Gregg Valentino - True Freak video

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
foo sanoi:
Toi synthol spekulointi on turhaa, koska Muscle Developmentissa oli tosiaan muutama nro sitten juttu siitä ku Greggin syntholit karkas käsistä :) Synthol aiheutti jonkinlaisen tulehduksen tai vastaavan tilan ja Gregg joutu sairaalaan ja olipahan siellä kuvakin, jossa ojentajaan oli tehty reikä mistä mätäpaskat saatiin valutettua ulos. Kaippa se siitä toipu, mut taitaa olla et loppu syntholin pumppaaminen Greggiltä siihen. Muuten lähtee viä henki jos huono tuuri käy.

Tossa ois jotain kuvia aiheesta ilmeisesti:

Käsi

foo sanoi:
Toi synthol spekulointi on turhaa, koska Muscle Developmentissa oli tosiaan muutama nro sitten juttu siitä ku Greggin syntholit karkas käsistä :) Synthol aiheutti jonkinlaisen tulehduksen tai vastaavan tilan ja Gregg joutu sairaalaan ja olipahan siellä kuvakin, jossa ojentajaan oli tehty reikä mistä mätäpaskat saatiin valutettua ulos. Kaippa se siitä toipu, mut taitaa olla et loppu syntholin pumppaaminen Greggiltä siihen. Muuten lähtee viä henki jos huono tuuri käy.
Eläs nyt :) Pointtihan on siinä, että onko Greg käyttänyt Syntholia vai jotakin muuta Syntholin tavoin vaikuttavaa öljyä :D Tätähän se Hulkki on kokoaika meinannut. Jos lehdessä oikein kirjoitettiin, että nimenomaan Syntholit oli lähtenyt vaeltamaan niin voimme hypätä askeleen lähemmäs faktoja, mutta siltikin on mahdollista, että lehteen on vuotanut virheellistä tietoa, kirjapaino on voinut mokata lehteä painaessa, mahdollisuuksia löytyy vaikka kuinka kun oikein lähtee kaivelemaan ja miettimään :D Sillon voi olla 100%:sen varma, että Gregillä on nimenomaan Syntholia käsissä kun itse pääsee seuraa livenä tapahtumaa jossa Gregiltä klohmastaa slaissi öljyä kintaasta ja viedää labraan tutkittavaksi. Tärkeää on vielä se, että pääsee itse seuraamaan näytteen kulkua labraan (ettei kukaan vaihda näytettä tai tee sille muuta ilkivaltaa). Kun noi seikat pääsee itse livenä katsomaan todistajien läsnäollessa niin sitten vasta voi varmuudella sanoa Gregin käyttäneen Syntholia kasiinsä :D
Siltikin vaikka noi edellä mainitut seikat täyttyisi niin tarvis homma todeta oikeudessa :lol2:

Tylerd sanoi:
Eläs nyt :) Pointtihan on siinä, että onko Greg käyttänyt Syntholia vai jotakin muuta Syntholin tavoin vaikuttavaa öljyä :D Tätähän se Hulkki on kokoaika meinannut. Jos lehdessä oikein kirjoitettiin, että nimenomaan Syntholit oli lähtenyt vaeltamaan niin voimme hypätä askeleen lähemmäs faktoja, mutta siltikin on mahdollista, että lehteen on vuotanut virheellistä tietoa, kirjapaino on voinut mokata lehteä painaessa, mahdollisuuksia löytyy vaikka kuinka kun oikein lähtee kaivelemaan ja miettimään :D Sillon voi olla 100%:sen varma, että Gregillä on nimenomaan Syntholia käsissä kun itse pääsee seuraa livenä tapahtumaa jossa Gregiltä klohmastaa slaissi öljyä kintaasta ja viedää labraan tutkittavaksi. Tärkeää on vielä se, että pääsee itse seuraamaan näytteen kulkua labraan (ettei kukaan vaihda näytettä tai tee sille muuta ilkivaltaa). Kun noi seikat pääsee itse livenä katsomaan todistajien läsnäollessa niin sitten vasta voi varmuudella sanoa Gregin käyttäneen Syntholia kasiinsä :D
Siltikin vaikka noi edellä mainitut seikat täyttyisi niin tarvis homma todeta oikeudessa :lol2:

Eihän sitä sittenkään voi olla vielä 100% varma. Syntholin voi olla muuttunut lihaksessa ja geenimutaation takia se ei ole enää alkuperäistä Syntholia vaan lantraantunutta versiota.

