Kyllä mä tiedän tasan tarkkaan noi sisällöt, toi vaihe missä sä nyt olet on läpikäyty jo.
Enää en suostu mistään hinnasta avaamaan yhdenkään roinaputelin kuvaa/tietoja koneeni näytölle, ei vois vähempää kiinnostaa. Sä varmaan vetelet nahkahanskaasi samalla kun kattelet jotain UG lafkan Decapulloa.
Mikä tässä nyt on sun vaikea ymmärtää, pitääkö jumalauta KAIKKI vääntää ratapalkista?
Sustanon on tuotenimeltään Sustanon ja Sustamix on Sustamix. Jos tällä jätkällä on Sustamixiä ja Sustanonia ja hän sanoo, että Sustanonit jättäisi ens kuurille missä kohtaa nahkahanskalla hukkuu homma hanskasta??
Kertaakaan ei olla mainittu aloituspostissa sanaa Susta vaan nimenomaan on painotettu SUSTANON JA SUSTAMIX. Molemmat on sisällöltään samoja, mutta toisen nimi on Sustamix ja toisen nimi on Sustanon. Voidaan yleistää, että molemmat on Sustaa, mutta jos sanotaan, että molemmat on Sustanonia niin vituiksi menee. Pakko nussia pilkkua koska mua vituttaa sun reteily näissä hommissa yli kaiken.
Mä en tiedä kummalla teistä tää homma kusee, sulla tää kusee tohon sun ylifanaattisuuteen mikä koskee koko roinausta. Voi olla, että toi thredin aloittaja ei tiedä, että kyseessä on sisällöltään samat aineet, mutta ainakin tuotenimet hän erottaa.
Onko sulle kaikki autotkin vaan autoja saatanan perkele ja sutikkaa kankkuun! Mersu on auto siinä missä Toyotakin?
Jatkuvasti täällä palstalla on joku sellainen nicci mikä kiristää hermoja ihan homona ja tällä nykyään se olet sinä, ihan saatanan ärsyttävä.
Pitäis joo itsekkin rauhottua, pakko vaan avautua kun on jo niin pitkään vituttanut lukea sun juttuja.