Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Äksönmäneillä leikkivä kynäniska"
Tais olla äänettömällä ku et tajunnu muuta ku että puhuja ei ollut mikään järkäle :lol2: :lol2:
Mielipiteensä kullakin. Minua itseäni ainakaan ei huvittaisi uhrata penniäkään maksamistani veroista roinaajien hoitokuluihin... :jahas:

Olihan toi kädet kyllä jo kookkaat tuolloin nuorempana. Mutta noissa nyt ei synttiä ole. Muita juttuja on kyllä. Kaverilla on noiden housujen kanssa sama ongelma kuin Hulkilla...![]()

Olenko se vain minä, mutta tajusin tosta postauksesta vain ensimmäisen lauseen (vaikka siinäkin on typo)?![]()
Huvittava pullotus eksynyt kummankin kuviin. Anteeksi hämärä huumorini. :(Mä tajusin ainakin, että siinä viitattiin Hulkilla ja Valentinolla olevan yhtäläisyys ainakin mulkun ollessa kyseessä.
Mulle heräs selllainen kysymys ton paskan dokkarin aikana että minkä takia aina kun näytettiin kuvaa joltain kuntosalilta niin siellä taustalla joku vemputti esim. ylätaljaa tms. jollain 15 kg? Ja jossain kohtaa se yks niistä "asiantuntioista" käski niitä viittä kaveria kyykkäämään käsipainoilla satasen sarjan. En halua todellakaan epäillä kaverin pätevyttä treenaamisessa, mutta ite en koskaan oo tehnyt noin pitkiä sarjoja, vaan tyytynyt välille 5-30.
sanoo ainakin käyttäjät...Rajanveto siihen, kuka hoidetaan ja millä hinnalla, on oma topiccinsa josta voisi vääntää kättä maailman tappiin asti.
![]()
Oli noi gregin tumput jo nuorenakin ehkä hieman liian suuret muuhun kroppaan nähden............... Roinannuthan tuo on varmaan teinistä asti, se on aika selvää.
Missä väännetään?
Eikä oo,sehän treenas 23 vuotta natuna..:jahas: Muistelen nähneeni muuten tuon saman kuvan Gregista jossain lehdessä (MD??) vuosia sitten, eivätkä tumput tainneet ihan noin jööteiltä näyttää. Liekö käsitelty tuota linkin kuvaa..?