Mike sanoi:
Eihän sitä sittenkään voi olla vielä 100% varma. Syntholin voi olla muuttunut lihaksessa ja geenimutaation takia se ei ole enää alkuperäistä Syntholia vaan lantraantunutta versiota.
Totta puhut :D

Mä luulen että Greggin DVD toimis mulle vähän samaan tapaan kuin Manowar, eli ensimmäiset 5 minuuttia huvittaa ja sen jälkeen alkaa vituttaa.

Hulkin kirjoitusten tahalliset väärinymmärtämiset taas ei jaksa huvittaa ollenkaan.

Mike sanoi:

No miksi Hulkki pitää ristiinnaulata, jos hän ei voi varmuudella vannoa, että juuri Syntholia on käytetty?

mike sanoi:
Niin ja sit on sekin, et vaikka nyt sattuskin oleen sit syntikkaa niin kuka voi todistettavasti sanoo ettei se olis kulkeutunut Greggin käteen esim. jonkun ilkeän kolttosen kautta, esim. joku on lisännyt sitä hammastahnaan(vitun usein tosin) ja kädessä olevat syntikkareseptorit ovat vain Greggillä maailmanluokkaa, joten tavallaan hän on jopa pikkasen ansainnut nuo komiat kätensä :evil:

Edit: Aihe on hyvä muttei rakentava, kaikki irti vaan :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tylerd sanoi:
Tätähän se Hulkki on kokoaika meinannut.
Ei nyt millään hyvällä Tylerd, mutta aika huonosti täällä näyttävät monet ( = juttuihini vittuuntuneet roinarit) tajunneen mitä minä olen koko ajan tarkoittanut.

Ei siihen Valentinon käsien öljypohjaisuuden toteamiseen tarvittaisi muuta kuin esimerkiksi juuri näytepala, josta sitten voidaan havaita epänormaalin suuri konsentraatio lidokaiinilla "pehmennettyä" MCT-öljyä (mitä geneerinen Syntholin kaltainen "poseerausöljy" käsittääkseni on).

Ennen kuin tuo testi tehdään, ei voida lukea pois esimerkiksi sitä mahdollisuutta, että Greggin tankkikädet olisivatkin seurausta useiden vuosien käsittämättömästä site injection -rallista, kuten Gregg itse on asiaa yrittänyt selitellä. Itse en usko tätä selitystä, mutten voi sitä suoralta kädeltä teilatakaan (toisin kuin useimmat tämän palstan kaikkitietävät gurut tekevät mitä hatarimmin perustein asiasta kuin asiasta).

Taitaa noi kokkelipohjaiset puudutusaineet kuten toi lidokaiini olla jo poissa suurimmalta osaltaan siitä öljyn seasta. :lol2:

maximillian sanoi:
Taitaa noi kokkelipohjaiset puudutusaineet kuten toi lidokaiini olla jo poissa suurimmalta osaltaan siitä öljyn seasta.
Tätä itsekin aavistelin, tosin en vieläkään oikein tiedä tarvitseeko Syntholin käyttäjän täydentää öljylihoja aika ajoin uusin annoksin, vai riittääkö se ensimmäinen ruutta ainetta turvottamaan lihaksen vuosikausiksi? Koska jos täydennyksiä tarvittaisiin riittävän usein, voisi lidokaiinin jälkiä koepalasta löytyäkin.

Joka tapauksessa pointti oli, että näytepala, josta havaitaan epänormaalin suuri konsentraatio MCT-öljyä (mikä on siis Syntholin ja muiden vastaavien öljyjen raa'an massan muodostava ainesosa), riittäisi käsien öljyisyyden toteamiseksi.

