten maistanut jotain hyvää grilli ruokaa.
Kiitoksia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
KePa sanoi:
Olisiko jollain antaa päteviä grillaus vinkkejä. Nyt en hae mitään makkara ja kalja linjaa, vaan esim. tyyliin täytettyjä paprikoita sun muita. Kaikki vinkit on tervetulleita. Eli laita ohjetta jos oot itse tehnyt tai sitten maistanut jotain hyvää grilli ruokaa.
Kiitoksia.
Meikkis teki tossa joku aikaa sitten jotain pihvejä ja sitten sain idean kun mulla oli kokonaisia herkkusieniä (ota varsi pois) niin laitoin niiden sisälle nokareen sinihome juustoa ja kaadoin hiukan oliiviöljyä ja sen jälkeen sinänään grilliin oli sit nii hyvii.... :kuola:

Maissista tulee hyvää ku sen eka kastikkeessa pyörittelee ja sit grillaa :kuola:

Lihaa/Kanaa tikkuun ja niiden kanssa kesäkurpitsaa/hillosipulia/ananasta/ paprikaa/sipulia (mitä vain mieleen tulee). Mausteinen marinadi lihoille(löytyy valmiiksi maustettuja/voi tehdä itse, esim. maikkarin sivuilla oli ainakin jossain vaiheessa hyviä marinadivinkkejä).
Maissintähkät ovat todella hyviä grillattuna, mausteeksi ripaus suolaa/margariinia(jos haluaa).
Sitten erilaiset kalat kermaviilidippitahnalla käärittynä folioon.

Edit:Olinpas hidas, mutta suosittelen :)

Muurinpohjapannulle tms. jotain kanasuikaleita kärventymään ja sitten lohkottuja peruinoita, kukkakaalia, paprikaa ja yleensäkin kaikenlaisia kasviksia +öljyä, kun on vähän paistuneet niin sekaan purkillinen Hovi mustapippurituorejuustoa. Sotke mössöks. Ylihyvää! :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom