Greg Valentino Up Close and Personal

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja S225T
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maailma turhin jätkä, mutta täytyy myöntää,
että kaverin MD:n palstat viihdyttävät!;)

Gregin käsistähän täällä on puhuttu jo ihan riittämiin, ja eihän se niiden (ja koko ukon) naurettavuus toki mihinkään siitä muuttunut ole.
Tässä oli kuitenkin ideana toi teksti.

Tuo on sellanen höyrypää et varmaan pitää hommata / tehdä Greg Valentine -fanclub t-paita. Tai siis hihatonhan sen pitää olla. :D

Lienenköhän ainoa jonka mielestä Gregg vaikuttaa keskivertoa fiksummalta tyypiltä. Tuon ja T-magin haastattelun luettuani voin sanoa että varmasti viihtysin tuon tyypin kanssa tuopin ääressä pohtimassa aisioita. Tuosta haastattelijasta tulee mieleen joku teini-ikäinen, joka toinen kysymys liittyy panemiseen ja kuulostaa siltä että kaveri itse ei ole vielä ollenkaan kartalla niistä asioista (on se nyt ihme ja kumma jos nelikymppinen mies ei muista jokaista panoaan...). T-magin artikkeli on paljon asiallisempi.

Originally posted by pexxi
Maailma turhin jätkä

Mikä tekee esimerkiksi sinusta vähemmän turhan? Sekö että sulla on pienmmät kädet ja olet kokenut murto-osan siitä mitä Valentino?

Jestas noi kädet on rumat. Multa ei tommonen kaveri saa mitään arvostusta.

GREGGI!!

Sakilla käy kateeksi vaa ku Rekki on todella kaappi kaveri...

:kippis1:

Tekstistä..

Jep, tuli sitten luettua toi itse tekstikin...

Itse en ole kovinkaan kiinnostunut näistä HC-bodareista, enkä siis ollut kuullut tästä kaverista koskaan aiemmin (löysin tämän palstan n. 2 viikkoa sitten).

Kun siis pääsin noitten tumppujen aiheuttaman järkytyksen ohi, niin rupesin tapailemaan itse tekstiä...ja ihan fiksultahan tää kaveri vaikuttaa ! Ton tarinan dorka oli ehdottomasti se haastattelija, joka koko ajan kysy "ootkos saanu pillua siltä ja siltä ?"...ja mitä vitun ihmeteltävää siinä on, että jos tavallinen heteromies antais kerran persettä homolle 250 000 taalasta ?

Niin, että fiksunolonen kaveri, paljon on tapahtunu ja sattunu. Näytti tietävän myös sen, että näyttää ihan friikiltä ja pystyi myös analysoimaan mistä se johtuu.

Kaiken kaikkiaan kiinnostava tarina.

Originally posted by Tanko
...ja mitä vitun ihmeteltävää siinä on, että jos tavallinen heteromies antais kerran persettä homolle 250 000 taalasta ?

Niin, että fiksunolonen kaveri, paljon on tapahtunu ja sattunu.
Ai susta ei ole ihmeteltävää jos "heteromies antais kerran persettä homolle 250 000 taalasta"? Ole hyvä vaan, mä ainakin ihmettelisin tota huoraamista.

Gregg fiksu tyyppi? WTF!? Puhutaankohan me nyt samasta Greggistä. Tuo haastattelija nyt oli alta arvostelun ("How big is your dick?"), mutta ei mun mielestä elämänkokemus tai paljon näkeminen ja kokeminen kenestäkään automaattisesti fiksua tee. Noita Greggin tekemisiä lueskelleena ei termistä "fiksu ihminen" kyllä tule tämä herra Valentino ihan ensimmäisenä mieleen.

spostia rekille

Laittakaas spostia sille niin huomaa mistä on kyse, se vastaa kyllä nopeesti.

Ymmärrän ettei noilla hanskoilla juuri meilejä skriivailla, mutta luulis että edes suht koht osais lontoota skriivaa. Tuntuu siltä että se ois palkannu jonkun apinan näpyttelee vastauksia. Seuraavan laitoinkin jo sitten vittuiluna pohjia ottaessani ja tais mennä pasmat sekaisin kun tuli niin kovaa shittiä ja hädin tuskin luettavaa tekstiä takaisin. :curs:

Originally posted by NHB
Tuon ja T-magin haastattelun luettuani voin sanoa että varmasti viihtysin tuon tyypin kanssa tuopin ääressä pohtimassa aisioita.

Tarkoitat kai että "pumppaamassa Syntholia käsiin"? :D

Originally posted by PattiPete
Ei perkele miten tyhmä tuo haastattelija on! Gregistä jäi ihan ok kuva, mutta tuo haastattelija oli vammanen.

Muistaakseni legendaarinen Sandwich haastattelee. Sen kyssärit on useimmiten just tota luokkaa...

Re: Greg Valentino

Originally posted by Isobanaani
Greg on kyllä ainoa ihminen joka jollain tapaa syö minun bodaus intoa.

Näin on, mutta Hasselhoff tuo taas uutta intoa treeniin:
1060966203046.jpeg

Onneksi emme näe ihan kaikkea:
TS: How big is your dick? And have you ever gotten the urge to inject synthol in it?
GV: No! but I’ll tell you what, though. If I got in shape I would consider doing some nude shit because I got a pretty big dick. It’s not that biggest, but it’s bigger than average. My girlfriend used to say that I’ve got a gentlemen’s piece. It’s bigger than average and thicker than most. It’s a big, thick veiny dick.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom