- Ikä
- 36
Kyllähän tota jo myydäänkinTULIS JO PERKELE VIE MYYNTIIN!!!![]()
ennakkotilauksena toki

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän tota jo myydäänkinTULIS JO PERKELE VIE MYYNTIIN!!!![]()
Ainakin vpd.fi sivustolla ilmoitettiin, että ennakkotilauksen saapumispäivä olisi 5.5.2012. Ja jostain foorumeilta lueskelin, että uuden GTA:n maailma olisi n. 4 kertaa GTA 4:n kokoinen. Hyvältä kuullostaa! :dance:
Ensimmäinen virallinen artwork kuva julkaistu.
katso liitettä 89312
"Lots of info coming next month. Get ready. For now, enjoy this first official artwork release from Grand Theft Auto V."
kyllä se san andreas on paras, mutta oliko tämä peli pieni remake sanista?
Puhutko sä PuuCeestä vai konsolista? Mä oon aina pärjänny PC:n kontrollien kanssa oikein hienosti eikä ole tullut mieleenkään että jokin voisi olla paremmin. Tosin mulla ei ole kokemusta mistään muusta edes lähellekään vastaavasta pelistä, kun en pelaa mitään FPS-pelejä tai vastaavia, niin en tiedä onko niissä jokin paremmin. Mutta konsolit on sit taas sellaisia vitun ripulikasoja, että eihän niillä voi pelata näitä pelejä. Hiiri on ihan ehdoton ja ilman sitä ei hommasta tule hevon vittua.Jos talla kertaa saisivat peliin sellaiset kontrollit etta sita kehtaisi edes pelata. Ampuminen ja liikkuminen on niin tahmaista ja tonkkoa verrattuna muihin nykyaikaisiin peleihin. Sama vaivasi uusinta Max Paynea, tosin ei niin pahasti.