Greatest hits: Suuri ja virallinen pakkiksen paras poustaus thredi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lazarus
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mnenny kyllä koko pakkotousto sta maisto pois, täällä on ihme kynäniskoja jaossa.

On täällä tosin asia jätkiäkin, mutta ne on sitten taas tuolla eri channeleilla, nää wannabe jooujou pakkopipopäät liikkuu aina täällä ja opastaa muita!!!!

Vilkas sanoi:
Mnenny kyllä koko pakkotousto sta maisto pois, täällä on ihme kynäniskoja jaossa.

On täällä tosin asia jätkiäkin, mutta ne on sitten taas tuolla eri channeleilla, nää wannabe jooujou pakkopipopäät liikkuu aina täällä ja opastaa muita!!!!

Morjens!

SniffDaddy sanoi:
On tuo Hannibalin posti jotain aivan älytöntä.
Kyllä! Olen lukenut tuon viestin monta kertaa aiemmin ja nauranut aina yhtä paljon. Nytkin 02:22 nauran vedet silmissä ja yritän pidättää naurua, ettei likkakaveri herää. :lol2:

Vilkas sanoi:

Ja näit tarpeelliseksi sitten tuhannen päissäsi jakaa meille tämän visiosi? Tuon ekan lauseen on pakko olla kyllä jotain muuta kieltä kuin Suomea.

Hulkki sanoi:
Voi jösses, enhän mä tajua enää itsekään mitä yritin tuossa selittää :lol2:

Ei syytä huoleen Hulkki. Katsos, ihan samalla tavalla kuin lihakset kehittyy salilla niin nettikirjoittamisen jalo taito kehittyy täällä foorumilla! Hyvin olet kehittynyt kummassakin lajissa. :) :worship:

Tuo keskisormi todella kertoo mikä on homman nimi

Epätodellista, olen sanaton.

En tiedä mistä kaivoit mutta onneks kaivoit, elämä ois jääny vajaaks ilman tämän näkemistä.

Yritin kovasti searchia sitä Eugenin (?) postia, jossa kertoiltiin KRP:n torrenttiratsioista tuntematonta sotilasta lainaten. Ei löytynyt :curs:

^ toi tredi ansaitse kyllä laajemminkin arvonantoa ja tunnustusta, on se NIIIINN huvittava paikoittain :lol2: .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom