Gregg Valentino - True Freak video

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eikös MD:ssä ollu pari nroo sit juttua ku ne syntikat tuli ns. silmille :) Sairaalassa valuteltiin mätää ja syntholia käsistä pihalle... nam nam...

neutraali sanoi:
ja painoa tuossa paino pakassa tuolla spedellä on varmaan 5kg, öljy käsistä siis kaiken hyvän lisäksi löytyy myös VOIMAAKIN;)

Nooooh, äläs nyt, onhan noi forkut tietysti vähän epäsuhtaisen näköset noihin hauiksiin verrattuna, mut se on tehny paaaaaljon keskitettyä haukkaria.. Niinku mike sanoi, niin koskaan ei voi olla 100% varma..:D

Haukifile sanoi:
Nooooh, äläs nyt, onhan noi forkut tietysti vähän epäsuhtaisen näköset noihin hauiksiin verrattuna, mut se on tehny paaaaaljon keskitettyä haukkaria.. Niinku mike sanoi, niin koskaan ei voi olla 100% varma..
Tässä tapauksessa voi olla 100% varma :D

Edit: eiks toi videon nimi ois enempikin: Gregg Valentino - False Freak :lol2:

foo sanoi:
Tässä tapauksessa voi olla 100% varma :D

Edit: eiks toi videon nimi ois enempikin: Gregg Valentino - False Freak :lol2:
Et voi olla, se on voi olla vaikka Synthanolia, kysy vaikka Hulkilta.

Ei vais, nussimiset sikseen, hölmö äijä ja täynnä öljyä 100% varmasti.

Mike sanoi:
Mutta ette te voi olla 100% varmoja että mies olisi syntholia käyttänyt, kysykää vaikka Hulkilta.
Mike sanoi:
Et voi olla, se on voi olla vaikka Synthanolia, kysy vaikka Hulkilta.
Hohhoijaa, taattua Mike-laatua taas kerran.
Mike sanoi:
hölmö äijä ja täynnä öljyä 100% varmasti.
Samaa mieltä, edelleen (todistamaan en tuota tosin edelleenkään kykene).

Mike sanoi:
Hohhoijaa, taattua Hulkki-laatua taas
Hohohoo, eli väität kykeneväsi todistamaan meidän molempien mielipiteen Gregg Valentinon käsistä kiistatta oikeaksi? Minä en nimittäin pysty.

Hulkki sanoi:
Hohohoo, eli väität kykeneväsi todistamaan meidän molempien mielipiteen Gregg Valentinon käsistä kiistatta oikeaksi? Minä en nimittäin pysty.
No sä nyt et valitettavasti kykene todistamaan esim. edes sukupuoltasi kiistatta, joten se siitä todistelusta. Sun 0,00000001% jutut on jo nähty.

Tuon leffan vois muuten ihan rehellisesti toivoa waretettavan, niin hönö ukko on.

Mike sanoi:
No sä nyt et valitettavasti kykene todistamaan esim. edes sukupuoltasi kiistatta, joten se siitä todistelusta. Sun 0,00000001% jutut on jo nähty.
Lol, et voi tosissasi verrata noita kahta asiaa keskenään. Menepä oikeuteen väittämään jonkun kuvan kanssa että tämä todistaa Gregg Valentinon käyttäneen Syntholia, ja katso mitä tapahtuu. Kyllä siinä vaaditaan hiukan konkreettisempia todisteita, kuten esim. näytepala Valentinon öljykädestä.

En vain tajua miksi sinun on pakko aina ryhtyä hyökkäämään minua vastaan tässä asiassa, koska olemme kuitenkin Valentinosta samaa mieltä. Vai etkö ole edes tajunnut tuota?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hulkki sanoi:

Onko se nyt loppujen lopuksi tärkeää voiko sen todistaa, kai siinä nyt on se 0,000000000000001 % mahdollisuus että mies on oikeasti joku mutantti että sen kätöset on noin turvonneet, mutta noista kuvista nyt voi kuka hyvänsä päätellä mitä siellä on sisällä.

Tai.. ehkä se mies on vaan photoshopattu!

Haukifile sanoi:
Onko se nyt loppujen lopuksi tärkeää voiko sen todistaa, kai siinä nyt on se 0,000000000000001 % mahdollisuus että mies on oikeasti joku mutantti että sen kätöset on noin turvonneet, mutta noista kuvista nyt voi kuka hyvänsä päätellä mitä siellä on sisällä.
Niin, ja arvaapa mitä mieltä minäkin kyseisestä pellestä olen? Pidän miestä aivan yhtälailla öljysheikkinä kuin kuka tahansa muukin.

Hulkki sanoi:
Niin, ja arvaapa mitä mieltä minäkin kyseisestä pellestä olen? Pidän miestä aivan yhtälailla öljysheikkinä kuin kuka tahansa muukin.

Kylläpä kyllä, en minä sitä väittänytkään ettet olisi moista huomannut, mietin vaan että tarvitseeko sitä nyt puida että onko se todistettavissa, kun ei sitä kukaan oikeasti usko ettei olisi öljytty kaveri.

EDIT: korjattu sanamuoto, roinan on myöntänyt joo, tiedän, en taas ajatellut loppuun asti tuota sanavalintaa.

Viimeksi muokattu:
Haukifile sanoi:
tarvitseeko sitä nyt puida että onko se todistettavissa, kun ei sitä kukaan oikeasti usko natuksi.
No eihän tuosta pitäisi olla mitään epäselvyyttä, ukko kun on ihan avoimesti lehtihaastatteluissakin myöntänyt käyttäneensä roinaa.
Haukifile sanoi:
kun ei sitä kukaan oikeasti usko
No tuo nyt on todella hatara perustelu jos halutaan määritellä faktoja. Sanooko nimi Kopernikus sinulle kenties mitään?

Anyway, olen tästä aiheesta sanottavani sanonut. Ei jaksa joku fakin öljysheikki Valentino niin paljoa kiinnostaa, että jatkaisin tätä samaa ainaista väittelyä, jossa ei siis ole kyse siitä onko Valentinon käsissä öljyä (aika tampio saa olla, jos noiden öljytankkien kuvittelee olevan lihasta), vaan siitä, mikä voidaan luotettavasti määritellä faktaksi ja mikä ei. :piis:

Liitteet

• nutjostforcars.webp
    nutjostforcars.webp
    49 KB · Katsottu: 1 280
:offtopic: , mutta jäi vaivaamaan, että saisiko Greg enää halutessaan itsestään normaalin näköistä. Eli voiko tuon syntholin imeä pois käsistä? Tai liukeneeko se pois ajan kuluessa?

Odotan nimittäin aivan :hyper: :nä aikaa parinkymmenen vuoden päästä, kun Gregin muu kroppa ei enää ole tuonkaan kokoinen kuin nyt.

Hulkki sanoi:
No tuo nyt on todella hatara perustelu jos halutaan määritellä faktoja. Sanooko nimi Kopernikus sinulle kenties mitään?

Kylläkyllä, mutta kun tarkoitukseni ei ollutkaan todistaa väitettä faktaksi, tein vain oletuksen että ihmiset uskovat gregin käyttävän öljyä. Kelpaako?

Kuten itsekin totesit, niin ei sitä pysty todistamaan pelkkien kuvien perusteella. mutta mulle riittääkin se että itse uskon 99,9& varmuudella että öljyä siellä on. Ja vitusti.

Ömm. Ehkä typerä kysymys... mutta miten toi synthol vaikuttaa? Onko joku täältä testannut sitä? Miten sitä laitetaan..
Please, ihan lyhyt selostus, eikä mitään lontoon kielistä linkkiä...
Mä en tajua sanaakaan niistä englannin kielisistä kehonrakennustermeistä.. :D

Toi synthol spekulointi on turhaa, koska Muscle Developmentissa oli tosiaan muutama nro sitten juttu siitä ku Greggin syntholit karkas käsistä :) Synthol aiheutti jonkinlaisen tulehduksen tai vastaavan tilan ja Gregg joutu sairaalaan ja olipahan siellä kuvakin, jossa ojentajaan oli tehty reikä mistä mätäpaskat saatiin valutettua ulos. Kaippa se siitä toipu, mut taitaa olla et loppu syntholin pumppaaminen Greggiltä siihen. Muuten lähtee viä henki jos huono tuuri käy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom