Greyhound

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tubsu
  • Aloitettu Aloitettu
Mä olisin halunnut lähteä Hailuotoon, mutta ei ole mitään järkeä, kun seuraavana päivänä on Seinäjoen näyttely.

Mä odotan kutsua Suomi-cup kisaan, joka pidetään kai Jyväskylässä hiekkamontulla. Ei mikään paras kisapaikka isolle koiralle, mutta jos kutsu tulee niin sitten täytyy mennä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitos ja onnittelurapsutukset uudelle valiolle!! Komea poseeraus. Meiltä puutuu vielä näyttelyistä se yksi ja maastoista 2 sertiä.

Roopen rotuisilla taitaa olla sama ongelma kuin greylläkin, että cacilia ei kv-kisoissa aina jaeta osallistujapulan vuoksi. Vai miten on?

Roope sai ensimmäisen sertinsä PM-maastoista tänä vuonna sitä ennen pelkkiä SA:ta (6) eli oliko se neljä vai kolme vielä uupuu maastovalion tittelistä. Ensi kaudella sitten enempi ratakisoja kun on nyt tuo ratakirjakin :).

Maastovalioksi tarvitaan 5 sertiä ja 4 saa ottaa saman kauden aikana. Ei ne helpolla tule ellei koira ole joku superkoira. Tuo ratapuoli kiinnostaisi myös, mutta greytä ei ole SVKL:n puolella juoksemassa. Ostavat sitten ratalinjasen, jos haluavat radalla kisata. Sitten kun ne ei pärjää siellä ne tulee maastoihin. Meidän on turha mennä grl:n puolelle, koska tuo ei edes mahtuisi koppiin.

Tänään on Mikkelissä maastot enkä mä voi lähteä puhelimen äärestä mihinkään, kun pitää odotella väliaikatiedotuksia.

Oma koira ei ollut Mikkelissä, mutta sisaruksia oli. Helsingissä on sitten kaikilla taas mahikset voittoon. Ovat aika tasaisia nuo greyt, jotka sinne menee.

Tuo kuvien laittaminen on jäänyt...

Kenzu, olin katsovinani, että Roope pääsee Suomi-cup kisaan! Onnittelut!!

Kisapaikka on hiekkamonttu Jyväskylässä, plaah.

Kiitos, niin taisi päästä. Viimekausi oli oikeastaan ensimmäinen Roopen kisakausi. Takana, 7 kisaa. 5 SA:ta ja yksi Serti. Roope tais olla viides eli viimeinen kutsuttu. Ropsu on ensi vuonna Derbyikäinenkin eli ei taideta juoksuttaa poikaa kuin tittelijuoksut ja keskitytään ratakisaamiseen. Veli saa vetää siskonsa koejuoksut radalla ensi kesän kuluessa, varmaan kauden lopussa.

Mitkäs on suunnitelmat, kun kisakausi alkaa maastopuolella parin viikon sisällä?
Mä skippaan nuo kisat, mutta toukokuussa sitten sinne Jyväskylään.
Meidän koira sai kylmää kyytiä viime vuoden derbyssä. Parina oli EMM-06 voittaja, pieni ratalinjainen narttu. Ei mitään mahiksia voittaa. Se juoksi jotain 580 pistettä!
Whiptailsin sivulta löytyy niitä kuvia.

kuvia koirasta

2611252.jpg

2611261.jpg

Tuossa pari tän kesän kuvaa, aika laiskassa kunnnossa on :( mutta mukava hurtta :)
E:kuvat from iphone
2611273.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom