Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
neutraali sanoi:ja painoa tuossa paino pakassa tuolla spedellä on varmaan 5kg, öljy käsistä siis kaiken hyvän lisäksi löytyy myös VOIMAAKIN;)
Tässä tapauksessa voi olla 100% varma :DHaukifile sanoi:Nooooh, äläs nyt, onhan noi forkut tietysti vähän epäsuhtaisen näköset noihin hauiksiin verrattuna, mut se on tehny paaaaaljon keskitettyä haukkaria.. Niinku mike sanoi, niin koskaan ei voi olla 100% varma..
Et voi olla, se on voi olla vaikka Synthanolia, kysy vaikka Hulkilta.foo sanoi:Tässä tapauksessa voi olla 100% varma :D
Edit: eiks toi videon nimi ois enempikin: Gregg Valentino - False Freak :lol2:
Mike sanoi:Mutta ette te voi olla 100% varmoja että mies olisi syntholia käyttänyt, kysykää vaikka Hulkilta.
Hohhoijaa, taattua Mike-laatua taas kerran.Mike sanoi:Et voi olla, se on voi olla vaikka Synthanolia, kysy vaikka Hulkilta.
Samaa mieltä, edelleen (todistamaan en tuota tosin edelleenkään kykene).Mike sanoi:hölmö äijä ja täynnä öljyä 100% varmasti.
Hohhoijaa, taattua Hulkki-laatua taas kerran.Hulkki sanoi:(todistamaan en tuota tosin edelleenkään kykene).
Hohohoo, eli väität kykeneväsi todistamaan meidän molempien mielipiteen Gregg Valentinon käsistä kiistatta oikeaksi? Minä en nimittäin pysty.Mike sanoi:Hohhoijaa, taattua Hulkki-laatua taas
No sä nyt et valitettavasti kykene todistamaan esim. edes sukupuoltasi kiistatta, joten se siitä todistelusta. Sun 0,00000001% jutut on jo nähty.Hulkki sanoi:Hohohoo, eli väität kykeneväsi todistamaan meidän molempien mielipiteen Gregg Valentinon käsistä kiistatta oikeaksi? Minä en nimittäin pysty.
Lol, et voi tosissasi verrata noita kahta asiaa keskenään. Menepä oikeuteen väittämään jonkun kuvan kanssa että tämä todistaa Gregg Valentinon käyttäneen Syntholia, ja katso mitä tapahtuu. Kyllä siinä vaaditaan hiukan konkreettisempia todisteita, kuten esim. näytepala Valentinon öljykädestä.Mike sanoi:No sä nyt et valitettavasti kykene todistamaan esim. edes sukupuoltasi kiistatta, joten se siitä todistelusta. Sun 0,00000001% jutut on jo nähty.
Hulkki sanoi:Hohohoo, eli väität kykeneväsi todistamaan meidän molempien mielipiteen Gregg Valentinon käsistä kiistatta oikeaksi? Minä en nimittäin pysty.
Niin, ja arvaapa mitä mieltä minäkin kyseisestä pellestä olen? Pidän miestä aivan yhtälailla öljysheikkinä kuin kuka tahansa muukin.Haukifile sanoi:Onko se nyt loppujen lopuksi tärkeää voiko sen todistaa, kai siinä nyt on se 0,000000000000001 % mahdollisuus että mies on oikeasti joku mutantti että sen kätöset on noin turvonneet, mutta noista kuvista nyt voi kuka hyvänsä päätellä mitä siellä on sisällä.
Hulkki sanoi:Niin, ja arvaapa mitä mieltä minäkin kyseisestä pellestä olen? Pidän miestä aivan yhtälailla öljysheikkinä kuin kuka tahansa muukin.
No eihän tuosta pitäisi olla mitään epäselvyyttä, ukko kun on ihan avoimesti lehtihaastatteluissakin myöntänyt käyttäneensä roinaa.Haukifile sanoi:tarvitseeko sitä nyt puida että onko se todistettavissa, kun ei sitä kukaan oikeasti usko natuksi.
No tuo nyt on todella hatara perustelu jos halutaan määritellä faktoja. Sanooko nimi Kopernikus sinulle kenties mitään?Haukifile sanoi:kun ei sitä kukaan oikeasti usko
No ilman muuta Toi on pakko nähdä, varmaan aika huvittava pläjäys :thumbs:neutraali sanoi:tylerd, tää leffa haku listalle, oikeesti :thumbs:
Hulkki sanoi:No tuo nyt on todella hatara perustelu jos halutaan määritellä faktoja. Sanooko nimi Kopernikus sinulle kenties mitään?