Hulkki sanoi:
Ennen kuin tuo testi tehdään, ei voida lukea pois esimerkiksi sitä mahdollisuutta, että Greggin tankkikädet olisivatkin seurausta useiden vuosien käsittämättömästä site injection -rallista, kuten Gregg itse on asiaa yrittänyt selitellä. Itse en usko tätä selitystä, mutten voi sitä suoralta kädeltä teilatakaan (toisin kuin useimmat tämän palstan kaikkitietävät gurut tekevät mitä hatarimmin perustein asiasta kuin asiasta).
Herää vain kysymys kuinka älyttömän vähän tiedät hormonien käytöstä tai niiden injektoinnista ja injektion aiheuttamasta turvotuksesta. Ymmärrän hyvin ettet täysin tietämättömänä voi teilata jotain ajatusta, mutta älä oleta, ettei muilla olisi vähän enemmän tietoa kuin sinulla. Usein puhut lääkkeiden käytöstä ja siitä miten niillä kehittyy niin ja näin ja miten kovan edun niillä saa. Et kuitenkaan ole varmaan edes nähnyt anabolisia steroideja, joten ei hirvittävästi oman käden tietoa ole.

Mike sanoi:
Et kuitenkaan ole varmaan edes nähnyt anabolisia steroideja joten ei hirvittävästi oman käden tietoa ole.
Nähnyt olen :D, mutta omakohtaisia kokemuksia ei tosiaan ole.
Usein puhut lääkkeiden käytöstä ja siitä miten niillä kehittyy niin ja näin ja miten kovan edun niillä saa.
Aineiden tehosta kun on kuitenkin aika selkeitä lääketieteellisiä tutkimuksia sekä käytännön esimerkkejä varmaan jokaisella salilla. Jos nyt ryhdyt väittämään ettei roinista ole merkittävää hyötyä voin vain ihmetellä miksi sitten olet myös niin vahvasti sitä mieltä, ettei ilman roinaa voi menestyä kilpakehonrakennuksessa?

Hulkki sanoi:
Nähnyt olen :D, mutta omakohtaisia kokemuksia ei tosiaan ole.Aineiden tehosta kun on kuitenkin aika selkeitä lääketieteellisiä tutkimuksia sekä käytännön esimerkkejä varmaan jokaisella salilla. Jos nyt ryhdyt väittämään ettei roinista ole merkittävää hyötyä voin vain ihmetellä miksi sitten olet myös niin vahvasti sitä mieltä, ettei ilman roinaa voi menestyä kilpakehonrakennuksessa?
Tarkoitin että sulla ei ole puheidesi takeeksi minkäänlaista omakohtaista kokemusta. Sun pitäisi Hulkki tietää edes senverran, että lääkkeiden teho on yllättävän yksilöllistä. On myös kavereita, jotka eivät kehity kunnolla edes lääkkeillä. "Ilmakseksi kehittyminen" ja muut vastaavat jutut ovat täysin tarpeettomia ja katkerilta kuulostavia juttuja. Mitä sä välität jos joku itseänsä rassaa lääkkeillä, ole tyytyväinen ettei sun tartte niihin koskea. Lopettamisen jälkeen tie on aina alaspäin.

Hulkki sanoi:
Ei nyt millään hyvällä Tylerd, mutta aika huonosti täällä näyttävät monet ( = juttuihini vittuuntuneet roinarit) tajunneen mitä minä olen koko ajan tarkoittanut.
Kyllä mä luulen, että likimain kaikki ovat tajunneet mitä ajat milloinkin takaa, mutta sua on kiva kiusata:) Tuskin sitä minään kiusana otat, mutta aina vastaat joka ikiseen vääntöön ja mitä ihmeellisempiä selityksiä/oletuksia onnistut joka asiaan löytämään, sitten heitetään löylyä kiukaalle ja soppa alkaa olla valmis kiehumaan.
Tämä on ennekin sanottu, mutta susta oikeesti tulis aivan helvetin hyvä asianajaja :thumbs:

Mikään ei ole hauskempaa kuin hyvällä porukalla Syntholista puhuminen... :D

"Virallinen" versio tuosta leikatusta hauiksestahan oli se että hauikseen tuli likaisesta neulasta paise ja se oli mätää ja verta jota Gregg sieltä haavasta valutteli. Vaikea uskoa että siihen pisti joku ampiainen ja sitten alkoi öljyä suihkuta ja hauis pienentyä.

Voisi kuvitella että se öljy turvottaa/tulehduttaa käden esim. muutamaksi viikoksi, ja pikku hiljaa sitten leviää elimistöön, eikä niin että siellä on pysyvästi joku paikallinen greipin kokoinen öljylammikko.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom